Ik gebruik schat alleen als ik passief agressief ben. Vooral als ik de combinatie lieve schat gebruik, weet je dat het foute boel is.
ahaha dat is misschien nog wel kutter
Nee, maar mijn zusje wel exact. Heb mijn halve sinterklaasgedicht geschreven nav dit account.
Voor degene tegenover mij wel ja
Ik kan me nooit zo goed voorstellen dat er niets is wat je leuk vindt. Als je niet van fitness houdt, ga je toch lekker handballen of dansen of iets dergelijks. Er is zoveel keus
Ik heb ruim 10 jaar 4x in de week op redelijk hoog niveau gesport en nu HAAT ik álles wat met fysieke inspanning te maken heeft. Wandelen gaat nog net, yoga met vlagen…
Maar fietsen bijvoorbeeld? Pure agressie.
Bij sportschool/fitness heb ik dit wel, dan stop ik altijd na een paar maanden omdat ik het echt niet leuk vind maar bij andere sporten sla ik weer door en word ik weer veel te fanatiek
Ik heb nu al een tijdje niet meer gesport en nu word ik echt diep ongelukkig van alles wat met sport te maken heeft. Maar een tijd geleden sportte ik wel regelmatig en toen begon ik het ook leuk te vinden, mede omdat ik progressie boekte
& @nightlife wat bijzonder dat dat zo wisselt! Ik ging dus even kijken, maar onze gemeente is potdicht, alle scholen hier ook haha.
Nope, echt niks dat ik leuk vind. Alles zou met tegenzin zijn, dus ik ben gesetteld voor wandelen met de hond en baby.
Ja ik heb dit ook! Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar vind niks echt leuk. Ik doe nu een soort HIIT training 2x per week en het is maar kort enzo maar toch moet ik mezelf er echt heen slepen. Als ik er ben vind ik het oké maar zin heb ik nooit en mijn hoofd leeg maken of wat dan ook werkt ook niet voor mij. Dat doe ik liever door hersenloos naar Temptation Island of iets soortgelijks te kijken. Alleen voel ik me dan weer zo een lui zwijn want je “moet” sporten/bewegen. Onzin natuurlijk maar ik voel die druk wel.
voorgemeenteambtenaren wel
Deze gemeenteambtenaar is gewoon aan het werk al valt het mee het is enorm rustig.
Wel vreemd want de gemeente waar ik woon is het gemeentehuis wel dicht.
Deze vraag is anders eerder ook in dat topic voorbij gekomen volgens mij (of vergelijkbaar topic). Ik sport alleen omdat ik de effecten ervan (betere conditie, alles kunnen eten zonder elke maand een nieuwe broek te moeten kopen wat nog erger is dan sporten, beter in mn vel, minder last van gewrichten en pijntjes) zwaarder vind wegen.
Ik kan soms net niet huilen voordat ik ga sporten, of het uitstellen door in bed te blijven liggen, maar heb nooit spijt als ik het heb gedaan.
Kan je het nog wel kut vinden.
Dat is er wel, en wordt aangeboden via de Nederlandse Obesitas Kliniek.
Ik vind sporten wel leuk, maar ben ook wel een beetje een quitter en bij elke vorm van afleiding stop ik er (tijdelijk) mee. Als ik zelf moet bedenken wat ik ga doen gaat het geheid fout. Dus ik ga alleen nog maar naar klasjes waar een instructeur je een uur lang vertelt wat je moet doen en dan hoef je het alleen maar uit te voeren. Vind dat echt ideaal en ga daar ook met plezier heen!
Het sporten op zich vind ik niet zo boeiend. Maar het maakt mijn hoofd goed leeg. Dus ik sleur wel met gewichten als dat goed is voor mijn mentale gezondheid.
En nog een voordeel. Ik kan nu mijn bed verschonen inclusief matras omkeren, zonder dat ik daarvan moet bijkomen.
Wel herkenbaar. Ik heb allemaal sporten gedaan waar ik mij niet bij die groep vond passen enzo. Wss ook omdat ik dik ben en dan sommige dingen niet goed kan. Maar nu vind ik dansen helemaal het. En bij mn fitness groepje ben ik de jongste en train ik het zwaarste dus ineens vind ik het leuk haha
Vreemd. Ik heb een paar jaar geleden stage gelopen op een plek waar patiënten van de NOK werden geopereerd en de mensen die ik sprak hadden wel dat voortraject met meer bewegen gehad. Lijkt me ook wel zinvol om dat erin te hebben, dus zou het gek vinden als ze dat er inderdaad uit hebben gehaald.