Thuiswerken doe ik:
- Aan een tafel/bureau
- Op de bank
- In bed
- Buiten
- In een café of iets dergelijks
- Nog iets anders
- N.v.t. maar wil toch stemmen
0 stemmers
Thuiswerken doe ik:
0 stemmers
Ik vind toegiften juist altijd zo overrated. We weten toch wel dat je terugkomt, blijf gewoon op het podium staan. Vind het zoân toneelstukje, weggaan, mensen 5 min laten wachten en dan: âverrassing, zijn we weer!â Heb eigenlijk ook bijna nooit gehad dat een artiest/band geen toegift gaf (één keer bij KOL maar dat was omdat de leadzanger een biertje naar zijn hoofd kreeg en daar not amused over was)
Pasen
0 stemmers
Ja vreselijk. Echt interessant vind je jezelf dan
Vier dagen weekend en een excuus voor een uitgebreide brunch. Ik vind helemaal mooi
Maar de meeste bedrijven zijn vandaag wel open toch? Ken alleen mensen bij overheid en onderwijs die vrij zijn.
Heb niets met Pasen religieus gezien maar vind de versiering wel vrolijk en een vrije dag is mooi meegenomen.
Ik werk bij geen van beide maar ben toch vrij, ons bedrijf is gewoon dicht.
Voor heel de Rijksoverheid is goede vrijdag juist geen vrije dag.
De mensen die ik ken die nu vrij zijn, werken juist in de profit.
Oh apart dat dat zo verschilt!
Pasen als religieus iets underrated, pasen als eetfestijn overrated
Dan krijg je toch het gemiddelde van perfectly rated.
Maar gemeenten en onderwijs is wel dicht toch?
Of niet? (Ik ben sowieso vrij op vrijdag :â), dus had niet echt door dat er iets bijzonders was vandaag haha).
Ik heb zo een afspraak bij de gemeente voor mân paspoort
De 3 mensen die ik ken die werken in het onderwijs moeten vandaag gewoon werken (2 x middelbare, 1 x basisschool).
In mijn herinnering had ik vroeger wel vrij van school op goede vrijdag, maar rrn van hun zei daarover dat scholen een aantal extra vrije dagen te vergeven hebben door het jaar heen en een aantal scholen die vaak op goede vrijdag plant. Alleen is dat dan vaak meer voor de leerlingen en hebben docenten studiedag of iets
Family wall, waar ik taken en boodschappen lijstje kan delen met mijn partner.
Heb er an sich weinig mee, maar houd wel van die vaste ijkpunten in het jaar
Profitâïž
Ik was in 2010 bij Faithless in t westerpark. Die middag had het Nederlands elftal van Brazilie gewonnen op t WK. Toen gingen ze dus weg en t publiek we want more roepen. Toen kwam ze terug en had Maxi Jazz een Nederlands Elftal shirt aan. Dat was zo fantastisch