Wow dit verklaart echt zoveel voor mij altijd als ik drink dan raakt mijn hele neus verstopt en krijg ik soms een rare ademhaling. Nooit in mn leven gedacht dat het gewoon allergie kan zijn
Mijn oom was een keer vergeten dat hij allergisch is voor antibiotica/bepaalde antibiotica (weet het niet meer zo goed). Dat was snugger van hem na een arts bezoek.
Ja haarverf (o.a.). Heb een keer 2 dagen met een soort luchtballon als hoofd rondgelopen
ik gooi mn spons en afwasborstel erin of ik gooi het door het doucheputje
In de gieter voor over m’n planten
Ik laat het afkoelen en geef het daarna aan m’n planten
Jaa idd, laat het afkoelen en dan aan de planten
Ik gebruik het dan vaak met wat afwasmiddel om een aangekoekte pan te weken
Ik giet het direct in de gootsteen met het idee dat het helpt tegen verstoppingen
Als ik buiten onkruid heb in de tuin gooi ik het daar overheen.
Voor alle mensen die überhaupt geen boeken hebben:
Ik ben allergisch voor water
Mwah, je kunt naar de seafood bar in Ams
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Om te drinken of een douche ofzo?
Ja m’n huid, die gaat pijn doen van douchen, afwassen, handen wassen, regen, zweet, tranen etc. Echt top als je moet janken en je huid vervolgens gaat branden van je tranen
Je kan wel producten meenemen waarop je wil testen die zij normaal gesproken niet testen, maar dan moet je dus wel aankomen bij de test met je verse oester
Wij zijn echt allergietwins
Blauwe bessen en rucola ben ik niet allergisch voor, maar daar zal ik m’n pollen- en dierenallergie voor toevoegen aan het lijstje.
Deze vent of Colin Firth. Beide helemaal prima. Het liefste samen op zo’n decadente grand tour door Europa om te gaan schilderen ofzo.
mijn enige ondervonden allergie is voor wilde perziken, erg willekeurig
Als ik nu poef wakker zou worden in die tijd, zou ik er direct een overdosis alcohol en drugs inklappen.
Geen beste tijd voor een vrouw.