Ik had een zus en toen zij uitleg kreeg moest ik er ook bij zitten, denk dat ik 7 was ofzo. Werd uiteindelijk pas met 14 ongesteld
Ik ben hier te pauper voor
We waren op een verjaardag en mân ma en tantes gingen emo doen. Super awkward
Ik wist wel wat menstruatie was maar ik was me zo rot geschrokken van al dat bloed dat ik het spontaan weer vergeten was hoe dat ook alweer kon. Vond het echt een hele nare ervaring en als ik een dochter krijg dan ga ik die hier veel beter op voorbereiden in plaats van doen alsof het iets geks/vies is.
Kan mij nog herinneren dat we tuinbonen moesten planten waarvan een zonlicht kreeg en de ander niet. Had iets met ruimtevaart te maken, maar op welke manierâŠgeen idee
Ooh doet me denken aan sommige vriendinnen die dan helemaal iets gingen doen met moeder of zussen om te vieren (?) dat ze een vrouw waren geworden.
Ging je iets doen met moeder/oma/zussen/oid toen je voor het eerst ongesteld werd? Of kreeg je een cadeau oid?
- Ja
- Nee
- Weet niet meer
0 stemmers
EĂ©n van de laatste keren dat ik een taxi nam voelde wel fancy. Het was zoân gure regenachtige winteravond in december en ik zat bij een vriendin thuis met mijn hond die in de aanloop naar oudjaar steeds banger werd in het donker. Godzijdank kwam ik er die avond achter dat Ăber Pet bestond en toen konden we lekker in een verwarmde auto met van die hotelmuziek zitten <3 De ervaringen daarna met Ăber Pet vielen helaas tegen maar die keer staat me echt nog bij haha.
Ik zou het toen zo gĂȘnant hebben gevonden om in het zonnetje gezet te worden omdat ik ongesteld was geworden dus ben blij dat het enige wat ik kreeg maandverband was.
Mijn moeder was een avondje weg, pap heeft haar opgebeld âwat moet ik doen?!â
heb je wel eens een nare taxi-ervaring gehad?
- ja
- nee
- ik ben nog nooit met een taxi geweest
0 stemmers
Op examenreis zat ik met vriendinnen in een taxi en die chauffeur reed echt als een debiel. Veel te hard rijden, telkens geen voorrang verlenen en gewoon doorrijden. Was zo bang dat we een ongeluk zouden krijgen, maar we durfden er op die leeftijd niks van te zeggen
In Istanbul een dronken taxi chauffeur die dacht dat hij met de formule 1 mee deed. Uiteindelijk hebben we maar ergens random gezegd dat we er uit wilden. Liepen een vriendin en ik midden in de nacht door een wijk, we hadden geen idee waar we waren, het voelde behoorlijk onveilig en je kon toen alleen voor âŹ10 per minuut of zo internetten dus google maps was ook geen optie. Uiteindelijk door een vriendelijke hotel meneer naar ons eigen hotel gebracht.
@Lemonade, heb vergelijkbare ervaringen. als het kan neem ik in het buitenland veel liever het openbaar vervoer, voel me een stuk veiliger.
Ik wist wat het was door mijn oudere zussen en ook met vriendinnetjes werd er best wel openlijk over gepraat. Maar iedereen vergat er wel even bij te vertellen dat je vanaf dat moment ook lichaamshaar erbij kreeg, dat was meer een schrok voor mij dan die hele menstruatie.
Ik had een discussie met mijn vriend en hij riep opeens âlaat het forum beslissenâ dus bij deze
Mijn schoonmoeder zegt als ze skip-bo gaat doen met de buurvrouw oid dat ze gaat âkaartenâ. Ik vind dat je kaarten echt met speelkaarten doet zegmaar met die koning en boer enzo. Hij vind ieder kaartspel (uno, skip-bo) âkaartenâ. Echt een nondiscussie maar wat vind jij?
- Uno en skip-bo noem je ook âkaartenâ, en dus niet bij de naam van het spel
- âKaartenâ doe je met echte speelkaarten
- Ik heb geen mening
0 stemmers
Vriend, je hebt echt geen gelijk hahah
Ik heb echt geen idee wat skip-bo is maar wat maakt het uit wat ze zegt?
Hahaha maakt ook niks uit, ik zou het ook niet zeggen tegen haar maar hadden er een random gesprek over
Denk dat Ginger en K4as de vriend en schoonmoeder zijn
Ik had wel ergens iets meegekregen over menstrueren maar niet over afscheiding. Dus dat had ik opeens eerst en ik schrok me rot, schaamde me en vond het echt heel vies. Dacht dat er iets mis was ofzo, durfde het eerst ook niet aan mân moeder te vertellen, was bang dat ze boos zou zijn (?). Maarja uiteindelijk toch maar huilend gezegd en toen met de uitleg wat gekalmeerd haha