Stel je persoonlijke vraag #35

Ik wist niet dat zwarte panty’s zo aanstootgevend waren haha. Vooral met dit tussen weer draag ik ze lekker met mijn lichte schoenen :grimacing:
En als ik ze in de zomer nog draag is het hoogstwaarschijnlijk omdat ik te lui was om te scheren

14 likes

Meer: boeiend. Zelf weten

2 likes

Huismerk van de DM

3 likes

hoeveel eieren heb je vandaag al gegeten?

• nog geen één
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • meer dan 5

0 stemmers

en hoeveel paaseieren?

• nog geen één
  • 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • meer dan 10

0 stemmers

2 likes

Wat voor schoonmoeder zou jij zijn?

• Een normale, leuke schoonmoeder. Niks teveel, niks te weinig
  • Een complete heks (ben ik nu ook al)
  • Overbezorgd
  • Bemoeizuchtig
  • Geen idee want ik heb mijn eigen leven en laat niks van me horen.

0 stemmers

1 like

Als je nú wilt zonnen, zou ik het gewoon gebruiken. Beter iets dan niets, dan kan je die andere ondertussen bestelllen.

6 likes

Voor een keer zal dag vast niet zo’n probleem zijn hoor, ga maar lekker genieten.
Die van Jetske is wel echt heel fijn, daar zul je blij mee zijn.

1 like

Kan je niet gewoon even bij de supermarkt een klein flesje huismerk of een bekend merk à la Nivea halen? Meeste supermarkten zijn wel open vandaag

2 likes

die schoondochter ben ik nu al een beetje, dus ik verwacht dat ook door te zetten als schoonmoeder :woman_shrugging:t3: sorry not sorry

Oh ik dacht dat het om een onveilige batch ging die terug was geroepen door de Lidl en dat dat het probleem was (heb niet heel goed gelezen eerlijk gezegd :shushing_face:)

7 likes

Wat is er dan zo onveilig aan bv Nivea? Want ik gebruik dit al jaaaren en als ik me gewoon insmeer verbrand ik niet. Stel ik zou me niet insmeren ben ik binnen no time rood. Dus het werkt wel?

Ik had ook die zonnebrand van haar gekocht en hij is mij zo tegengevallen qua substantie.
Hij is best wel vloeibaar, dat is op zich geen probleem maar hij is zo enorm vet. Ik heb best een droge huid maar dit trok gewoon niet in. Het bleef als een vette laag op m’n huid liggen. Zelfs na een half uur intrekken nog. Als ik dan op een handdoekje ging liggen trok het helemaal daar in en zat het dus niet meer op mijn huid.
Ik had er veel van verwacht maar voor mij een enorme tegenvaller.

4 likes

Ik vind Jetske Ultee helemaal top, maar die informatie over veilige/onveilige filters is niet helemaal correct/volledig, er is in ieder geval geen wetenschappelijke consensus over. Als je die zonnebrand gewoon op kamertemperatuur hebt bewaard en hij niet over datum is of al >1 jaar open is kan je 'm gewoon zonder problemen gebruiken! Hier een (heel lang) artikel over octocrylene met heel veel bronnen van mijn lievelingsblogger Michelle van Lab Muffin Octocrylene Causes Cancer? and I’m Propaganda Now (with video) | Lab Muffin Beauty Science

17 likes

Ik vind Jetske Ultee behoorlijk duur. Vast terecht hoor, maar wel gewoon prijzig.

8 likes

Zo zie je maar hoe persoonlijk het is. Voor mij is jet echt de fijnste zonnebrand. Voelt meer alsof ik een lichte bodylotion opsmeer die goed intrekt en juist helemaal geen laagje achterlaat :sweat_smile:

3 likes

Voor 1 keer (of af en toe) zou ik het wel gebruiken, niet structureel.

2 likes

Of een leuk zomers jurkje met dikke, katoenen, zwarte legging :confounded:

2 likes

Wel met een randje kant aan de onderkant, om het wat speels te houden :+1:t3:. En onder het meest basic spijkerrokje dat je kunt vinden

9 likes

Ja dit had ik ook @anon4775214, die zonnebrand van Jetske Ultee is echt gore plaktroep. Het trok niet in, zodra ik een beetje begon te zweten liep de zonnebrand ook weer uit en had ik overal witte vlekken. Het gaf ook vlekken in mijn kleding. Mijn fles zit nog voor tweederde vol, maar ik ga hem weggooien en een ander kopen. Echt een grote miskoop.

6 likes

Ik zou het gewoon gebruiken hoor. Sowieso beter dan geen zonnebrand.

De beste zonnebrand is de zonnebrand die je ook daadwerkelijk gebruikt.

11 likes