Is ‘ja’ dan direct naar buiten of juist een dag extra wachten?
heb jij weleens een koe gemolken? ik dacht dat haast niemand dat heeft gedaan, maar ik hoor net allemaal mensen om me heen die dat weleens gedaan hebben??
- jazeker
- nee
- nee maar zou ik wel willen
0 stemmers
Bedoel je dan echt met de hand op een krukje zittend? Want dat nog nooit. Wel een aantal keren geholpen met melken dat dan automatisch gaat
Als eenjarige (maas in de wet). Mijn neusamandelen moesten eruit.
Ja maar niet langer dan een paar uur
Telt dat
Ja wel regelmatig een nacht op de ic (ik denk iets van 8 keer) door verkeerde medicatie/reactie erop bladibla
Maar ik vind bijvoorbeeld een bevalling, hoe verschrikkelijk het ook is, niet per se tellen als een ziekenhuisopname?
Hmm ik vind de bevalling an sich geen opname maar wel als je door medische redenen moet blijven
Wat vind je een realistisch aantal sollicitatie- en motivatiebrieven dat een persoon per week kan schrijven als hij/zij in de ww zit en er genoeg geschikte banen zijn en men geen verdere banen heeft?* (En binnen 2 maanden in de bijstand zou belanden.) Iemand zonder beperkingen op het gebied van lezen, schrijven etc. Je schrijft steeds bijna een compleet nieuwe brief.
gemiddeld genomen*
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
En nog even het gemiddelde berekenen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Iemand vond 3 al erg veel per week en ik vond dat weinig. Maar misschien ben ik strenger/onrealistischer vanwege mijn eigen achtergrond.
2 per werkdag en het weekend vrij, vind ik realistisch.
Voor de mensen die nog studeren:
Hoeveel bijbanen heb je op je laatste cv staan?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- meer dan 5
- < 1
0 stemmers
Voor de mensen die al minstens 3 jaar afgestudeerd zijn:
Hoeveel banen (bijbanen meegerekend) heb jij op je cv staan?
- 1
- max 3
- max 5
- max 7
- t/m 10
- meer dan 10
- anders…
0 stemmers
Ik ben echt wel een uur of 4 bezig met een goede sollicitatie (vinden vacature, lezen, bedrijfsvisie lezen/hun eigen website doorkijken, ervaringen met het bedrijf googlen etc, cv teksten herschrijven naar de functie toe, sollicitatiebrief opstellen, laten lezen door iemand, herschrijven) en dan laat ik daarna liever nog een paar uur de brief liggen voor ik hem echt verstuur. Dat zou ik niet zo grondig kunnen of willen doen voor meer dan 1 per dag. En heel eerlijk gezegd zou ik er de dag erna ook weinig fut voor hebben en het demotiverend vinden om dat weer opnieuw te moeten doen voor een nieuwe functie.
Dus 1 per dag is zeker haalbaar en zou ik absoluut doen als ik bijna in de bijstand dreig te raken, maar 3 per week zou ik mentaal wel heel veel gezonder vinden voor mezelf.
Vind ik niet. Mensen moeten ook op gesprek gaan, gesprekken voorbereiden en assessments maken.
Is jouw fiets wel eens gestolen?
- Ja, een keer
- Ja, meerdere malen
- Nee
- Ik heb geen fiets, dus er valt niets te jatten
0 stemmers
Heb jij wel eens een fiets gestolen? (Anoniem)
- Ja, een keer
- Ja, meerdere malen
- Nee
0 stemmers
Never forget my bike, r.i.p.
Kun jij dingen verkopen die je echt lelijk vindt? Dus enthousiast aan de man/vrouw/x brengen?
- Ja, maakt mij niks uit. Geld is geld
- Ja, wel met tegenzin
- Nee, over mijn lijk
0 stemmers
(sorry, die Storytiles en andere zogenaamd grappige tegeltjes zijn mijn grootste ergernis op dit moment en ik ga liever dood dan zoiets verkopen)
In een winkel wel. Dat is echt een soort theater waar je leuk kunt acteren.
Ik zou het echt gezellig vinden als er vaker wat willekeurige, spontane dingen in onze familie app gedeeld worden, maar helaas blijft het voor nu bij de grote updates (nieuwe baan, sleutel van het huis) of praktische zaken. Probeer wel eens iets kleins te delen maar daar komt dan helaas geen reactie op.
Ik vind dat echt een onzin vraag omdat ik niet vind dat je in de ww elke baan die je maar kan krijgen zou moeten aannemen. Als er geschikte vacatures zijn moet je daar gewoon op solliciteten
Ik kan niet eens zo veel vacatures vinden waar ik geschikt/opgeleid voor ben en waarvan ik verwacht dat ik met motivatie voor die organisatie zou kunnen werken. Heb zelfs moeite met er 1 per week vinden. Vind je dat je elke baan moet aannemen als je ww ontvangt?
Lelijke dingen, ja. Misogynistische bullshit als dit, nee.