Bloedzuigers (maar van maden krijg ik ook echt rillingen)
Maden gebruiken ze wel eens bij wonden en ik ging bijna over mn nek. Waarom had jij een bloedzuiger op je dan?
Ja bij mijn vader hebben ze zo een spier (getransplanteerd uit eigen lichaam volgens mij) zo weer aan de praat proberen te krijgen
Of de doorbloeding daar. Erg veel ziekenhuis in die tijd dus weet niet alles precies meer
Oh niet voor een medische reden hoor, ik was ergens waar ze in het wild zaten en je moest steeds controleren of ze op je zaten (en dat was heel de tijd zo en als je ze er niet op tijd afhaalde bleef het lang bloeden)
Ik weet dat ik zelf de vraag stelde, maar ik word nu lichtelijk onwel door de gedachte aan maden en bloedzuigers en heb het gevoel dat ze op me zitten
Oh ja ik heb ze dan nog liever in het wild op me. Ik weet nog dat een arts een keer tegen me zei dat hij maden vaak IN patiënten van hem gebruikte. En ik reageerde echt van gatverdamme hou op. Toen was hij heel geirriteerd haha, opzich begrijpelijk maar krijg er nu al jeuk van.
Ja, maar wat er in zit komt er niet altijd uit.
Nee al was mijn ex wel een enorme bloedzuiger
Met het mes op tafel want heb een stiekeme crush op Herman van der Zandt
Heb jij angst voor bloedprikken?
- Nee boeie
- Ja heel erg
- Een beetje
0 stemmers
Want angst voor naalden wat er altijd wordt gezegd lijkt me niet zo kloppen?
ik had altijd ontzettende angst voor bloedprikken maar helaas heb ik me daar echt overheen moeten zetten, nu heb ik gelukkig geen angst meer mar is het meer irritant.
Ja ik vraag mij dus dan af, is het dan wel angst voor de naald die erin gaat, of meer vooraf het idee. Of sommigen vinden het heel eng dat er bloed uit hun lichaam gaat etc.
Ik heb nog nooit bloed hoeven prikken.
Als ik er zo over nadenk voel ik geen angst, maar als ik in de stoel zou zitten kan dat zo anders zijn.
Ik wil niet zien hoe er bloed uit mij getapt wordt. En het ergste is nog op het einde dat ze gaan porren, als dat bloed niet echt meer wil doorstromen. Dat of wanneer ze verkeerd prikken.
Vind JIJ jezelf een zogeheten natural beauty, anoniem
- Nee
- Ja
- Een beetje
- Anders NAMELIJK
0 stemmers
Hahahaha goed gelukt met anoniem maken?
Wat betekent dat precies, dat je jezelf mooi vindt zonder make-up?
Precies wat ik zeg of JIJ jezelf een natural beauty vindt. Dus niet omdat misschien er misschien 10 man zijn die zeggen dat jij dat bent. Dit klinkt nu heel reclame-achrig maar ik vroeg het me echt af. Wat het inhoud, ik weet het zelf ook niet meer.
Ja
Sinds ik ben flauwgevallen met plasma doneren wel echt kut want vroeger vond ik naalden helemaal prima (zelfs wel een soort van lekker haha)
Anders: ik vind het juist leuk/interessant Vooral met infusen, maar bloedprikken is ook ok. Alleen die dikke naalden bij Sanquin kijk ik soms heel even bij weg, maar als het eenmaal loopt vind ik het alleen maar fascinerend.