Wat een toeval dat hij daarna gebeld werd. Kon je vriend wel iets over het liedje vertellen?
Van die lage oxfords misschien, de laarzen echt totaal niet.
Ik heb een leidinggevende functie en ik ga gerust in een bloemetjesjurk met Dr Martens of All Stars eronder naar kantoor. Maar ik werk wel in een vrij informele omgeving. Mijn voorganger in deze functie droeg louter zelfgemaakte kleurrijke toestanden en nooit een beha
Even inhaken
- Soms
- Altijd
- Nooit
- Ik werk niet op een kantoor of vergelijkbare werkplek
- Ander antwoord
0 stemmers
- Soms
- Altijd
- Nooit
0 stemmers
Je kan misschien beter de vraag stellen aan de mensen die niet altijd een bh dragen, want ik draag altijd een bh naar kantoor maar die draagt ik überhaupt altijd.
Maakt me niet uit wat je in je vrije tijd doet ik wil alleen dingen horen over borsten op werk
Die laatste nee snap ik nog ivm blote buik maar die anderen zijn toch gewoon prima. (niet mijn smaak verder)
Hahah sandalen met of zonder sokken?
@simsalabim ik vind die gewone laarsjes enz wel kunnen, maar hoe hoger de plateauzool des te meer twijfels ik heb haha. Die jadon max vind ik bijvoorbeeld niet erg geschikt
@Echo al die laarsjes vind je ongepast of alleen bepaalde?
@Kauai bij jouw nee-categorie vind ik de hele outfit überhaupt niet geschikt, ligt voor mij niet aan de schoenen haha
Oke ik zei het omdat het over gepast ging ja of nee op de vraag erboven en jij je vraag heel anders stelt. Maar als je dat niet bedoelde heb ik niks gezegd
@Xiomara Nee, ik vind die niet zo geschikt voor op kantoor. Maar mijn eerste baan was suuuperformeel dus dat neem ik nog steeds een beetje mee. Ik houd er in ieder geval van als mensen op kantoor er een beetje chic uitzien en ik vind het zelf ook leuk om dat te doen.
Haha zo gaan wij ook altijd op vakantie, zo heerlijk. Ik highlight alle plekken waar ik heen wil, hij maakt er een logische route van.
Geen kantoorbaan maar wel hele dag klantencontact. Ik ga niet helemaal bh-loos maar draag wel vaak een soft bh, dus niet voorgevornd en geen beugel.
Zou best zonder bh naar kantoor willen maar dat is niet zo comfortabel voor mezelf. I need them support
Zo min mogelijk. Mensen dealen er maar mee hoor, hangtieten en doorschijnende tepels ftw
Als ik geen bh aantrek staren de 3 mannen van middelbare leeftijd op de afdeling financiën nog meer naar mijn tetten.
Nee hahaha, die zei gelijk ‘ja je had net m’n vriendin aan de telefoon denk ik maar ik heb er ook niet echt een verhaal bij sorry’
Ik doe ook een bh als ik thuis aan het werk ben. Voel me echt niet cormfortabel zonder, ondanks dat ze niet in beeld zijn met videobellen
Ik kende eigenlijk niemand daar die het met boter en suiker at! Volgens mij kennen ze die combinatie niet eens daar
Heel benieuwd wat de bekendste combinaties zijn! Kan ik de proef op de som stellen deze Pasen.
Ik heb op eeen advocatenkantoor gewerkt en daar droeg een advocaat ook gewoon dr martens.