Stel je persoonlijke vraag #35

Die vogel? Haha, vroeger was het ook niet beter eigenlijk.

Krijg dystopia/Courage vibes van deze intro, dacht dat de muis realistischer was, niet dus.

En de “wielewingding” serie…

Wtf is die pop?

7 likes

Er waren vroeger echt teveel programma’s met enge poppen :cold_sweat:

11 likes
Enge pop

4 likes

M’n favo’s zijn beer en tijger van Warreltaal…

10 likes

Ohhhh ik vond dit zooo geweldig, en dan die aflevering waar tijger chips ging eten in de supermarkt en werd betrapt, na 20x vond ik dat nog steeds een spannend stukje ahah

2 likes

Ik wist dat ie ging komen toen iemand over enge poppen begon, maar toch! Spoiler plz! Ik snap echt niet hoe mensen vroeger dachten dat dit kon voor jonge kinderen.

2 likes

Ik herinner me een met drukken op de stopknop in de bus en boze chauffeur :sweat_smile:
Er zat altijd wel een kind in de poppenhoek te schuilen voor die horror.

3 likes

Voor die enge vogel was er een veel leukere kat

2 likes

Ik vind die vogel niet eng :woman_shrugging:t2:

1 like

Welke vind jij enger?

• De vogel van Huisje Boompje Beestje
  • Karbonkel
  • De figuren van Wizzy en Woppy

0 stemmers

Naast dat het heel eng was was het tegelijkertijd ook heel saai

1 like

Dat programma had wel een furry vibe

2 likes

Hoeveel kinderen heb jij?

• Geen en dat wil ik zo houden
  • Geen maar ik wil er wel een
  • Geen maar ik wil er twee
  • Geen maar ik wil er meer dan twee
  • 1
  • 2
  • 3
  • Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand hier meer dan 3 heeft? Maar 3+ dus

0 stemmers

1 like

Over een hele lange tijd zou ik er wel een willen. En misschien daarna nog wel een maar dat zien we dan wel weer, ga ik me nu nog niet druk om maken

4 likes

1, had er graag meer gewild maar dat zit er medisch gezien niet meer in helaas.

@Marquez Jij kent Benjamin Ben vast ook nog wel. Wat een horror was dat. :rofl: Was op de EO vroeger. Wat bezielde die mensen, zo’n lelijk ding.

4ffbb1141db409a6866ef94c3dc10b29

12 likes

Ja echt vreselijk! Gelukkig keken wij dat niet echt vaak. Wat op school wel eens aan stond was de stekeltjes ark. Ken je ook wel of niet? Echt waarom, zo creepy. :joy:

image

image

17 likes

Met die fucking bandensporen over z’n hoofd :rofl:

6 likes

Dat was na mijn tijd gelukkig.
Ik zag Benjamin Ben omdat mijn jongere broer ('86) het keek, maar ik vond het verschrikkelijk.

4 likes

Gatverdamme! Wat moest dat voorstellen? Een clown of een gewoon jongetje of? Kan zo het neefje van chuckie zijn.

1 like

Gewoon een jongen. Maar hij ziet er bezeten uit vind ik (en zo klinkt hij ook, echt een naar stemmetje had 'ie).

Voor de liefhebber:

1 like