Maak jij elke dag gebruik van instagram?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
En van tiktok?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Maak jij elke dag gebruik van instagram?
0 stemmers
En van tiktok?
0 stemmers
Hou jij ervan als mensen zingen met veel tierelantijntjes in hun stem? Dus zoals christina of Mariah elke uithaal weer hoger, dan lager, dan belten, dan wooohooohooo etc
0 stemmers
Het kan mooi zijn, maar vaak is het overkill en slecht uitgevoerd.
Mariah haar harmonising is nationaal erfgoed. Christina vind ik minder.
Vind je vooral die riedeltjes vervelend of dat ze ook in haar fluitregister (dat hele hoge) zingt?
je wil iemand toch gewoon klappen als ze dit doen
Wat is Hemelvaart voor jou?
0 stemmers
Beide, al vind ik die riedeltjes (dat eerste stuk) wel oké. Maar dan dat gegil (3:45) vind ik gewoon echt niet mooi en ook niet echt wat toevoegen.
Een dag waarop ik eigenlijk werk in moet gaan halen waar ik maandag en dinsdag niet aan toe ben gekomen, maar dat voor me uit blijf schuiven en zometeen ook nog eens naar het terras ga vertrekken. (Freelancer, dus bepaal zelf of ik wel of niet vrij ben vandaag)
gewone werkdag want horeca maar vandaag is de eerste dag van het zomerseizoen na 4 weken vrij te hebben gehad zó geen zin
Gewoon een vakantiedag
Ik had vandaag een boor om 8:00
Solliciteren is verschrikkelijk
Ik ben echt heel benieuwd of je dan veel reacties / uitnodigingen krijgt en in wat voor soort branche dit is?
Zelf was ik werkzoekende toen de arbeidsmarkt heel krap was en heb daardoor zoveel moeten solliciteren en moeite moeten doen, dat ik me hier zo weinig bij kan voorstellen.
Haha maar waarom zeg je dan: ‘Snap nooit zo dat mensen er zo extreem veel tijd aan kwijt willen zijn voor een random baan.’
Ben jij wel eens in de Dordogne (de streek) geweest?
0 stemmers
Zo ja, camping?
0 stemmers
Nouja, camping is een groot woord voor waar ik als kind met mijn ouders verbleef.
Deel je trauma Pls
Echt iedereen die ik ken zo ongeveer moest als kind altijd naar de Dordogne en omstreken, zoals ook deze twee:
En de jura?
0 stemmers
En de Ardèche?
0 stemmers