En zelfs bij kleuters vind ik het twijfelachtig.
Animal cr… grapje, toch?
Die zou ik daar om dezelfde reden ook altijd voor betalen. Die gwl-kosten vallen daarbij wat mij betreft in het niet
Ik heb een desktop, ik werk toch altijd op dezelfde plek.
Joh, ik dacht dat Bergamot een van de AC spelers was en dacht bij haar opmerking daar dus aan. Kan toch?
Ben je vandaag verbrand?
- Ja, heb me wel ingesmeerd
- Ja, heb me niet ingesmeerd
- Nee, heb me wel ingesmeerd
- Nee, heb me niet ingesmeerd
- Ben niet (lang genoeg) in de zon geweest
0 stemmers
We waren in het ziekenhuis om afscheid te nemen van mijn oma. Heel veel buikpijn, maar dat bleek dus mijn menstruatie te zijn. Liep naar mijn moeder toe om het te zeggen en mijn zus hoorde het. Kreeg meteen zo’n grote nacht verbandje om in te doen.
@evert @vaiana @anon3219017 @moet @RupiKaur @Dazed @mikselke @d12baby @miep42
Thanks! Ik heb ze ook nog even in het oorspronkelijke bericht gezet.
Etos huismerk, Etude House, Cosrx, Purito, Drs Leenarts, Avene, Australian Gold, Hyggee, DM huismerk, Bioré UV Aqua, Supergoop! Play, Caudalie
Mijn scheiding… verder echt goed gesmeerd en niet verbrand. Dit gebeurt ook ieder jaar weer opnieuw, terwijl ik het grootste gedeelte van de dag zelfs nog een pet op had.
Gebruik jij zonnebrand op de bovenkant van je voeten?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En je oren?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik vergeet dat dus echt heel vaak, zo stom
Oren niet, maar ik draag wel altijd een pet of hoed als ik in de zon ben (ook als ik bv. naar het werk fiets).
Ja ik heb de bovenkanf van mn voeten een keer gruwelijk verbrand. Toen waren ze helemaal opgezwollen. Dusja daar heb ik wel van geleerd
Dit, maar dan met m’n oren.
Heb wekenlang met korstige oren rondgelopen na een dagje strand.
Never again.
- Lekker
- Vies
- Vieslekker
0 stemmers
- Lekker
- Vies
- Vieslekker
0 stemmers
- Lekker
- Vies
- Vieslekker
- Nooit gehad
0 stemmers
- Couscous
- Appelmoes
- Chocomousse
0 stemmers
- Chocomousse, mousse
- Appelmoes, moes
0 stemmers
De mensen die de laatste 2 polls niet begrijpen wil ik graag voorstellen aan deze NederMarokkaanse kraker uit 2003
Vind het eigenlijk jammer dat ik chocola niks aan vind, en vaak zelfs vies. Zo bitter ofzo
Chocolade ijs:
- Lekker
- Wel oke
- Niet lekker
0 stemmers
Vind jij Peter Pannekoek grappig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij je zomerkleding al in de kast liggen?
- Ja, heb ik
- Nee, nog niet
- Nee, heb de winter/zomerkleding niet verdeeld.
0 stemmers
Deels, ik heb m’n truien nog niet opgeborgen maar ik heb al wel af en toe een hemdje of shirtje uit m’n zomerbak getrokken
Maar als je de winter/zomerkleding niet verdeeld hebt, dan ligt het al in je kast toch