Stel je persoonlijke vraag #35

animal crossing beeld :cry:

10 likes

Popcorn in de bioscoop…

• Zoet
  • Zout
  • Half zoet, half zout

0 stemmers

1 like

Heb jij seksuele voorlichting gehad?

• Ja, van mijn ouders
  • Ja, op de basisschool
  • Ja, op de middelbare school
  • Nee

0 stemmers

Meerdere antwoorden mogelijk

1 like

Wij kregen seksuele voorlichting videotapes te zien op de basisschool. En op de middelbare school een slecht geacteerd toneelstuk waar je na afloop condooms kreeg.

2 likes

Ik kan mij alleen iets herinneren van mijn biologie lerares die een condoom omdeed om een dildo en dat was het. Er was wel ook een stukje theorie in het biologie boek over soa’s en de pil maar het is mijn herinnering zo weinig.

Ben wel benieuwd hoe dat nu ook is

1 like

Geen flauw idee. In dat toneelstuk hadden ze het ook nog over Nee is Nee. Prima boodschap. Als het toneelstuk niet zo slecht was kwam het misschien over.

6 likes

Van die polls met te lange antwoorden die je eerst moet lezen en/of veel te lang over na moet denken. Of waar je eerst een wetenschappelijk artikel moet lezen of test moet doen om te kijken wat voor persoonlijkheid oid je hebt en dat vervolgens iedereen z’n antwoord nog eens los gaat posten en waarom het wel/niet klopt.

13 likes

haha JA! kom je ook niet meer vanaf

1 like

nmsvpe :woman_shrugging:t3:

2 likes

Speelde jij eerder geen AC? Sorry hahaha, dat dacht ik en daarom dus mijn reactie :joy:

1 like

Op de middelbare school hadden we naast biologie ook het vak ā€œverzorgingā€ en daar kwam seksualiteit ook wel uitvoerig aan bod.

6 likes

Polls over polls!
My fave
Edit: deze grap was hierboven al gemaakt

3 likes

Om de haverklap een uber toen ik in het buitenland zat. Voelde me zooo decadent, heerlak.

1 like

Ik ga alleen met de taxi na het stappen, wat gelijk staat aan dronken zijn. Dus alles behalve fancy :joy:

3 likes

Toen jij voor de eerste keer menstrueerde…

• wist je wat het was
  • dacht je te weten wat het was
  • moest je opzoeken / vragen aan iemand wat het was
  • anders
  • ik kan mij het niet meer herinneren

0 stemmers

Ik moest het dus echt googlen want niemand had mij iets verteld.

Moest jij ook met tuinkers aan de gang op de basisschool en/of brugklas biologieles?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

2 likes

Had ik de avond ervoor voor het eerst gemasturbeerd hahahaha dus ik schrok me dood, dacht dat het daarvan kwam. Wilde het bijna tegen mijn moeder vertellen maar toen zei ze al dat het mijn menstruatie was

70 likes

Wat een vervelende samenloop van omstandigheden zeg

20 likes

Had mijn moeder me er wel op voorbereid maar het drong totaal niet tot me door dat het over mij ging. Ik was nog echt een kind (9) wat druk was met verkleden en het was voor mij ā€˜geestelijk’ veel te vroeg.

3 likes

Ik dacht op dat moment dus dat ik erg ziek was of zo. Echt niemand had mij ooit iets verteld over zaken die je als vrouw moet doorstaan. Hoop dat mensen in normale gezinssituaties wel meer meekrijgen van veranderingen m.b.t. de pubertijd etc.

3 likes

Ik winst wat het was, maar dacht dat ik ā€˜voor altijd’ zou bloeden

1 like