Aan wie heb je voor het eerst verteld dat je ongesteld was geworden? Ik doe deze wel anoniem
- Mijn moeder
- Mijn vader
- Een familielid buiten mn gezin
- Broer/zus
- Vriend/vriendin
- Anders
0 stemmers
Aan wie heb je voor het eerst verteld dat je ongesteld was geworden? Ik doe deze wel anoniem
0 stemmers
We stonden op het punt om weg te gaan met het hele gezin en het gezin van mijn oom en tante. Zij waren er al dus ik wilde het niet zeggen. Mijn moeder, die held, had al een hele poos terug een pakje maandverband in mijn ondergoed lade gelegd. “Dan kun je meteen pakken en hoef je niet direct te vragen als je niet wil”. Dus ik heb het savonds pas mijn moeder verteld.
Ik vind het soms fysiek gezien zo gek dat meisjes al ongesteld kunnen worden op hun 9e. Net als wat een forummer hier al zei, alsof we niet evolueren. De bevalling is nog steeds een bizarre hel en waarom zou een mens al vruchtbaar moeten zijn op haar 9e! Dat verbaasd me gewoon.
Dit is natuurlijk onmogelijk maar stel wij konden tekenen voor iets en dat betekent dan dat je vanaf 18 jaar als vrouw je eerste menstruatie krijgt.
0 stemmers
Wil niet zeggen dat je menstruatie gelijk is aan vruchtbaar zijn.
Aaahh wat naar.
Toen ik voor het eerst ongesteld werd kwam m’n moeder met zo’n pak m tampax aan, met inbrenghuls, want dat was handiger met sporten enzo. Alleen vond de 12-jarige crazyvibes het blijkbaar zo spannend dat ik niet begreep dat die inbrenghuls er wel weer uit moest. Vond het al een zeer oncomfortabele ervaring. Kwam er volgens mij wel die dag nog achter dat dat dus niet zo hoorde haha.
Ohja en mijn eerste ongesteldheid werd gevierd met taart met m’n moeder en oma, gekke traditie die ik niet voort ga zetten vermoed ik.
Welk zonnebrandmerk vind jij het fijnst? (Even los van de prijs)
0 stemmers
Edit: fijne merken genoemd door forummers die hier niet bij staan:
Etos huismerk, Etude House, Cosrx, Purito, Drs Leenarts, Avene, Australian Gold, Hyggee, DM huismerk, Bioré UV Aqua, Supergoop! Play, Caudalie
Mij maakt het niet uit, zolang het maar factor 50 is
Etude House, Cosrx en Purito
Vision en Avene. Met vision geen uitslag meer van de zon.
Australian gold
Ja deze, ruikt ook zo lekker
Vind jij het boeiend om andermans babyfoto’s te zien?
0 stemmers
Hyggee
Zwarte panty met lichte schoenen
0 stemmers
Ik heb dus een mega slechte ervaring met voorin (hand op mijn been leggen, me gratis ritje aanbieden als hij met me mee naar huis mocht), dus ga altijd achterin, en eigenlijk ook nooit meer alleen.
Laat jij wel eens je rug kraken
0 stemmers
Ook altijd jammer als mensen een zomers jurkje/rokje dragen en daar dan een dikke zwarte panty onder.
Ik wist niet dat zwarte panty’s zo aanstootgevend waren haha. Vooral met dit tussen weer draag ik ze lekker met mijn lichte schoenen
En als ik ze in de zomer nog draag is het hoogstwaarschijnlijk omdat ik te lui was om te scheren
Meer: boeiend. Zelf weten
Huismerk van de DM
hoeveel eieren heb je vandaag al gegeten?
0 stemmers
en hoeveel paaseieren?
0 stemmers