Stel je persoonlijke vraag #35

Echt nog nooit over nagedacht dat daar een bepaalde tijd tussen moet zitten, waarom dan? Als je hebt uitgesproken dat je het wil doen waarom dan niet gewoon doen

3 likes

Ik lees het meer dat ze elkaar nog geen jaar kennen, verloven en dan gaan trouwen. Ja is wel snel ja, maar lig er verder niet wakker van.

Snel trouwen na een verloving lijkt me alleen maar logisch

10 likes

O ja zo kan je het ook lezen natuurlijk, ik dacht verloven en dan binnen een jaar trouwen.

Ik vind dat heel erg snel.
Toen ik een jaar een relatie had met mijn partner, dacht ik nog dat hij perfect was.
Nu na 5+ jaar ken ik ook zijn mindere kanten. O.a. door samen moeilijke (familie)situaties mee te maken, te reizen, samen te wonen, etc.
Daarnaast zou zo’n huwelijk voor mij extra druk op de relatie zetten. Het “moet” dan goed gaan, terwijl je elkaar eigenlijk nog leert kennen.

Het kan natuurlijk gewoon goed gaan, maar ik zou het zelf niet doen. Maar ik wil niet eens trouwen, dus wie ben ik haha.

13 likes

Laatst is een stel dat ik ken dat eerst ruim 10 jaar bij elkaar was en nu een half jaar getrouwd was gescheiden :no_mouth: Gelukkig zijn er geen regels ofzo hoe lang je de ene fase moet doorlopen

6 likes

Maar dat ligt toch ook allemaal aan je leeftijd? Ofja sowieso lekker doen wat je zelf wil en goed voelt, maar kan me voorstellen dat het op je 30e gewoon allemaal een stuk sneller gaat en dat je niet pas na 5 jaar gaat samenwonen, terwijl je als je net 20 bent vaak wel wat eerder een tijdje wacht daarmee

12 likes

Ja dit komt ook verbazend vaak voor. Maar bij de stellen die ik ken waarbij dit gebeurde, waren er al problemen voor het huwelijk (het huwelijk was dus eerder een noodgreep om een al wankele relatie te “redden”).

2 likes

Hoe fruitig ben jij vandaag volgens Zaranormen??

Zou jij op een zomerse dag de hele dag over straat durven in een broek die als volgt zit?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

5 likes

Vul jij wel eens polls bewust niet in omdat je ze heel irritant vindt?

• Ja, heel vaak
  • Soms
  • Nee, ik vul alles in

0 stemmers

Is die cursus toevallig van boxing sisters? Ik word daar echt door plat gespamd op insta en dat vind ik verdacht hahaha

1 like

Ja man. Het is dat ik een gezin heb en m’n kind vastigheid wil bieden, maar anders had ik het wel geweten. Had een sollicitatie bij een bedrijf waar iedereen 6 weken per jaar remote vanuit het buitenland mag werken. Zo chill lijkt me dat.

En een collega van me bij m’n huidige baan zit nu ook in AziĂ«. Eerst 1,5 week vanuit daar werken en dan nog 1,5 week ofzo echt vakantie.

8 likes

Ik denk juist nu heel vaak krijg de tering maar ik ga het leger in :joy:

14 likes

Al die polls waarin je moet kiezen, echt zo saai
Ga naar het je moet kiezen topic aub. Kijk daardoor echt veel minder in dit topic

14 likes

Bij elke poll moet je toch kiezen? Ik snap het verschil even niet :sweat_smile:

2 likes

Meest irritante polls:

• Zogenaamde lollige polls
  • Polls waarin het alleen draait om het probleem van 1 persoon, namelijk degene die de vraag stelt
  • Je moet kiezen polls
  • Wat moet ik gaan eten polls
  • Je vergeet er eentje Lul, namelijk

0 stemmers

2 likes

Polls over je netto/bruto inkomen of hoe hoog je huur/hypotheek is

35 likes

Nee dat is de categorie polls die je ziet in het je moet kiezen topic. Dat je moet kiezen tussen allemaal mensen of muziek of scenario’s or whatever, maar een goed beeld kun je het beste krijgen als je in dat topic kijkt

4 likes

Hahah wat zijn zogenaamd lollige polls

2 likes

Die polls waarbij mensen vragen of ze die avond pizza of sushi zullen bestellen :sleeping:

2 likes

Die over “hoe hoog is je studieschuld”
:skull:

26 likes