Wat vind je een realistisch aantal sollicitatie- en motivatiebrieven dat een persoon per week kan schrijven als hij/zij in de ww zit en er genoeg geschikte banen zijn en men geen verdere banen heeft?* (En binnen 2 maanden in de bijstand zou belanden.) Iemand zonder beperkingen op het gebied van lezen, schrijven etc. Je schrijft steeds bijna een compleet nieuwe brief.
gemiddeld genomen*
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
En nog even het gemiddelde berekenen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Iemand vond 3 al erg veel per week en ik vond dat weinig. Maar misschien ben ik strenger/onrealistischer vanwege mijn eigen achtergrond.