Nee het enige leuke is te horen krijgen dat je de baan krijgt
Ja ik heb hem wel eens voor de winkel met sleutel en al erin gelaten een paar keer. En zelfs een hele dag op t station. Maar blijkbaar wilt niemand mn fiets
Om jezelf vervolgens na een jaar af te vragen waarom je er toen zo blij mee was
Als je er achter zou komen dat je partner een camera in jullie huis heeft opgehangen zonder dat je het wist, zou je het dan uitmaken? De beelden worden al jaren bewaard en er is ook gefilmd in de badkamer/slaapkamer. (Als je geen partner hebt of niet samenwoont doe je even alsof)
- Ja, ik zou het direct uitmaken
- Ik zou eerst het gesprek aan gaan/willen weten waarom en het dan uitmaken
- Nee, ik zou het niet uitmaken
- Anders.
0 stemmers
Ik vind alles een reden om het uit te maken. Maar dit al helemaal
Ik snap echt niet waarom niet iedereen kiest voor direct uitmaken haha. Wat een creep
Waarom willen mensen nog praten hahah dit is toch bizarrr
Is dit gebaseerd op een waargebeurd verhaal?
Heb je de date en relatie topics gelezen hier. Sommige meiden klampen zich zo vast aan de eerste beste debiel omdat alleen zijn blijkbaar erger is.
Je partner vertelt na 10 jaar zoƶfiel (seksueel aangetrokken tot dieren)
te zijn. Wat doe jij?
- Uitmaken, hoe dan ook
- Alleen uitmaken als partner er echt naar handelt
- Accepteren, maar niet leuk vinden
- Accepteren, ieder zān kink idc
0 stemmers
Ik wil weten waarom en maak het vervolgens sowieso uit :ā)
Ik ben wel benieuwd of dit meer gangbaar is nu er zoveel vacatures zijn. Het is wel lastig om je dan te onderscheiden wanneer je cv misschien niet op het eerste gezicht aansluit op een vacature.
Ik vind zelf overigens de onderhandeling het leukste!
Wow ziek, wat vonden die lui van het programma hiervan?
Ook echt die vrouw weet dat er overal cameraās hangen en nog gaat die vent dom spelen zovan ben je thuis? 1 je bent een creep 2 je bent dom en 3 je denkt dat ik ook dom ben
Ja sorry mn nieuwsgierigheid wint het dan echt. Wil weten waar het opgeslagen is, of het gedeeld is.
En daarna uiteraard bye
Ja miss is er wel geld aan verdiend ook, dan wil ik mijn deel want ik was vast de ster van de show
O praten heb ik meer gekozen omdat ik hem dan als losgeslagen stier zou confronteren en dan dumpen ipv dumpen en weggaan zonder iets te zeggen. Ik wil graag weten waarom het zo een grote droplul is en ik dat blijkbaar gemist heb.
1 keer een fiets gestolen, maar in my defence, het was mijn eigen gestolen fiets. (Haha ok ik ben duidelijk niet de enige lees ik nu)
Klussen met veel lawaai (boren, zagen, hameren) in een gehorig appartement begin je met goed fatsoen op Hemelvaartsdag om
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- Later dan 11 uur
- Helemaal niet omdat je op Hemelvaartsdag niet moet gaan staan klussen
- Anders namelijk
0 stemmers
Ik heb 10 uur gestemd maar wel beetje schijnheilig want heb zelf vanmorgen om 8:00 stofgezogen inclusief verplaatsen van meubels. Maar dat maakt wel minder herrie dan klussen.
Ik heb er maar 1 blok/zin aan gewijd maar div bijbanen gecombineerd in die ene zin omdat het wel handige context geeft voor mijn werkgebied