Ohja die eigenlijk het meest afschuwelijk
Niet de meest irritante, maar diegene waar je dan eerst op een link moet klikken om iets te lezen
Citoscore
Weet jij iemand hier of ongeveer 6 weken idd fiscaal gezien niet voor al teveel problemen zorgt?
Want op mijn werk mag het niet: “want straks moet je daar lokaal ook belasting betalen en premies afdragen dus moeilijk-moeilijk”. Maar missh kan ik aangeven dat de belastingdienst niet zo moeilijk doet als het om zo’n korte periode gaat
Haha jouw post en die van @Panda erboven
Ik vind polls met heel veel plaatjes irritant want dat leest heel kut op mobiel. En ook als t gewoon echt niet boeiend is
Wat zie jij hierin?
- Vrouw met kind aan de borst
- Vrouw die bevredigt wordt door kind
- Gewoon een vrouw en een kind die kweenie wat doen
- Anders
0 stemmers
context
Dit beeld staat in een ziekenhuis en er was ophef over omdat vanuit een bepaalde hoek het leek alsof de vrouw werd bevredigd door een kind en men vond dat het weg moest. Het is dus een moeder met kinderen aan de borst. Uiteindelijk is het beeld wel blijven staan maar een slag gedraaid.
PS: sorry voor de afschuwelijke d/t fout in de poll, als ik hem wijzig gaan alle resultaten weg dus dat doe ik niet
De suggestie dat die vrouw zou worden bevredigd door dat kind snap ik niet, anatomisch zit dat hoofd sowieso boven de navel dus hoe kan je dat er in zien?
Al het andere
Ja heb ff wat uitleg erbij gezet nu. Ik zie het ook niet en vind de suggestie ook erg overdreven eigenlijk maar goed
Tot welke leeftijd heb jij jouw kind tietie gegeven dan?
Omdat er meer dan één erogene zone is?
Ik vind het zelf geen mooi beeld maar dat mensen het aanstootgevend vinden vind ik echt belachelijk.
Ik had niet meteen door dat het een vrouw was door de houding denk ik, dus misschien dat meer mensen eerst denken dat het een man is? Vanaf de achterkant dan
Met Pasen ga ik uitgebreid:
- Ontbijten
- Brunchen
- Lunchen
- Borrelen
- Dineren
- Uit eten
- Eten afhalen / bestellen
- Al het bovenstaande
- Niks bijzonders
- Anders
0 stemmers
Wat vind je de leukste polls? Anoniem.
- Citoscore
- Lollige polls
- Juicy polls
- Polls over dagelijkse dingen
- Polls met foto’s
- Ik haat alle polls
- Polls over je mening
- Anonieme polls die niet anoniem blijken te zijn
0 stemmers
Polls met 10 foto’s (niet genummerd) en dat je dan moet gaan tellen en de hele tijd moet scrollen. Te veel moeite.
Taartdiagrampolls
Polls over polls zijn denk ik wel het toppunt
- Lemongrab verpest het poll topic, geef haar een ban
0 stemmers
Edit: @Nescio, @Lemongrab wil graag een vrijwillige ban!