haha JA! kom je ook niet meer vanaf
nmsvpe ![]()
Speelde jij eerder geen AC? Sorry hahaha, dat dacht ik en daarom dus mijn reactie ![]()
Op de middelbare school hadden we naast biologie ook het vak āverzorgingā en daar kwam seksualiteit ook wel uitvoerig aan bod.
Polls over polls!
My fave
Edit: deze grap was hierboven al gemaakt
Om de haverklap een uber toen ik in het buitenland zat. Voelde me zooo decadent, heerlak.
Ik ga alleen met de taxi na het stappen, wat gelijk staat aan dronken zijn. Dus alles behalve fancy ![]()
Toen jij voor de eerste keer menstrueerdeā¦
- wist je wat het was
- dacht je te weten wat het was
- moest je opzoeken / vragen aan iemand wat het was
- anders
- ik kan mij het niet meer herinneren
0 stemmers
Ik moest het dus echt googlen want niemand had mij iets verteld.
Moest jij ook met tuinkers aan de gang op de basisschool en/of brugklas biologieles?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Had ik de avond ervoor voor het eerst gemasturbeerd hahahaha dus ik schrok me dood, dacht dat het daarvan kwam. Wilde het bijna tegen mijn moeder vertellen maar toen zei ze al dat het mijn menstruatie was
Wat een vervelende samenloop van omstandigheden zeg
Had mijn moeder me er wel op voorbereid maar het drong totaal niet tot me door dat het over mij ging. Ik was nog echt een kind (9) wat druk was met verkleden en het was voor mij āgeestelijkā veel te vroeg.
Ik dacht op dat moment dus dat ik erg ziek was of zo. Echt niemand had mij ooit iets verteld over zaken die je als vrouw moet doorstaan. Hoop dat mensen in normale gezinssituaties wel meer meekrijgen van veranderingen m.b.t. de pubertijd etc.
Ik winst wat het was, maar dacht dat ik āvoor altijdā zou bloeden
Ik had een zus en toen zij uitleg kreeg moest ik er ook bij zitten, denk dat ik 7 was ofzo. Werd uiteindelijk pas met 14 ongesteld
Ik ben hier te pauper voor
We waren op een verjaardag en mān ma en tantes gingen emo doen. Super awkward
Ik wist wel wat menstruatie was maar ik was me zo rot geschrokken van al dat bloed dat ik het spontaan weer vergeten was hoe dat ook alweer kon. Vond het echt een hele nare ervaring en als ik een dochter krijg dan ga ik die hier veel beter op voorbereiden in plaats van doen alsof het iets geks/vies is.
Kan mij nog herinneren dat we tuinbonen moesten planten waarvan een zonlicht kreeg en de ander niet. Had iets met ruimtevaart te maken, maar op welke manierā¦geen idee
Ooh doet me denken aan sommige vriendinnen die dan helemaal iets gingen doen met moeder of zussen om te vieren (?) dat ze een vrouw waren geworden.
Ging je iets doen met moeder/oma/zussen/oid toen je voor het eerst ongesteld werd? Of kreeg je een cadeau oid?
- Ja
- Nee
- Weet niet meer
0 stemmers
EĆ©n van de laatste keren dat ik een taxi nam voelde wel fancy. Het was zoān gure regenachtige winteravond in december en ik zat bij een vriendin thuis met mijn hond die in de aanloop naar oudjaar steeds banger werd in het donker. Godzijdank kwam ik er die avond achter dat Ćber Pet bestond en toen konden we lekker in een verwarmde auto met van die hotelmuziek zitten <3 De ervaringen daarna met Ćber Pet vielen helaas tegen maar die keer staat me echt nog bij haha.