Jaa idd, laat het afkoelen en dan aan de planten
Ik gebruik het dan vaak met wat afwasmiddel om een aangekoekte pan te weken
Ik giet het direct in de gootsteen met het idee dat het helpt tegen verstoppingen
Als ik buiten onkruid heb in de tuin gooi ik het daar overheen.
Voor alle mensen die ĂŒberhaupt geen boeken hebben:
Ik ben allergisch voor water
Mwah, je kunt naar de seafood bar in Ams
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Om te drinken of een douche ofzo?
Ja mân huid, die gaat pijn doen van douchen, afwassen, handen wassen, regen, zweet, tranen etc. Echt top als je moet janken en je huid vervolgens gaat branden van je tranen
Je kan wel producten meenemen waarop je wil testen die zij normaal gesproken niet testen, maar dan moet je dus wel aankomen bij de test met je verse oester
Wij zijn echt allergietwins
Blauwe bessen en rucola ben ik niet allergisch voor, maar daar zal ik mân pollen- en dierenallergie voor toevoegen aan het lijstje.
Deze vent of Colin Firth. Beide helemaal prima. Het liefste samen op zoân decadente grand tour door Europa om te gaan schilderen ofzo.
mijn enige ondervonden allergie is voor wilde perziken, erg willekeurig
Als ik nu poef wakker zou worden in die tijd, zou ik er direct een overdosis alcohol en drugs inklappen.
Geen beste tijd voor een vrouw.
Zoons klinken als hyenaâs
Ik kijk dit niet, maar wel gelijksoortige series.
Voor een ander (onrealistisch waarschijnlijk) beeld is Gentleman Jack heel erg leuk!
Is er iemand in je leven (of hier of whatever) waar jij echt een hekel aan hebt?
En ja dus echt haten en niet alleen âniet mogenâ
- Ja
- Nee
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Haha ja klopt! Omdat ik allergisch ben voor garnalen wilde ze doortesten op schaaldieren en moest ik mijn eigen mosselen meenemen!
Er werken toen al enkele vrouwen in de journalistiek of als schrijfster, dus het zou op zich wel kunnen, als je rijk genoeg was als vrouw.
De kans dat om jong dood te gaan was veel groter tbh. De druk om mannen te âproducerenâ ugh. Duck de monarchie.
La cocinera de castamar is ook echt een hele leuke serie.