Stel je persoonlijke vraag #35

ik kan dit verhaal ook niet vertellen aan mensen zonder 5 lachinterrupties

dit lijkt me echt het ongemakkelijkste moment mogelijk? heb nog niets gehoord wat dit heeft kunnen overtreffen haha

5 likes

Ik klim liever in het schap en probeer het zelf, maar vaak lukt het dan nog niet omdat bv de eerste rijen op zijn en dan vraag ik het gewoon hoor. In de etos staat vaak wel een olifantenpoot en dan gebruik ik die. Zouden ze op meer plekken moeten hebben :thumbsup:

Ik vind ā€˜streven naar niet burgerlijk zijn’ juist echt super burgerlijk

23 likes

Ik vind sowieso alle anonieme polls zo jammer.

3 likes

Mijn eerste vlucht miste ik, omdat er brand/rook in de Schiphol tunnel was. De trein waar ik inzat zou toen stoppen bij Sloterdijk maar kwam op een midden spoor te recht en niet bij het perron. De volgende stop was leiden, waar ik de verkeerde bus nam wel het juiste bus nummer maar ging een andere kant op. Toen ik eindelijk op Schiphol aan kwam was mijn vlucht net weg en hebben wij om geboekt naar een vlucht later op de dag. Kregen toen wel een gratis upgrade. Nu reis ik altijd met de taxi naar Schiphol, gebeurt mij niet nog een keer dat ik dankzij de ns mijn vlucht mis.

Ik weet dus meer van de reis er naar toe dan van de vlucht zelf. Was blij dat ik eindelijk in het vliegtuig zat.

3 likes

Ja dat vind ik ook, degenen die ik ken die bezig zijn met ā€œburgerlijkheidā€ zelf vrij burgerlijk
Terwijl ja, het boeit (mij in ieder geval) toch echt 0.0 of iemand je burgerlijk vindt.

5 likes

Ik denk dat 90% van de polls die anoniem zijn, dat zijn omdat dat de default optie is, en je voor openbaar een extra optie moet aanklikken.

10 likes

Prachtig woord toch, olifantenpoot

2 likes

Ik was 6 weken haha dus alleen de fotos zijn een herinnering :sweat_smile:

3 likes

Ik ken het woord primordial in het Engels en dat is hetzelfde dus snap de betekenis wel maar heb dat nog nooit in het Nederlands gehoord.

Katten hebben zo’n hangbuikje als ze ouder worden dat heet de ā€œprimordial pouchā€ :blush: dit beschermt hun organen. In die zin betekent primordial gewoon dat het heel oud is, prehistorisch, iets dat altijd al zo was.

6 likes

Ben jij hooggeleid?

• Ja, mijn hoogst genoten opleiding is universiteit
  • Je weet zelf, G
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hahaha ik zag al meteen iemand heel serieus stemmen en haar stem verwijderen :rofl:

3 likes

Altijd goed geleid en shit

7 likes

Ik heb zo erg gehuild bij het opstijgen en dalen, vreselijk. De terugreis ging beter, maar het deed mij teveel denken aan achtbanen.

Oh @anon53137221 jij totaal niet dus, haha.

1 like

Pff heb weer dom gestemd. Kuttopic.

1 like

Ik moet wel want anders zou ik regelmatig niet de biologische magere melk hebben. Als dat ook maar 1 pak naar achter staat kan ik er niet meer bij. Sommige limonade net zo.

1 like

Ben inmiddels 26, en hoop eind augustus voor het eerst met het vliegtuig te gaan.

3 likes

Ja mijn motto is: gewoon van het ergste uitgaan dan kan het alleen maar meevallen. :upside_down_face:

Maar wel naar dat jij het zo ervaren hebt. Heb je daarna nooit meer gevlogen of gaat het nu beter?

2 likes

Hoeveel dekbedovertrekken heb je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 +

0 stemmers

1 like

Hoevaak verschoon jij je bed?

• Elke week
  • Elke 2 weken
  • Elke 3 weken
  • Elke maand
  • Elke 2 maanden
  • Elk kwartaal
  • Elk half jaar
  • Nooit
  • Anders…

0 stemmers

Hoevaak was jij je dekbed?

• Maandelijks
  • Elk half jaar
  • Een enkel keer per jaar
  • Jaarlijks
  • Nooit
  • Anders…

0 stemmers

Na hoeveel tijd koop je een nieuw dekbed?

• Na 1 jaar
  • Na 2/3 jaar
  • Na 4/5 jaar
  • Na 5-10 jaar
  • Moet je die vervangen dan?

0 stemmers

Hoevaak was jij je kussens?

• Maandelijks
  • Elk half jaar
  • Een enkel keer per jaar
  • Jaarlijks
  • Nooit