Sinds ik doorheb dat als je een hekel aan iemand hebt of iemand irritant vindt dat meer over jezelf zegt dan over diegene vind ik het superinteressant om bij mezelf te analyseren en ben ik daar mee bezig en vergeet ik diegene te haten.
Oh ja, die was ook leuk!
Ik geloof die zoons niet maar ik zou die moeder laten onderzoeken zodat ik zeker zou weten of ze dat wel of niet gelooft
Mijn ex, echt met heel mijn hart
Ik zou willen dat dit zo was maar helaas bestaan er ook redenen om iemand te haten die 0.0 met jezelf te maken hebben
Oh dat had ik niet begrepen haha, dom
Geen enkele vrouw zou dan helaas een knappe duke als man hebben, denk ik lijkt me dus een vreselijke optie
Ja same. Alleen die is gelukkig niet meer in mijn leven
Bridgerton is behoorlijk fictie he. Volgens mij of vooral volgens de makers is er maar heel weinig accuraat
@Banananana museum toch ook. Haalt een zeer waardevol schilderij voor gratis op bij een 80-jarige (de vrouw zelf is volgens nrc ook partij in deze zaak en heeft spijt van de schenking)
Jaa precies, dat bedoelde ik ook inderdaad!
Is wel een âdingâ maar dan uit HawaĂŻ
Zou er ook leverworst sushi zijn?
als een maki met leverworst als de smeuĂŻge teleurstelling binnenin.
Ieee hahaha maar ik zou het eerder proberen dan die met Smac
Ja uiteraard, ik heb het meer over kleine irritaties. Maar als iemand echt iets kuts heeft gedaan zegt dat zeker niks over jezelf!
Haha ja dit is een ding maar dit is niet wat zij maakte/wilde maken.
Mensen haten kost mij te veel energie. Ik block je dan gewoon uit mijn leven.
Dat is echt de ultieme FOMO. Ik hoef niet naar de maan, maar als ik er toch al ben, wil ik op zân minst even moonwalken.
Naast het feit dat het milieu echt niet zit te wachten op een toerist die naar de maan wilt, zou ik ook te bang zijn om levend te verbranden in de dampkring. Hartstikke leuk om de aarde vanuit de ruimte te zien en een beetje rond te springen op de maan, maar het is me de negatieve effecten echt niet waard.