Weer eens een Corona poll!
Heb jij Corona gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weer eens een Corona poll!
Heb jij Corona gehad?
0 stemmers
Kwam deze foto net tegen op reddit.
“new prototype “economy” airline seats”
Disclaimer: ik weet dat dergelijke foto’s al eeuwen rondgaan en het (waarschijnlijk?) onrealistisch is dat het ooit ingevoerd wordt, maar daar gaat de vraag nu niet over.
Ik pak even een willekeurige korte vlucht, bij de KLM op 1 mei. Amsterdam → Barcelona is 2h10 vliegen en een enkeltje kost €396. Bij hoeveel korting zou je bovenstaande stoel boeken in plaats van de standaard economy stoel?
0 stemmers
(Ik wilde nu dezelfde poll doen voor een verre vlucht. Maar jezus een enkeltje Curacao op dezelfde dag kost maar €510. Voor €114 euro meer ga ik liever naar Curacao ipv Barcelona)
Ik heb helaas eens meer dan 2 uur in een restaurant moeten wachten, en wij waren de enige klanten. Het was echt heel gek. Het was een Chinees-Japans restaurant met een tafel of 20. Ze hadden veel take-away bestellingen, verder waren wij de enige klanten (2 koppels) en ze konden het duidelijk niet aan. Om het wachten te compenseren hebben we wel een gratis voorgerechtje gekregen.
Ook hadden we een fles wijn als aperitief besteld en de eigenaars waren super verbaasd dat dit op de kaart stond. Ze waren helemaal in de war erdoor, hebben 15 minuten in een kast gezocht (letterlijk de hele kast leeggehaald en alles op de grond gelegd, voor onze ogen) en dan uiteindelijk die stoffige fles gevonden
Het was de bedoeling om verschillende gerechten per persoon te bestellen. Ze hebben letterlijk alle gerechten klaargemaakt en opgediend in volgorde van bestellen. Dus na 2u wachten kreeg persoon 1 eerst gerecht 1, dan gerecht 2, dan gerecht 3, dan gerecht 4. Dan kreeg persoon 2 gerecht 1, gerecht 2, enzv. Tussen de gerechten steeds 10 à 15 minuten. Toen persoon 4 eindelijk al zijn eten had, was persoon 1 al 1,5u klaar met eten. Zelfs al hadden 2 personen bv. hetzelfde besteld, dan nog kregen ze het niet samen maar in volgorde van bestellen. Volgens mij hebben ze ook alles vers from scratch gemaakt. Het eten was heerlijk maar het was een hele vreemde ervaring. Ook klopte de rekening niet. Na een paar maand zijn ze failliet gegaan…
Ik krijg spontaan pijn in mijn knieën
Denk dat je als Nederlander in zo’n veilig land woont dat je hier gewoon niet echt over na denkt
Terwijl het in veel landen wel echt noodzakelijk is helaas
Mijn vriend heeft het atm en gek genoeg ik nog niet (afstand houden is niet echt mogelijk in dit appartement + ga niet op laminaat slapen) dus deze poll voelt echt alsof ik het ga jinxen als ik iets invul
Hmm ik had het niet alleen als geweld tegen vrouwen opgevat, maar wat je ook vaak leest zijn van die creepo’s die airbnb-kamers verhuren aan koppels, die dan stiekem filmen terwijl ze seks hebben of douchen en die beelden dan online verspreiden…
Het is gewoon een soort zadel. Lijkt mij best prima eigenlijk.
Ik zou het vooral belangrijk vinden dat er open communicatie is van te voren. Als een vriend(in) van mij contact zou krijgen met een ex van mij zou ik er vanuit gaan dat hij/zij dat sowieso gelijk al aan mij zou vertellen. En mochten er dan meer gesprekken volgen en/of er plannen gemaakt worden om af te spreken zou ik er ook vanuit gaan dat de vriend(in) dan aan mij zou vragen hoe ik me erbij voel etc. En dan ligt het inderdaad aan de ex hoe blij ik er mee zou zijn. Maar ik zou het een heel ander verhaal vinden als een vriend(in) ineens zou zeggen van ‘by the way ik date met je ex en we zien elkaar al maanden.’
Ja want ik ben bang dat ik dan helemaal ga denken dat m’n ex toch zo slecht nog niet was ik droom bijna elke maand over hem en dan word ik helemaal leip wakker van huhhhhh nee ik ben toch niet meer met hem
Een enkeltje is altijd duurder dan een retour, dus je kan beter naar de retourprijzen kijken (ik weet dat het nu alleen voor de poll was, maar mocht je ooit echt een enkeltje willen boeken)
Ik krijg al last van mijn benen in de huidige stoelen van budgetmaatschappijen, laat staan deze.
Doordat ik net een nieuwsbericht las hierover: Huur jij een sociale huurwoning?
0 stemmers
Ja ik ook! En ik zou het eigenlijk nog naarder vinden dat er ZO veel mensen vlakbij je zijn de hele tijd. Echt te intiem dichtbij, inclusief hoe ze ruiken en klinken. Stel je voor dat er een creep achter je ‘zit’
Pff, gisteren een filmpje op insta gezet dat partner en kind samen aan het stofzuigen waren met muziek van queen, I want go break free. Nu heeft zijn collegs gezegd dat ik een homoliedje eronder heb gezet. Heb partner gezegd dat zijn collega zijn homofobische opmerkingen voor zich mag houden.
Welke associatie heb jij bij Queen - I want to break free?
0 stemmers
Mijn hemel wat een fragiel ego heb je als je een schattig filmpje op insta ziet van een vader die met z’n kind aan het stofzuigen is en je gaat reageren met ‘he he dat liedje is homo!!!1!1!’ Dat is wel echt next level triest.
Homoliedje maar in a good way
Ik ben ook echt witheet, heb hem een whatsappje gestuurd en hem geblokkeerd op insta. Partner werd door iedereen uitgelachen. Ik haat de bouw.
Homoliedje maar in mijn beleving is dat positief terwijl die collega het waarschijnlijk negatief bedoelde
Heb je wel eens op dit nummer geplaybackt?
0 stemmers