Ik kan ook heel tevreden zijn als ik iets lekkers heb gekookt en dat ook heel erg uiten en 3x aan hem vragen of ie het lekker vindt. Dan zegt ie ook dat ie het lekker vindt, maar ik mis de mmmm’s en ahhhhh’s en ahhhh zo lekker!!!
En als we ergens gaan eten (wat hij eerst niet leuk vond maar nu een beetje begint te leren) zoek ik van tevoren het menu op en ga ik bedenken wat ik wil eten en welke wijn, hij ziet dat allemaal ter plekke wel. Ben jaloers op @Bunnyslippers
Ja, echt een van onze grootste gespreksonderwerpen haha. We kijken ook heel veel kook/voedselgerelateerde video’s samen, verder hebben we niet superveel Youtube-overlap maar eten is echt wel een gedeelde interesse
We kunnen trouwens allebei wel goed koken, maar ik heb meer van huis uit geleerd en ook meer gelezen enzo dus ik heb wat meer kennis over basistechnieken, daarom toch maar op mezelf gestemd
Ja dat doe ik ook altijd. En als we er dan zijn zit ik alsnog die hele menukaart uit te pluizen
Mijn partner zegt altijd dat hij door mij lekker eten is gaan waarderen en dat ie dat zo leuk vindt. Voor hij mij kende ging hij nooit fancy uit eten bijvoorbeeld maar nu kan hij daar helemaal van genieten (hoewel hij nog steeds met zijn ogen rolt als ik weer eens over Michelin begin). Het enige nadeel is dat als hij kookt hij de hele maaltijd over alle details van z’n eigen gerecht blijft praten terwijl ik dan denk: zo goed is het ook weer niet hoor.
Ligt er wel een beetje aan of het semi rustig is en of het een intercity of sprinter is. Moet voor werk nu 45min met een sprinter die 8x stopt en daar kan ik niet echt goed in relaxen maar een uur in een rustige intercity kan echt als een uitje voelen
Ja hahaha same. Dan heb ik het van tevoren “bedacht” en dan gooi ik alles weer om.
Mijn vriend en ik sturen elkaar altijd foto’s van wat we eten in restaurants als de ander er niet bij is. Soms wel op het irritante af als hij op reis is voor zijn werk en de ene na de andere foto van fancy restaurants stuurt, terwijl ik thuis aan de pasta zit
Ben jij wel eens op de landelijke radio geweest?
- Ja, om aan een spelletje/quiz oid mee te doen
- Ja, om een prijs te winnen
- Ja, om een anekdote/verhaal/iets te vertellen
- Ja, om iets anders (wat??)
- Ja, want ik heb zelf een show op de landelijke radio
- Nee
0 stemmers
Doet me denken aan die keer dat het ellegirlforum dicht zou gaan en iemand van het forum daarover ging vertellen op de radio
Eten is echt mijn favo gespreksonderwerp. Ik vind het niet erg dat mijn man niet zo van het koken is, maar wel heel fijn dat hij net zo enthousiast is bij nieuwe snacks of uit eten gaan ed. Hij probeert ook altijd alles. Zou echt scheiden als dat anders zou zijn (was ik wss ook überhaupt niet met hem getrouwd).
Met vrienden wisselt het. Een paar hebben gewoon geen smaak, dus dan is het minder leuk om het erover te hebben. Echt 10/10 als ik iemand tegen kom die net zo enthousiast blijkt te zijn. Koken en bakken zou ik nog wel beter in willen worden trouwens.
ik heb 2x de radio gebeld en 2x gewonnen
Voor Serious Request
Vind je dr. Martens gepast naar kantoor?
Normaal kantoor, geen creabea kantoor. Bank/verzekeringsmaatschappij/advocatenkantoor dat soort dingen
- Nee, ongepast
- Ja, gepast
0 stemmers
Voor mijn werk, valt bij nader inzien misschien wel onder ‘iets te vertellen’
Ligt wel een beetje aan het soort dr martens wat mij betreft, en misschien ook wel aan wat voor soort functie je hebt
Zolang Truus en Henk op dat kantoor sandalen mogen dragen, mag ik Dr. Martens aan.
Zoek een kok! Onze vakanties bestaan voor 80% uit van restaurant naar restaurant wandelen en alles op de kaart uitproberen. We gaan van de zomer naar Amerika en we hebben een gedeelde notitie met alle restaurants/plekken die we willen bezoeken haha.
Een paar keer op 3fm, wel eens geappt voor een liedje en dan bellen ze je terug. Ook een keer iets meer gepland, toen had ik een of ander lijstje ingevuld en toen kreeg ik een mailtje dat ze m’n lijstje heel leuk vonden en of ze me mochten bellen om er even over te praten. Was wel grappig, de redacteur had mij uitgekozen en die was superenthousiast over m’n muzieksmaak en toen heb ik eerst heel gezellig met hem zitten lullen voor ik in de uitzending kwam.
Oh en ik werd laatst ook gebeld omdat ik op een bepaald liedje gestemd had voor de 00’s request ofzo alleen ik had niet zoveel bijzonders te vertellen over dat specifieke nummer dus toen zei ik dat ze misschien beter iemand anders konden bellen. En toen werd mijn vriend 5 minuten later gebeld, want hij had ook op dat liedje gestemd :’)
Wij hadden thuis een Foster parent kind.