Stel je persoonlijke vraag #35

Oeh, heel tof! Waar ga je heen?

2 likes

Nou ik ga eigenlijk gewoon op vakantie (naar India) maar ik heb afgesproken daar te gaan proberen om wat te werken. Ik ben net begonnen met m’n nieuwe baan dus het is een soort compromis, maar stiekem wil ik heel graag remote gaan werken dus voor mij is het hopelijk een manier om te kijken of het bevalt en te bewijzen aan mijn werkgever dat het goed gaat.

18 likes

Haahhaah die namen er ook bij. Heb hem echt naar allemaal mensen gestuurd net.

3 likes

Lege flessen waar statiegeld op zit:

• Heb ik een enorme voorraad van in mijn huis liggen, ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de supermarkt
  • Ik verzamel er expres eerst 10-20 voor ik ze meeneem en allemaal in 1x inlever
  • Ik breng deze minstens 1x per week naar de supermarkt, ongeacht hoeveel het er zijn
  • Wanneer ik naar de supermarkt ga, neem ik altijd de lege flessen mee die ik thuis heb liggen, ook als het er maar eentje is
  • Ik gooi statiegeld flessen gewoon bij het afval en breng ze niet terug naar de supermarkt
  • Anders…

0 stemmers

Heb ik een stuk of vier rondzwerven in de berging omdat ik de afgelopen 2 jaar niet vaker een fles met statiegeld heb gekocht, ze niet wil weggooien, maar ook altijd vergeet om ze mee te nemen omdat het er zo weinig zijn.

7 likes

Ik gooi ze in die blauwe AH krat en bij de volgende levering nemen ze die dingen mee en krijg ik een nieuwe krat met boodschappen haha.

14 likes

Picnic neemt ze mee :raised_hands:

12 likes

Maar stiekem heb ik gewoon heel veel flessen per week :face_with_hand_over_mouth:

5 likes
  • Ik geef ze mee aan de bezorger van boodschappen

0 stemmers

3 likes

(Een van) je ouders geeft jou iets mee wat hij/zij verkocht heeft op Marktplaats. Degene die het komt kopen woont namelijk dichter bij jou dan bij hen (best een grote afstand) dus het is makkelijker voor de koper om het bij jou op te halen. Echter, de koper komt het nooit ophalen en dat ding ligt nu al weken lang bij jou thuis. Als je je ouder(s) bezoekt reis je met het OV en het ding is onhandig om mee te nemen in de trein/bus. Wat doe je met het ding?

• Ik laat het thuis liggen totdat mijn ouder(s) een keer met de auto bij mij zijn, dan kunnen ze het dan mee terug nemen (kan wel een paar maanden duren)
  • Ik zet het opnieuw op Marktplaats in de hoop dat iemand anders het komt kopen
  • Ik laat mijn ouder(s) weten dat ze het opnieuw op Marktplaats moeten zetten want ik heb geen tijd/zin om dat zelf te doen
  • Ik breng het ding naar de kringloop
  • Ik gooi het ding weg
  • Ik neem het ding toch mee in de trein/bus naar mijn ouder(s) want ik vind het irritant dat het maar bij mij thuis ligt
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

3 likes

Ik haatte sporten en alles wat daarmee te maken heeft (mijzelf moe maken, zweten etc.). Maar sinds ik kickboksen heb ontdekt, ben ik helemaal om en kijk ik echt uit naar de trainingen. Ook voor het eerst dat mijn hoofd er leeg van wordt. Ik ben er heel blij mee en het voelt echt als een hobby/passie/iets wat ik nodig heb en waar ik heel blij van word (en ook nog eens een stuk fitter).

17 likes

Vaak staand met de laptop op de strijkplank :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb in een jaar hooguit 10 statiegeldflessen, en dat is dan al veel. Dus af en toe word ik er gek van en dan neem ik het mee, maar dat is dus 1 keer per 1 a 2 jaar.

Ja, leuk! Wie weet is het ook iets voor jou! Mocht je les nemen bij een (kick)boksschool, dan zou ik er opletten dat ze zich (hoofdzakelijk) richten op recreatief kickboksen, i.p.v. op wedstrijdkickboksen. Mijn idee is dat dat laagdrempeliger is en er vaak een fijnere sfeer hangt. Wedstrijdkickboksen is vaak wat “agressiever”. Ohja en als je (nog) niet wilt sparren (waarbij je dus echt in duo’s “vecht”), dan kun je kiezen voor bokszaktraining (individueel) of vaak bieden ze ook lessen aan waarbij je wel in duo’s oefent, maar dan met stootkussens werkt. Soms is dit laatste dan een les speciaal voor vrouwen.

3 likes

Als het ding in eerste instantie al lomp is neem ik het überhaupt niet mee. Geen plek voor zoiets.

2 likes

hier hetzelfde, maar dan met boksen. Ben een tijd geleden begonnen met een 8 weekse cursus voor beginners, met alleen vrouwen, en het is zo leuk dat ik er naar uit kijk om elke week te gaan (heb ik nog nooit gehad met sporten…). En wat je zegt over hoofd leegmaken herken ik ook helemaal!

5 likes

Anders namelijk ik bel mijn ouders en vraag wat ze ermee willen, waarbij ik aangeef dat ik geen zin heb om het op marktplaats te zetten of in de trein mee te slepen.

5 likes

Binnen een jaar nadat je elkaar hebt ontmoet verloven en trouwen

• Beetje snel
  • Vind ik niks van

0 stemmers

1 like

Beiden

9 likes

Oké wacht ik heb het anders verwoord nu haha

1 like