Ontbijten/brunchen met spaghetti en gesmolten kaas is…
- Goor
- Breakfast for champions!
- Alleen acceptabel in t geval van een kater
- Unsuccessful adulting at its best
- Iets om je voor te schamen
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ontbijten/brunchen met spaghetti en gesmolten kaas is…
0 stemmers
Nmsmvpe
Anders: boeit me nul
Precies dit wou ik reageren
Kijk, ik ben dan geestelijk niet in orde, maar mensen die hiervan genieten hebben ook een schroefje loszitten
Zo Nederlands om ontbijt te gaan gatekeepen. Geen knoflook, geen spaghetti, niks hartigs behalve een boterham pindakaas. Het boeit me gewoon niks
M’n buik is 24/7 open voor alles
Ik zag dit:
Als er mensen komen eten in het huis waar je met je partner woont:
0 stemmers
Kijk ik neem hem natuurlijk niet ongevraagd mee als ik met vriendinnen wat ga drinken, maar ik ga toch niet vragen of mijn vriend thuis mag zijn in het huis waar hij zelf ook woont?
Hoe ga jij om met teleurstellingen?
0 stemmers
Als ik bij vriendinnen ga eten neem ik aan dat hun partner er ook is, is meestal ook zo dan maar dat vind ik totaal niet raar.
Maar als we buiten de deur afspreken zou ik het heel raar vinden als ze hun partner dan zomaar meenemen, is me ook nog nooit overkomen; dat is toch ook gewoon heel raar?
Ik neem altijd overal mijn kind en mijn partner mee naar toe.
Meisjespraat . Echt waarom?!
Lol ik zie dat het Liesbeth rasker mijn bec is, maar wtf moet een vriendin die mij uitnodigd in haar eigen huis mij dan appen
“Hey sorry mn vriend die hier ook gewoon woont is er bij; is dat acceptabel of moet ik hem wegsturen?” Stel dan lekker zelf voor om uit eten te gaan, hoezo moet die vriendin zich half schamen dat er nog iemand in huis woont?
Wat is dat voor’n bizarre eis aan je vrienden lol. GRUWEL trouwens van a deux en meisjespraat. Als een vriendin dat zou zeggen zou ik haar sowieso niet meer hoeven zien.
Ik spreek om de zoveel tijd met 2 dezelfde vriendinnen af, ik woon in de buurt van Utrecht, zij in Rotterdam en Amsterdam en bij wie het is rouleert het dan. Dan plannen we het wel altijd zo dat de partner weg is (met de kinderen) zodat wij lekker met zijn drieën kunnen kletsen. Dat lukt eigenlijk prima, maar als ik elke week dezelfde vriendin zou zien zou het anders zijn omdat de frequentie dan hoger ligt.
Vind deze vraag wel erg algemeen, want dit ligt enorm aan de situatie. Als je bijvoorbeeld wordt afgewezen voor een sollicitatie waar je echt helemaal op hoopte, ja dan kan ik daar wel zuur van zijn en dat met verschillende mensen delen. Maar als een vriendin een afspraak afzegt waar ik me op verheugd had omdat ze ziek is dan houd ik m’n teleurstelling voor me want daar kan niemand iets mee.
Vrouwenpraat klinkt niet veel beter
Ja dat! Ik snap dat je bevriend bent met je vriendin en niet perse met haar partner, maar come on, waarom zou je het als vriendin moeten vragen of het wel goed is dat diegene er ook bij is (in zijn eigen huis!)
Vind Liesbeth verder wel leuk hoor, maar wat voor gare verwachting is dit nu?
Ik heb een vriendin die samenwoont en als hij thuis is vind ik het zelf wel chill als ze tenminste aangeeft dat hij mee-eet (niet vragen van tevoren maar gwn een heads-up). En daarna gaat hij meestal in een andere kamer zitten, ik hoef echt niet te hebben dat hij er dan de hele tijd bij zit lol ga weg met je partner daarmee ben ik niet bevriend
Ja idk
Ik mag ook letterlijk alle partners van mijn vrienden wel graag? Misschien dat dat helpt? Ik heb niemand bij wie ik denk ughhhh wat een kutlul/schijtwijf, vind het eigenlijk altijd wel leuk om hun ook ff te zien en sommige gaan na een tijdje hun eigen ding doen en anderen blijven erbij zitten maar dat vind ik dan juist leuk eigenlijk.
Kan me voorstellen dat als je een partner haat dat het kutter is
Maar het is ook zijn huis? Als je je vriendin 1 op 1 wil zien, spreek dan in een bar af ofzo. Ik zou het echt niet kunnen waarderen als mijn vriend iemand te eten krijgt en ik direct na het eten naar de slaapkamer verbannen wordt.