Ik zou zo’n sitcom wel kijken. Een Nederlandse office met flexibele werkplekken en slechte koffie
Wij gaan naar het Nieuwe Werken toe volgend jaar (activiteit gericht en flexibele werkplekken)
Ben heel erg benieuwd hoe de mensen het gaan vinden die hier al 30+ jaar werken. Kun je die verandering nog aan?
Ja wij ook, ik kan het op mijn 30e al niet eens aan
Ja, ik was 29 jaar bij mijn eerste vlucht dus dan mag je het je ook wel heugen
heb jij ooit iets van abercrombie & fitch en/of hollister gehad?
- ja, vooral om het merk
- ja, vooral om de kleding zelf
- wilde wel, vond het te duur
- nee
0 stemmers
Jawel daarna nog een keer gevlogen en dat was stukken beter! Nog steeds geen hobby maar kauwgom kauwen en onthouden dat even kort vreselijk is en verder lijkt op het ov. Zitten, niks doen en komen waar je wil zijn.
@anon43983847 maar flexibele werkplekken (en kantoortuinen) zijn toch al weer op z’n retour?
Heb je die documentaire ervan gezien?
Ik heb nu een tuinbroek van Hollister in mijn kast hangen.
ja ben net begonnen haha
Ik wilde het ooit wel toen het nog heel populair was. Maar het was allemaal te klein of zat niet mooi. Terwijl ik toen een vrij gemiddelde kledingmaat had.
Nu wel blij overigens dat ze nooit geld aan mij hebben verdiend.
Bij ons moeten we een werkplek reserveren als we op kantoor willen werken. Dus wel flexibel als in geen vaste plekken, maar niet ‘wie het eerst komt, die het eerst maalt’, zoals ik uit de comments begrijp. Weet dus niet of dit echt onder flexibele plekken valt dan. Dit vind ik wel prima, ik ben super georganiseerd dus ben altijd op tijd met reserveren voor de dagen dat ik op kantoor ben en zit daardoor eigenlijk gewoon altijd op mijn favoriete plek. Bij ‘wie het eerst komt, die het eerst maalt’ zou ik overigens ook geen probleem hebben bedenk ik me net, er zijn meestal pas 1 of 2 andere collega’s op kantoor als ik 's ochtends aankom
Zijn er echt werkgevers die verwachten dat je weer 100% op kantoor werkt? En dan ook nog met flexibele werkplekken?
Ik ben net begonnen bij een kantoorbaan, tot nu toe is kantoor mn zolder en de meeste die ik spreek tijdens de opleiding geven aan al 2 jaar niet op kantoor geweest te zijn
Ja
Bij ons zijn de enigen die structurele thuiswerkdagen krijgen ‘toevallig’ degenen met kinderen. De rest heeft pech.
Ik was te lelijk.
Nee maar serieus, ik ken niemand die dit droeg.
Het gaat ook niet echt een kantoortuin worden. Meer een flexibele onderwijsafdeling ofzo. De architect wilde ook al een ambulance verbouwen tot overlegruimte dus idk hahaha. We gaan het meemaken.
Vroeger wel en toen heel lang niet en sinds kort weer wel. Het heeft nu een andere eigenaar en een make-over gehad.
Ik vind het fijn want ze hebben een tall line voor broeken en dat heb ik nodig. Verder hebben hun tops ook altijd best lange mouwen en ik heb lange armen dus daar ben ik blij mee. En ze hebben echt de meest chille pashokjes ever waar je het licht kan aanpassen enzo, love it.
Edit: wel a&f niet Hollister
Ik heb twee maanden geleden daar de ideale flared jeans gekocht.
Flex plekken. Bij mij op kantoor willen ze het. Maar de meeste boomers hebben moeite.
We hebben allemaal een andere laptop dus allemaal stekkertjes nodig om aan te sluiten. Ik zie het nog niet helemaal gebeuren
Toen ik op de middelbare school zat hadden sommige meisjes shirts en truien van Abercrombie & Fitch, maar ik mocht het niet van mijn ouders want ze vonden merkkleding onzin en had zelf het geld niet. Maar toen gingen we naar Amerika op vakantie en mocht ik 1 shirt uitkiezen. Ik voelde me zelf zo cool met dat shirt na de vakantie op school. Had toen nog geen idee wat voor bedrijf erachter zat
Ze hebben bij ons nu ook alle vaste computers weggehaald zodat je overal je laptop mee moet slepen die je op het scherm kan aanklikken + om op te laden. Lopen met laptop, notitieblok, 2 telefoons, kopje en sleutelbos is echt irritant.
Echt leuk ook als er een collega naast je komt zitten waar je niks mee hebt (of erger nog: die irritant is) en je daar de hele dag bij moet zitten