Hoevaak maak je de ramen schoon?
- 1x in het jaar
- 1x in het half jaar
- Elke maand
- Nooit
- Andersā¦
0 stemmers
Hoevaak maak je de ramen schoon?
0 stemmers
Ik woon nu bijna 2,5 jaar in dit huis en vrijdag komt voor het eerst de glazenwasser. Zelf hebben we het nooit gedaan. Dat we nog naar buiten kunnen kijken blijft me verbazen.
Ik vind het een rotklusje maar als er flink zon is zie je zo snel viezigheid. Elke 4 weken ongeveer. Laatste keer is 2 weken geleden en ik zie nu alweer viezigheid.
Edit:
Ik heb 2 katten die vanaf de binnenvensterbank klieren met buurtkatten die buiten zitten. Er zitten dus vaak kattenpootjes op, van buiten en binnen.
Verder heb ik een dochter die met het buitenspelen weleens aan het raam zit en dan zitten er vingertjes op.
En dan nog de āgewoneā viezigheid van vogels, stof, zand, etc.
Volgens mijn moeder hoort het overigens minimaal 2x per maand maar daar begin ik niet aan.
Weet je hoe jij de olie in de auto moeten verversen?
0 stemmers
Weet je hoe je de bandenspanning moet checken?
0 stemmers
Weet je hoe je een autoband moet vervangen?
0 stemmers
Ik weet zeker dat ik een band kan verwisselen. En de bandenspanning zegt ie zelf toch.
Olie verversen dat doet de garage. Maar oliepijl checken en toevoegen dat kan ik wel
Als jij een extra kamer in je huis hebt wat je naar eigen smaak kan inrichten, wat zou je kiezen uit onderstaand lijstje?
0 stemmers
De glazenwasser komt 1 keer per maand
Waskamer
Ik woon nu bijna 4 jaar in mijn huurwoning, en hoopte dat de glazenwasser regelmatig langs kwam. Maar helaas, zit dat er blijkbaar niet bij de servicekosten in. Vorig jaar zelf glazenwasser geregeld zijn toen 2x geweest voor de buitenkant. Helaas is dat bedrijf gestopt. Is er nog niet van gekomen een nieuwe bedrijf te zoeken.
Heb de binnenkant vandaag weer eens gedaan, heb daar niet echt een planning voor. Doe het meestal als ik vindt dat ze vies zijn.
Ik zou een werkkamer en logeerkamer combineren als dat kan.
Ik heb mn inloopkast moeten opgeven voor de baby. Zou zo graag nog een extra kamer willen hebben om al mn tassen, schoenen en kleding uit te stallen. Heerlijk oppervlakkig.
Mijn vriend heeft een schoenenkamer, hij begrijpt je helemaal.
Buiten of binnen? Buiten komt eens in de drie maanden glazenwasser en binnen; 1x per jaar ofzo
Ik heb op ā1x per half jaarā gestemd omdat ik laatst de ramen heb gezeemd en ik woon hier nu een half jaar haha. Aan de voorkant kunnen we zelf niet bij de buitenkant, dat is 1x door een glazenwasser gedaan. Die man was aan de overkant bezig dus toen is mijn vriend gauw naar hem toegerend of hij onze ook even wilde doen voor een bepaald bedrag haha, top!
Er is een raampje in de woonkamer die we wel vaker even wassen omdat onze hond daar naar buiten kijkt dus dat raam zit altijd onder de vlekken van zijn neus en pootjes.
Ik begrijp jouw vriend helemaal. Ik heb ook een schoenenkamer. Alleen die is eigenlijk aan uitbreiding toe. Of anders ingericht
Zou jij ooit als digital nomad (volledig op afstand, in het buitenland) willen werken?
0 stemmers
Ik zou dit echt wel willen, maar dan niet heeeel lang ivm toekomstplannen. Jaartje ofzo en dan verschillende plekken. Maar zowel in de branche van mij als die van mijn vriend kan je niet echt goed op afstand werken helaas.
Elk kwartaal gemiddeld
Ga ik binnenkort uitproberen