Ik heb ‘alleen maar’ gestemd omdat het het dichtste bij ligt, maar is niet helemaal waar. Ondergoed en sokken koop ik nieuw, verder denk ik 90% tweedehands en af en toe iets nieuws (van een ethisch merk)
Heb je ooit aan een goed doel gedoneerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doneer je maandelijks aan een goed doel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De dierenambulance kwam hier net langs omdat ze geen subsidie meer krijgen en ik vind dat zo erg
Vrienden vertel ik het gewoon rechtstreeks, andersom ook.
Ik praat echt weleens negatief over mensen of roddelen maar niet over hun uiterlijk of kledingsmaak. Lekker belangrijk.
- Ja
- Nee
- Ik ken geen Jeroen
0 stemmers
Mijn vriend, die kan ermee door
Ben jij geïnteresseerd in het financiële plaatje van leeftijdsgenoten (inkomen/spaargeld/hypotheek etc)?
- Ja, vind ik interessant
- Nee boeit mij nul
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Ik ken geen Kevin
0 stemmers
Mwah m’n man kan er net mee door, voordeel van de twijfel maar weer
Meer het taboe rond salaris verbreken. Kan enorm helpen om zelf goed te kunnen onderhandelen.
Echt stom, ik wil liever een meisje maar als mijn partner zou zeggen dat hij liever een zoon wil denk ik:
Eens. Mijn ogen werden echt geopend toen ik bedragen hoorde van vrienden. Voelde me echt een slaper maar ben wakker inmiddels. Jammer van de huidige huizenmarkt en inflatie. Er is ook altijd wat. En we lachen maar en we lachen maar.
Hierop aansluitend, ik zag vandaag weer iemand wiens gezicht direct irritatie en agressie bij me opriep. Wat me deed afvragen of dit soort gezichten dit gemiddeld vaker oproepen of dat het gelijk verdeeld is en het voor iedere persoon verschillend is wiens gezicht irritatie oproept
Ja exact! Ja mensen die er op een bepaalde manier heel sullig en sloom uitzien en daarin geen empathie oproepen doen het m voor mij.
Een Backpfeifengesicht. Toch mooi dat het Duits daar gewoon een woord voor heeft.
Ik bespreek soms met vriendinnen wel hoe het gaat met andere vriendinnen die zij ook kennen, maar minder vaak spreken/niet recent gesproken hebben. Gewoon een soort update van de huidige situatie (bv heeft een nieuwe baan, is op zoek naar een nieuw appartement, kindje is veel ziek/grieperig en dat vindt ze soms zwaar).
Ik vind dat niet roddelen eigenlijk, maar bedoel je dat ook?
Volgens mij eigenlijk niet, roddelen betekent echt negatief en speculatief over iemand anders praten achter hun rug om. Maar dan heb ik op de goede optie gestemd!
Omg love dat dit gewoon een fenomeen is.
@kali ik begrijp wat je bedoelt, alleen bij die Kelly enzo denk ik wel dat zij gewoon ook echt een irritant typetje is. De man die dit vandaag bij me opriep ken ik helemaal niet en zag er ook qua kleding niet bijzonder uit, maar had gewoon een soort van sullig zwak hoofd dat direct die klap reactie opriep
Bedoel je nou deze Val??
Oeh ik vind deze vrouw beangstigend. Die ogen en dat enge zuinige mondje dat ze trekt…