Stel je persoonlijke vraag #35

Te kort om mezelf volledig te installeren, neem wel wat te drinken mee, maar jas blijft aan (tenzij het heel warm is natuurlijk)

Wat eten en koken betreft, we houden allebei heel erg van eten en praten er ook graag over. Hij kookt vaker, maar dan vaak vrij basic. Of hij gooit gewoon alles wat hij kan vinden in een pan met veel te veel verschillende smaken. Ik kook vaak wat uitgebreider en gebalanceerder, en dat pakt vaak lekker uit, dus ik vind dat ik beter kan koken. Maar ik kook ook wel vaker in het weekend en kan dan rustig de tijd nemen.

2 likes

Ja precies, ik heb oxfords en chelsea laarsjes van dr Martens, die zijn echt wel netjes. Gewone veterlaarzen kunnen ook prima (tenzij onder een korte legging ofzo zoals op een van die foto’s), maar sommige modellen van dr Martens zijn wel erg uitgesproken

3 likes

Mijn werk niet op kantoor is dus thuis en dat is een zo’n BH vrije omgeving als mogelijk (maar buiten vanwege formaat en steun altijd BH want anders ken ‘ écht niet)

1 like

Een joodse vriendin van me (die heel blij was toen ik haar liet zien dat je koosjere matzes gewoon bij Albert Heijn kunt kopen, ze was bang dat ze ze niet zou kunnen vinden :joy:) gebruikte ze eigenlijk vooral om een soort quiches mee te maken (als korst) of in stukjes gebroken in salade en andere gerechten. Het was meer een ingrediënt dan iets dat je als brood of cracker eet. Zij is wel sefardisch trouwens.

5 likes

Welk genius level heb jij op booking.com?

• Geen/0
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ik heb geen booking.com account
  • Weet ik niet
  • Dit is privé

0 stemmers

Hoeveel accounts heb je op dit forum al gehad?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4 of meer
  • Zeg ik niet

0 stemmers

Zat je al op EGF?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Moest je lang nadenken over je forum gebruikersnaam?

• Nee, ik pleurde gewoon wat in
  • Nee, want ik gebruik deze gebruikersnaam of een variant daarvan wel vaker
  • Ja, het koste me even wat moeite
  • Anders
  • Uh weet ik veel?

0 stemmers

Nouja dat het forum dichtging en dat er heel veel zielige vrouwen nu door heel Nederland zaten te huilen en of de media dat niet even kon fiksen voor ze (nee), niet echt boeiend verder

7 likes

Kan jij dit zonder al te veel moeite?

• Ja hoor
  • Mwah
  • God no

0 stemmers

Ja, maar ik denk dat ook wel een stuk makkelijker is als je niet fulltime werkt. Ik heb zelf drie vaste werkdagen en kan daaromheen makkelijk plannen en routines inbouwen.

2 likes

Ik vind het juist makkelijker om meer te doen als ik druk ben haha. Dan zit ik lekker in een flow en dan kan ik makkelijker nog iets erbij doen. Als ik een week thuis zit ofzo word ik zooo lamlendig, dan is een klein taakje al de grootste moeite

17 likes

Nog steeds een roze scherm elke keer dat ik de app open :angry:

4 likes

Ja is geheim, alleen voor speciale leden

3 likes

Maar bovenaan in de faq als je het echte antwoord wil

5 likes

Oh nou ja, ik werk zo’n 6 dagen per week. Gewoon geen dingen doen waar je geen zin in hebt en niet teveel van jezelf eisen omdat dat zogenaamd de norm is. Werkt prima.

Edit: en modereren doe ik ook nog. Jezus, hoe doe ik dit allemaal. Blijkbaar plan ik nog beter dan Cynthia :rofl:

8 likes

Nee heel gek. Ben er zelfs speciaal voor in quarantaine gegaan zodat ik de hele dag op de deurmat kan liggen wachten

1 like

Ik vind het nog steeds raar dat jij van “oh lol eens kijken of mensen plantjes willen kopen online” naar een hele fucking winkel bent gegaan in… maanden?

20 likes

Ja en volgende maand alweer uitbreiden hè. Weer tegelzetten godverdomme.

8 likes

Een aantal jaar geleden op de regionale zender toen had ik een taart gewonnen met een ‘‘prijsvraag’’

2 likes

Nou dat vroeg ik me laatst sowieso af. Oprechte vraag, hoeveel tijd zijn jullie gemiddeld kwijt aan modereren? En staat er altijd minimaal 1 persoon ‘paraat’, en zo ja, werken jullie dan in shifts als moderator, en hoe doen jullie dat dan met werk? Sorry als dit domme vragen zijn maar ik ben echt benieuwd hoe dit werkt.

6 likes