Anoniem, heb jij ooit “last” gehad van rammelende eierstokken?
- Nee
- Ja
- Een beetje
0 stemmers
Anoniem, heb jij ooit “last” gehad van rammelende eierstokken?
0 stemmers
Heb het uit de dozen gegrist toen ik wat anders zocht. Ligt dus in een bult op zolder klaar om gewassen te worden!
Winter en zomerkleding verdelen ben ik sowieso helemaal niet bekend mee.
Ging je bij je ouderlijk huis wel je zomer en winter kleding apart leggen?
0 stemmers
En nee nederland is absoluut geen warm land maar om echt winter en zomer te scheiden vind ik het klimaat er veel te neutraal voor.
Bij mij is het meer vanwege gebrek aan ruimte in mijn kledingkast. Dus ik heb nu de echt dikke truien opgeborgen in een bak onder mijn bed, en daarvoor in de plaats zomerjurkjes en rokjes in mijn kast gehangen
Aangezien het zo schijnt dat nederlanders het graag over het weer hebben, of erover klagen. Hoe tevreden ben jij met het nederlandse klimaat?
0 stemmers
Geweldig zolang we geen te hete zomers hebben. Heel vorig jaar was per-fect.
Ja we hebben vorig jaar geen hete zomer gehad toch? Ik vind het zoals het nu is prima. Maar ik hou ook heel erg van de herfst/regen en storm. Sowieso dst wij seizoenen hebben. Behoorlijk veel landen hebben dat niet en dat vond ik als kind wel lastig.
Zou je het jammer vinden als je in een land gaat wonen waar geen seizoenen zijn zoals wij die kennen? (Dus de 4 seizoenen)
0 stemmers
ik ook, daarom zorg ik dat ik niet veel kleding koop
Oh maar dat past toch makkelijk in 1 kast? En dan heb je wss nog ruimte over ook
's Winters is het vies koud, blubberig en het vriest nooit, waardoor elk jaar gepensioneerde schaatsers op tv gaan janken. Fucking kut.
's Zomers is het vies warm en plak ik overal. I hate it.
Alleen de lente is wel oke.
Succes
ik heb dit volgens mij al eens gepost, maar bij ons (m’n moeder en mij) thuis was het naar boven halen van de zomerkoffer echt een feestje
er werd ook een beetje naar toe gewerkt; dat je in het weerbericht een mooie week zag en dan was het ‘gaan we de zomerkoffer al pakken denk je? moeten we nog wachten?’ en als hij er dan was dan wist je dat het aan was, livin de zomerlife 2002 of welk jaar het dan ook mocht zijn
Ik twijfel want ik heb behoorlijke winterdepressies dus in die zin zou ik ervoor tekenen, maar ik word ook altijd wel heel vrolijk van de lente en hoe die overgaat in de zomer dus dat zou ik ergens wel missen
Ik zou gewoon in een eeuwig herfstlandschap willen wonen.
Ik dacht dat ik de winter zou gaan missen na mijn verhuizing maar ik kan nu nog steeds zwemmen in de zee en zonnen in december en ik mis NIETS haha
Ik vind sneeuw gewoon om te huilen, dus als dat uit het weer geschrapt kan worden in Nederland ben ik heel blij.
Nee geef mij maar eeuwige lente dus hele jaar tussen de 18-25 graden
Ik zou echt tekenen voor nooit meer sneeuw/vieze regenbuien/kou en in plaats daarvan elke dag tussen de 25-30 graden met zon en een strakblauwe lucht
De kleding van de kinderen zijn wel gescheiden (als in; hoger in de kast) want m’n zoontje trekt rustig een korte broek aan in de winter