Haha jouw post en die van @Panda erboven
Ik vind polls met heel veel plaatjes irritant want dat leest heel kut op mobiel. En ook als t gewoon echt niet boeiend is
Haha jouw post en die van @Panda erboven
Ik vind polls met heel veel plaatjes irritant want dat leest heel kut op mobiel. En ook als t gewoon echt niet boeiend is
Wat zie jij hierin?
0 stemmers
Dit beeld staat in een ziekenhuis en er was ophef over omdat vanuit een bepaalde hoek het leek alsof de vrouw werd bevredigd door een kind en men vond dat het weg moest. Het is dus een moeder met kinderen aan de borst. Uiteindelijk is het beeld wel blijven staan maar een slag gedraaid.
PS: sorry voor de afschuwelijke d/t fout in de poll, als ik hem wijzig gaan alle resultaten weg dus dat doe ik niet
De suggestie dat die vrouw zou worden bevredigd door dat kind snap ik niet, anatomisch zit dat hoofd sowieso boven de navel dus hoe kan je dat er in zien?
Al het andere
Ja heb ff wat uitleg erbij gezet nu. Ik zie het ook niet en vind de suggestie ook erg overdreven eigenlijk maar goed
Omdat er meer dan één erogene zone is?
Ik vind het zelf geen mooi beeld maar dat mensen het aanstootgevend vinden vind ik echt belachelijk.
Ik had niet meteen door dat het een vrouw was door de houding denk ik, dus misschien dat meer mensen eerst denken dat het een man is? Vanaf de achterkant dan ![]()
Met Pasen ga ik uitgebreid:
0 stemmers
Wat vind je de leukste polls? Anoniem.
0 stemmers
Polls met 10 foto’s (niet genummerd) en dat je dan moet gaan tellen en de hele tijd moet scrollen. Te veel moeite.
Taartdiagrampolls ![]()
Polls over polls zijn denk ik wel het toppunt
animal crossing beeld ![]()
Heb jij seksuele voorlichting gehad?
0 stemmers
Meerdere antwoorden mogelijk
Wij kregen seksuele voorlichting videotapes te zien op de basisschool. En op de middelbare school een slecht geacteerd toneelstuk waar je na afloop condooms kreeg.
Ik kan mij alleen iets herinneren van mijn biologie lerares die een condoom omdeed om een dildo en dat was het. Er was wel ook een stukje theorie in het biologie boek over soa’s en de pil maar het is mijn herinnering zo weinig.
Ben wel benieuwd hoe dat nu ook is
Geen flauw idee. In dat toneelstuk hadden ze het ook nog over Nee is Nee. Prima boodschap. Als het toneelstuk niet zo slecht was kwam het misschien over.
Van die polls met te lange antwoorden die je eerst moet lezen en/of veel te lang over na moet denken. Of waar je eerst een wetenschappelijk artikel moet lezen of test moet doen om te kijken wat voor persoonlijkheid oid je hebt en dat vervolgens iedereen z’n antwoord nog eens los gaat posten en waarom het wel/niet klopt.