Die vogel? Haha, vroeger was het ook niet beter eigenlijk.
Krijg dystopia/Courage vibes van deze intro, dacht dat de muis realistischer was, niet dus.
En de “wielewingding” serie…
Wtf is die pop?
Die vogel? Haha, vroeger was het ook niet beter eigenlijk.
Krijg dystopia/Courage vibes van deze intro, dacht dat de muis realistischer was, niet dus.
En de “wielewingding” serie…
Wtf is die pop?
Er waren vroeger echt teveel programma’s met enge poppen
Ohhhh ik vond dit zooo geweldig, en dan die aflevering waar tijger chips ging eten in de supermarkt en werd betrapt, na 20x vond ik dat nog steeds een spannend stukje ahah
Ik wist dat ie ging komen toen iemand over enge poppen begon, maar toch! Spoiler plz! Ik snap echt niet hoe mensen vroeger dachten dat dit kon voor jonge kinderen.
Ik herinner me een met drukken op de stopknop in de bus en boze chauffeur
Er zat altijd wel een kind in de poppenhoek te schuilen voor die horror.
Voor die enge vogel was er een veel leukere kat
Ik vind die vogel niet eng
Welke vind jij enger?
0 stemmers
Naast dat het heel eng was was het tegelijkertijd ook heel saai
Dat programma had wel een furry vibe
Hoeveel kinderen heb jij?
0 stemmers
Over een hele lange tijd zou ik er wel een willen. En misschien daarna nog wel een maar dat zien we dan wel weer, ga ik me nu nog niet druk om maken
1, had er graag meer gewild maar dat zit er medisch gezien niet meer in helaas.
@Marquez Jij kent Benjamin Ben vast ook nog wel. Wat een horror was dat. Was op de EO vroeger. Wat bezielde die mensen, zo’n lelijk ding.
Ja echt vreselijk! Gelukkig keken wij dat niet echt vaak. Wat op school wel eens aan stond was de stekeltjes ark. Ken je ook wel of niet? Echt waarom, zo creepy.
Met die fucking bandensporen over z’n hoofd
Dat was na mijn tijd gelukkig.
Ik zag Benjamin Ben omdat mijn jongere broer ('86) het keek, maar ik vond het verschrikkelijk.
Gatverdamme! Wat moest dat voorstellen? Een clown of een gewoon jongetje of? Kan zo het neefje van chuckie zijn.