Stel je persoonlijke vraag #35

Mini leed, maar ik wilde een keer de deur van de taxi openmaken, bleek er net overheen gekotst te zijn :+1: super goor, en er stond me toen nog een ritje met de nachtbus te wachten

3 likes

Dat is wel vervelend inderdaad. Ergens wel raar ja, want ik zou me misschien wel zorgen maken als iemand op late leeftijd nog steeds niet ongesteld is geworden denk ik.

@Quinoa @Koda dat leek me ook echt verschrikkelijk, gelukkig werd er bij mij niet erg bijzonder over gedaan. Volgens mij had mijn moeder het ook semi “stiekem” aan mijn vader verteld, omdat ik dat zelf tĂ© awkward vond

1 like

Integendeel, alleen maar hele leuke gezellige juist! Ik ben bestwel een makkelijke prater en je krijgt soms spontaan zo’n leuk gesprek. En als je niet wilt praten dan gaat die taxichauffeur ook niet praten dus helemaal top. Vind het ook altijd leuk als een taxichauffeur ineens van alles over zichzelf gaat vertellen haha. Heeft iets aandoenlijks. Maar het ligt natuurlijk wel aan de duur van de rit.

En als je alleen een taxi pakt ga je dan achterin zitten of naast de taxichauffeur?

• Achterin
  • Naast de taxichauffeur
  • Ik ga nooit alleen met een taxi

0 stemmers

Het was zaterdag, mn ouders waren niet thuis en ik moest een wedstrijd spelen. Ik heb met pijn en moeite half een tampon erin gedrukt en ik kon dus ook totaal niet spelen en wilde het mn coach ,(een jonge vent) ABSOLUUT niet vertellen. Toen ik thuis kwam heb ik het heel casual verteld maar mn ouders merkten wel dat ik echt absoluut er géén aandacht aan wilde besteden ik vond het ook op 1 of andere manier heel genant. Ik was bijna 15 dus ook aardig laat voor een eerste menstruatie en wilde het er niet over hebben. Bah

Kan jij de eerste keer dat je ongesteld werd nog goed herinneren?

• Ja als de dag van gister
  • Nee ik weet er niks meer van
  • Ja redelijk

0 stemmers

1 like

Aan wie heb je voor het eerst verteld dat je ongesteld was geworden? Ik doe deze wel anoniem

• Mijn moeder
  • Mijn vader
  • Een familielid buiten mn gezin
  • Broer/zus
  • Vriend/vriendin
  • Anders

0 stemmers

4 likes

We stonden op het punt om weg te gaan met het hele gezin en het gezin van mijn oom en tante. Zij waren er al dus ik wilde het niet zeggen. Mijn moeder, die held, had al een hele poos terug een pakje maandverband in mijn ondergoed lade gelegd. “Dan kun je meteen pakken en hoef je niet direct te vragen als je niet wil”. Dus ik heb het savonds pas mijn moeder verteld.

34 likes

Ik vind het soms fysiek gezien zo gek dat meisjes al ongesteld kunnen worden op hun 9e. Net als wat een forummer hier al zei, alsof we niet evolueren. De bevalling is nog steeds een bizarre hel en waarom zou een mens al vruchtbaar moeten zijn op haar 9e! Dat verbaasd me gewoon.

Dit is natuurlijk onmogelijk maar stel wij konden tekenen voor iets en dat betekent dan dat je vanaf 18 jaar als vrouw je eerste menstruatie krijgt.

• Ja ik zou er voor tekenen
  • Nee ik zou er niet voor tekenen

0 stemmers

Wil niet zeggen dat je menstruatie gelijk is aan vruchtbaar zijn.

1 like

Aaahh wat naar.

Toen ik voor het eerst ongesteld werd kwam m’n moeder met zo’n pak m tampax aan, met inbrenghuls, want dat was handiger met sporten enzo. Alleen vond de 12-jarige crazyvibes het blijkbaar zo spannend dat ik niet begreep dat die inbrenghuls er wel weer uit moest. Vond het al een zeer oncomfortabele ervaring. Kwam er volgens mij wel die dag nog achter dat dat dus niet zo hoorde haha.

Ohja en mijn eerste ongesteldheid werd gevierd met taart met m’n moeder en oma, gekke traditie die ik niet voort ga zetten vermoed ik.

6 likes

Welk zonnebrandmerk vind jij het fijnst? (Even los van de prijs)

• Biodermal
  • Biotherm
  • Bondi sands
  • Cien
  • Clinique
  • Dermalogica
  • Eucerin
  • Garnier
  • Huismerk
  • Jetske Ultee
  • La Roche Posay
  • Lancaster
  • Naif
  • Nivea
  • Noad
  • P20
  • Vichy
  • Vision
  • Zwitsal
  • Een ander merk dat hier niet genoemd is

0 stemmers

Edit: fijne merken genoemd door forummers die hier niet bij staan:

Etos huismerk, Etude House, Cosrx, Purito, Drs Leenarts, Avene, Australian Gold, Hyggee, DM huismerk, Bioré UV Aqua, Supergoop! Play, Caudalie

Mij maakt het niet uit, zolang het maar factor 50 is

5 likes

Etude House, Cosrx en Purito

2 likes

Vision en Avene. Met vision geen uitslag meer van de zon.

3 likes

Australian gold

8 likes

Ja deze, ruikt ook zo lekker :heart_eyes:

3 likes

Vind jij het boeiend om andermans babyfoto’s te zien?

• ja
  • nee
  • alleen van mijn partner/goede vrienden

0 stemmers

1 like

Hyggee

1 like

Zwarte panty met lichte schoenen

• Kan wel
  • Kan niet
  • NMSVPE

0 stemmers

1 like

Ik heb dus een mega slechte ervaring met voorin (hand op mijn been leggen, me gratis ritje aanbieden als hij met me mee naar huis mocht), dus ga altijd achterin, en eigenlijk ook nooit meer alleen.

1 like

Laat jij wel eens je rug kraken

• Nee
  • Ja door een professional
  • Ja door een vriend(in)/kennis
  • Ja doe ik zelf

0 stemmers

1 like

Ook altijd jammer als mensen een zomers jurkje/rokje dragen en daar dan een dikke zwarte panty onder. :sob:

9 likes