Ik vraag me bij zoiets af of het zin heeft dat je dat nummer in je telefoon hebt. Als je zo overmeesterd wordt, kun je toch niet even een WhatsApp sturen.
Ontbijt jij altijd? Ik word gewoon kotsmisselijk als ik niet fatsoenlijk in de ochtend heb gegeten. Maar ik heb zoveel collega’s gehad in het verleden die nooit een ontbijt namen.
- Ja
- Nee
- Af en toe
0 stemmers
Ik las op reddit dat veel mensen ook negatieve ervaringen hebben met dat nummer. Dat ze zeggen dat je maar in een andere coupe moet gaan zitten of iets dergelijks, in plaats van dat de conducteur komt kijken.
Nouja kleine moeite om dat nummer in je telefoon te zetten toch. Waarschijnlijk heb je het nooit nodig, maar wie weet ooit.
Een normale fiets uit het jaar nul die nog net niet uit elkaar valt. Wel netjes gekocht bij een fietsenmaker.
zelfs al sta ik op om 4u 's ochtends, ik eet nog steeds ontbijt (en daarna een tweede ronde haha)
Heb je ooit in het ziekenhuis gelegen? Als baby telt niet
- Ja
- Nee
0 stemmers
Iets te vaak voor mijn gevoel? 🫤 Hoop dat ik er nu een tijdje alleen hoef te werken.
Oh wauw, throwback hier. Ik beheerde meerdere pagina’s en was daar heel serieus over (al kreeg ik op een goeie dag 1 bezoeker) ![]()
Ja, ik ontbijt wel altijd eigenlijk, maar wel altijd met cereals/muesli oid, brood vind ik om een of andere manier te “droog” 's ochtends, dat krijg ik dan echt niet naar binnen.
Ik ga er niet op stemmen want dan lig ik er straks in.
Jaaaa omg een zwart/roze scene queen startpagina. Zoooo edgy ![]()
Is ‘ja’ dan direct naar buiten of juist een dag extra wachten?
heb jij weleens een koe gemolken? ik dacht dat haast niemand dat heeft gedaan, maar ik hoor net allemaal mensen om me heen die dat weleens gedaan hebben??
- jazeker
- nee
- nee maar zou ik wel willen
0 stemmers
Bedoel je dan echt met de hand op een krukje zittend? Want dat nog nooit. Wel een aantal keren geholpen met melken dat dan automatisch gaat
Als eenjarige (maas in de wet). Mijn neusamandelen moesten eruit.
Ja maar niet langer dan een paar uur
Telt dat
Ja wel regelmatig een nacht op de ic (ik denk iets van 8 keer) door verkeerde medicatie/reactie erop bladibla
Maar ik vind bijvoorbeeld een bevalling, hoe verschrikkelijk het ook is, niet per se tellen als een ziekenhuisopname?
Hmm ik vind de bevalling an sich geen opname maar wel als je door medische redenen moet blijven
Wat vind je een realistisch aantal sollicitatie- en motivatiebrieven dat een persoon per week kan schrijven als hij/zij in de ww zit en er genoeg geschikte banen zijn en men geen verdere banen heeft?* (En binnen 2 maanden in de bijstand zou belanden.) Iemand zonder beperkingen op het gebied van lezen, schrijven etc. Je schrijft steeds bijna een compleet nieuwe brief.
gemiddeld genomen*
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
En nog even het gemiddelde berekenen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Iemand vond 3 al erg veel per week en ik vond dat weinig. Maar misschien ben ik strenger/onrealistischer vanwege mijn eigen achtergrond.