Mijn ouders vonden heel Frankrijk stom. Ingegeven door hun eerste keer Parijs toen ze 18 waren, geen Frans spraken en met een busreis op pad waren . Het heeft daarna tientallen jaren geduurd voor ze weer eens voet in Frankrijk hebben gezet samen. Als kind gingen wij mee op stedentrips of een weekend in een huisje want naast een hekel aan Frankrijk hadden ze ook niets met kamperen.
Ja hoor elk jaar met mijn ouders naar Frankrijk in de zomervakantie, in een stacaravan op een camping
Elk jaar naar de Jura met mân ex, kamperen. Paar jaar terug weer eens terug geweest in een huisje, mega verbetering. Maar vind het daar heel mooi en fijne temperaturen.
Heeft het wel eens alleen maar of bijna alleen maar geregend op je vakantie? Dus niet dat je een paar weken vrij was maar thuis bleef, echt dat je op vakantie was gegaan.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ooit een week lang regen op Terschelling. We moesten ook elke avond in zoân cafĂ© zitten, want voor de tent was geen optie. Ook alleen maar warme truien gedragen en volgens mij was het augustus ofzo. Het jaar erop gingen we naar Spanje
Ik boek nooit vooraf en ga altijd met de auto, dus als ik voor vertrek zie dat het alleen maar gaat regenen ga ik gewoon ergens anders heen. Laatste zomer voor corona zou ik naar Noorwegen maar het zou echt alleen maar gaan regenen, dus toen zijn we precies de andere kant op gereden en naar Spanje gegaan
Met een stedentrip wel eens trouwens maar dat boeit me niet zo veel voor die paar dagen, neem wel een paraplu mee en dan slaap ik toch in een hotel of hostel in plaats van een tent.
Zowel met paps en mams als zelf. En toen ik er zelf was snapte ik ineens waarom kamperen in de Dordogne een ding is. Het was daar gewoon heerlijk. Maar wij waren er nog voor de âorange invasionâ dus dat zal wel schelen.
De eerste vakantie samen met mijn vriend heeft het heel veel geregend. We gingen kamperen in Duitsland en Frankrijk. De laatste dagen zijn we toch maar naar een hotel gegaan want we hadden echt zoân mini tent en op een gegeven moment waren echt alle spullen nat
Ja ben weleens in Schotland geweest in de herfst, twee weken regen. Maar ja 25 graden en zon krijg je toch niet daar en van whisky word je snel warm dus zou het zo weer doen.
niet de dordogne want oh wee dat we op een camping zouden staan waar geen strand in de buurt was, wel eeuwig dus een klein stuk naar links. Moest ook altijd per se atlantische oceaankant zijn want de middellandse zee telde niet
Moet jij wel eens huilen om dingen in het nieuws?
- Ja, geregeld.
- Ja, soms.
- Nee, nooit.
0 stemmers
Nav vraag van @Krelis in het durf te vragen topic ben ik ook benieuwd.
In het zinnetje huisje, boompje, beestje word volgens jou gerefereerd naar kinderen?
- Huisje
- Boompje
- Beestje
0 stemmers
Ik dacht dat het huisje tuintje kindje was
In België volgens mij wel want ik ken deze uitspraak van Timtation (legendarische Vlaamse deelnemer van Temptation Island)
Ja ik ook maar ik maakte een grap haha
Ik denk dat het meer een algemene term is voor âdoorsnee gezinslevenâ en niet dat het rechtstreeks naar onderdelen daarvan verwijst. Je kunt ook huisje boompje beestje hebben zonder tuin denk ik.
Anders: er wordt niet gerefereerd naar kinderen maar naar een huis, tuin en huisdier.
En verder wat @LaPetiteRobeNoire zegt