Ik ga op een lagere schap staan om het zelf te pakken dus heb nooit hulp nodig eigenlijk
Hoofdrijbaan is altijd in het midden dus dan kan de parallelbaan toch nooit de binnenste zijn toch?
Ja in mijn geval lag het echt helemaal achterin EN op de bovenste plank. Mijn arm kon ook onmogelijk erbij, en ik schaamde me ineens zo erg. Terwijl ik andersom graag iemand had willen helpen in zon situatie?
Ah ja ik vind het ook echt niets om je voor te schamen! Ik ken het niet want ik ben vrij lang, maar wordt wel eens gevraagd of ik ergens bij kan omdat het hoog staat en dat vind ik echt nooit stom!
Ik kan zelf altijd overal bij met mijn lengte, maar ik vind het nooit erg als iemand het aan mij vraagt. Kleine moeite, dus gewoon om hulp vragen.
Ligt eraan hoe erg ik het nodig heb denk ik,
of als je een (goed) alternatief kan pakken
Maar vaak lukt het me wel als ik op het onderste schap ga staan en dan van onder iets naar voren schuiven als het te ver naar achter staat
In de meeste supermarkten waar ik kom is altijd wel ergens een verdwaald krukje van een vakkenvuller te vinden dus vaak pak ik die. En als het er niet is dan vraag ik inderdaad een langer persoon.
Kende jij voor vandaag het woord primordiaal? (nav D66gate)
- Ja en ik wist ook wat het betekende
- Wel eens van gehoord maar wist de betekenis niet exact
- Nee dit heb ik vandaag pas geleerd
- Ik weet niet wat dit betekent
0 stemmers
Voor iedereen die dit zoals ik niet weet en geen zin heeft om het op te zoeken: âBehorend bij een stadium van wordingâ
Ik zou echt niet weten wie me wel en niet feliciteert en vooral niet hoe dat de afgelopen jaren is geweest. Hou je dan een spreadsheet bij of hoe zit dit?
DuidelijkâŠ.
Ik ben hier echt te dom voor
Hoe gebruik ik dat in een zin?
Ja nee helemaal duidelijk nu.
Google gaf ook als antwoord fundamenteel/grondig.
Kaag zou het gezegd hebben in haar speech en zag wat ophef op Twitter erover dus vandaar
mân studiegenoot vertelde me laatst dat ze dit een keer vroeg aan een jongen en hij haar vervolgens onmiddellijk optilde
en ze daarna elkaar aankeken en hij ook doorhad en uitstraalde âsorry dit was niet de bedoeling mân hoofd functioneerde even nietâ
Hahahaha ik snap het zelf ook nog steeds niet
Ik zit hier al een kwartier af en aan hardop om te grinniken, echt één van de grappigere posts hier dit
Als ik ergens op kan klimmen doe ik dat, maar ik vraag heel vaak of anderen me kunnen helpen. Nederland is niet gebouwd op mensen van 1.57m.
Fijn dat deze poll anoniem is, toch wel controversieel onderwerp ja
Geen probleem! Ik probeer het eerst zelf door idd ergens op te gaan staan maar soms lukt het nog niet/kan dat niet en ik vind dan eindeloos proberen genanter dan gewoon even aan iemand vragen.