Vision en Avene. Met vision geen uitslag meer van de zon.
Australian gold
Ja deze, ruikt ook zo lekker ![]()
Vind jij het boeiend om andermans babyfoto’s te zien?
- ja
- nee
- alleen van mijn partner/goede vrienden
0 stemmers
Hyggee
Zwarte panty met lichte schoenen
- Kan wel
- Kan niet
- NMSVPE
0 stemmers
Ik heb dus een mega slechte ervaring met voorin (hand op mijn been leggen, me gratis ritje aanbieden als hij met me mee naar huis mocht), dus ga altijd achterin, en eigenlijk ook nooit meer alleen.
Laat jij wel eens je rug kraken
- Nee
- Ja door een professional
- Ja door een vriend(in)/kennis
- Ja doe ik zelf
0 stemmers
Ook altijd jammer als mensen een zomers jurkje/rokje dragen en daar dan een dikke zwarte panty onder. ![]()
Ik wist niet dat zwarte panty’s zo aanstootgevend waren haha. Vooral met dit tussen weer draag ik ze lekker met mijn lichte schoenen ![]()
En als ik ze in de zomer nog draag is het hoogstwaarschijnlijk omdat ik te lui was om te scheren
Meer: boeiend. Zelf weten
Huismerk van de DM
hoeveel eieren heb je vandaag al gegeten?
- nog geen één
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- meer dan 5
0 stemmers
en hoeveel paaseieren?
- nog geen één
- 1-3
- 4-6
- 7-9
- meer dan 10
0 stemmers
Als je nú wilt zonnen, zou ik het gewoon gebruiken. Beter iets dan niets, dan kan je die andere ondertussen bestelllen.
Voor een keer zal dag vast niet zo’n probleem zijn hoor, ga maar lekker genieten.
Die van Jetske is wel echt heel fijn, daar zul je blij mee zijn.
Kan je niet gewoon even bij de supermarkt een klein flesje huismerk of een bekend merk à la Nivea halen? Meeste supermarkten zijn wel open vandaag
die schoondochter ben ik nu al een beetje, dus ik verwacht dat ook door te zetten als schoonmoeder
sorry not sorry
Oh ik dacht dat het om een onveilige batch ging die terug was geroepen door de Lidl en dat dat het probleem was (heb niet heel goed gelezen eerlijk gezegd
)
Wat is er dan zo onveilig aan bv Nivea? Want ik gebruik dit al jaaaren en als ik me gewoon insmeer verbrand ik niet. Stel ik zou me niet insmeren ben ik binnen no time rood. Dus het werkt wel?
Ik had ook die zonnebrand van haar gekocht en hij is mij zo tegengevallen qua substantie.
Hij is best wel vloeibaar, dat is op zich geen probleem maar hij is zo enorm vet. Ik heb best een droge huid maar dit trok gewoon niet in. Het bleef als een vette laag op m’n huid liggen. Zelfs na een half uur intrekken nog. Als ik dan op een handdoekje ging liggen trok het helemaal daar in en zat het dus niet meer op mijn huid.
Ik had er veel van verwacht maar voor mij een enorme tegenvaller.