Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb dit wel als ze ‘bagel’ zegt. Die Canadese uitspraak gaat echt door merg en been.

Echt stom :pensive: Ik ‘doneer’ nu trouwens tijd (vrijwilligerswerk) aan een goed doel (verzorgen van asielkatten), maar voorheen dierendoelen gesteund.

Hoe zet jij je fiets vast?

• Met het vaste slot van de fiets (of een kettingslot als je geen vast slot hebt)
  • Met 1 extra slot (+ het vaste van je fiets)
  • Met 2 extra sloten
  • Ik zet mijn fiets nooit op slot

0 stemmers

Heb jij…

• Een ebike
  • Een andere dure fiets
  • Gewoon een normale fiets (Cortina, Gazelle die niet elektrisch zijn ed)
  • Een zesdehandsje, ooit gekocht van een meneer die je aansprak op straat
  • Bah, fietsen

0 stemmers

Heb jij het NS veiligheidsnummer in je telefoon staan?

• Ja, sinds het nieuws van gister
  • Ja, had ik al
  • Nee, ga ik ook niet doen
  • Nee, maar ga ik nu doen
  • Nee, ik reis nóóit met de trein

0 stemmers

1 like

Krijg jij wel eens eten mee als je naar je ouder(s) bent geweest?

• Nooit
  • Soms
  • N.v.t.
  • Altijd

0 stemmers

Ik belde net met mn moeder en ik vroeg gewoon of ze nog een keer bladibla (ik weet niet eens hoe het echt heet) wilde maken en dat ik het dan in de diepvries zou doen.

1 like

Ja mijn vader haalt altijd de meest obscure vega producten in huis als ik langskom (:smiling_face_with_three_hearts::heart:) en geeft ze dan aan mij mee omdat hij ze toch niet heel lekker vindt

21 likes

Ik heb dat eigenlijk nooit! Ik ben wel eens verkouden, maar nooit zo erg dat ik niet kan werken. En nooit veel last van menstruatie. Ik heb ook nog geen covid gehad. Heb me 5 jaar geleden ziek gemeld omdat ik op de fiets was aangereden door een vrachtwagen.

Mijn moeder hield mij vroeger 1 dag in het jaar thuis van de basisschool, omdat ik nooit ziek was en dan gingen we een gebakje halen en samen chillen met koffietijd :rofl:

11 likes

ohhhh love dit, ik stond afgelopen gemeenteraadsverkiezingen trapped bij de koffieautomaat met een nieuwe collega
en er lag een krant open op tafel en we waren allebei van, ah, ja verkiezingen, op… wie… heb jij … gestemd? en bleek dat het allebei BIJ1 was, nou echt de hemelpoort opende zich
dat moment had zooo anders en kut en awkward kunnen worden als hij zei ehhh FVD hoezo

24 likes

SST je weet niks over haar! Kom niet aan mijn Val :rage: echt een van de meest likable karakters ooit

5 likes

Haha ja mijn moeder deed dat ook omdat ze het ongezellig vond dat ik nooit thuis was. Dan zei ze 1 keer per jaar in de ochtend: volgens mij ben je heeeeeeel erg ziek, ik denk echt dat je thuis moet blijven! En dan dacht ik echt yesssssss :star_struck::star_struck: Idd koffietijd kijken en op de middelbare school gingen we dan shoppen haha!

30 likes

Ik vraag me bij zoiets af of het zin heeft dat je dat nummer in je telefoon hebt. Als je zo overmeesterd wordt, kun je toch niet even een WhatsApp sturen.

6 likes

Ontbijt jij altijd? Ik word gewoon kotsmisselijk als ik niet fatsoenlijk in de ochtend heb gegeten. Maar ik heb zoveel collega’s gehad in het verleden die nooit een ontbijt namen.

• Ja
  • Nee
  • Af en toe

0 stemmers

Ik las op reddit dat veel mensen ook negatieve ervaringen hebben met dat nummer. Dat ze zeggen dat je maar in een andere coupe moet gaan zitten of iets dergelijks, in plaats van dat de conducteur komt kijken.

5 likes

Nouja kleine moeite om dat nummer in je telefoon te zetten toch. Waarschijnlijk heb je het nooit nodig, maar wie weet ooit.

1 like

Een normale fiets uit het jaar nul die nog net niet uit elkaar valt. Wel netjes gekocht bij een fietsenmaker.

2 likes

zelfs al sta ik op om 4u 's ochtends, ik eet nog steeds ontbijt (en daarna een tweede ronde haha)

8 likes

Heb je ooit in het ziekenhuis gelegen? Als baby telt niet

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Iets te vaak voor mijn gevoel? 🫤 Hoop dat ik er nu een tijdje alleen hoef te werken.

2 likes

Oh wauw, throwback hier. Ik beheerde meerdere pagina’s en was daar heel serieus over (al kreeg ik op een goeie dag 1 bezoeker) :sweat_smile:

3 likes

Ja, ik ontbijt wel altijd eigenlijk, maar wel altijd met cereals/muesli oid, brood vind ik om een of andere manier te “droog” 's ochtends, dat krijg ik dan echt niet naar binnen.

3 likes

Ik ga er niet op stemmen want dan lig ik er straks in.

6 likes