Stel je persoonlijke vraag #35

Ik doe geen make up op voor mn werk. Daar is mn make up te duur voor om te showen aan de lelijke mensen op mn werk.

41 likes

Ben jij ergens allergisch voor? Mag alles zijn, van pollen tot noten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb je even, want het is een flinke lijst.

6 likes

Hahahaha ja helaas moet ik op een congres staan en er een beetje ~verzorgd uitzien. Gezien de wekker 05.15 gaat, heb ik wel een dikke laag nodig om dat te bereiken :joy:

1 like
  • appelschillen
  • pollen
  • processierups
  • jankerds
8 likes

Dus jij zit onder de medicijnen tijdens het modereren van t forum.

28 likes

Die heeft permanent een epipen in haar been

4 likes

Sinds ik in praktisch ieder topic met jouw berichten geconfronteerd word, wel ja :smiling_face_with_tear:

2 likes

Naast heftige hooikoorts heb ik sinds een aantal jaar dat ik na wijn (of elke andere vorm van alcohol) hooikoortsklachten kreeg. Dus heel veel niezen, watjes in je hoofd etc.

Nu heb ik pillen en kan ik gewoon drinken. Helpen ook goed tegen hooikoorts. Alleen in piek hooikoortsseizoen wil ik nog wel eens niezen na een wijntje, alsof het bij elkaar teveel is ofzo.

Dus mijn advies is, ga aan de pillen (wel door huisarts voorgeschreven).

5 likes

Je kunt ook via je huisarts je laten testen op allergieƫn. Scheelt een ritje naar de eerste hulp

1 like

Oh wow, de fysio had een keer tape op mijn schouder geplakt en trok zo het bovenste laagje van mijn huid mee toen het eraf moest. Reageerde ik blijkbaar ook niet lekker op :sob:

1 like

Mn oma was ook allergisch voor pleisters. Die had altijd van die speciale.

4 likes

Hooikoorts
Nikkel
Aardbei —> maar alleen als ze niet goed gewassen zijn
Meloen
Witte pleisters
En ergens op waarvan niet weten wat het is dus krijg spontaan dan galbulten

1 like

Ik denk nergens voor

1 like

Wow dit verklaart echt zoveel voor mij :joy: altijd als ik drink dan raakt mijn hele neus verstopt en krijg ik soms een rare ademhaling. Nooit in mn leven gedacht dat het gewoon allergie kan zijn

2 likes

Mijn oom was een keer vergeten dat hij allergisch is voor antibiotica/bepaalde antibiotica (weet het niet meer zo goed). Dat was snugger van hem na een arts bezoek.

3 likes

Ja haarverf (o.a.). Heb een keer 2 dagen met een soort luchtballon als hoofd rondgelopen :sob:

ik gooi mn spons en afwasborstel erin of ik gooi het door het doucheputje

2 likes

In de gieter voor over m’n planten

9 likes

Ik laat het afkoelen en geef het daarna aan m’n planten

3 likes