Stel je persoonlijke vraag #35

Betaal jij voor snellere verzending bij webshops?

• Nooit
  • Vaker niet dan wel
  • Vaker wel dan niet
  • Altijd

0 stemmers

3 likes

Ik heb veel te veel weerstand om goed te geleiden

5 likes

Omg ik heb dit letterlijk maandag gehad (alleen dan tweede jaar op rij). Echt ernstig.

1 like

Flexibele werkplekken?

• Leuk concept, uitvoering wat minder
  • Geweldig
  • Vreselijk
  • Het is te doen
  • Heb nooit ergens gewerkt met flexibele werkplekken

0 stemmers

2 likes

ik neem standaard mijn laptop mee, werk eigenlijk liever thuis dan op drukke dagen een werkplek vinden na 9 uur.

4 likes

Dacht even dat dit over flexibele werkplekken ging, soort soap ofzo

9 likes

Vraag mij af of er ooit slaande ruzie is geweest over een flexibele werkplek. Dat zou inderdaad gouden televisie zijn

1 like

Ik ga dit nu aanzetten

1 like

Nee dat gaat vast veel subtieler. Spugen in elkaars koffiebeker ofzo.

1 like

Zou me niets verbazen

‘HENK JE ZIT OP MIJN PLEK!!!’
–‘Kees, het zijn flexibele werkplekken
’
‘MAAR IK ZIT HIER AL 23 JAAR!’

En
‘Wie heeft mijn stoel hoger gezet ?!?’
– ‘Je bedoelt, ONZE stoel?’

43 likes

Ik zou zo’n sitcom wel kijken. Een Nederlandse office met flexibele werkplekken en slechte koffie

3 likes

Wij gaan naar het Nieuwe Werken toe volgend jaar (activiteit gericht en flexibele werkplekken)

Ben heel erg benieuwd hoe de mensen het gaan vinden die hier al 30+ jaar werken. Kun je die verandering nog aan? :joy:

2 likes

Ja wij ook, ik kan het op mijn 30e al niet eens aan :cry:

1 like

Ja, ik was 29 jaar bij mijn eerste vlucht dus dan mag je het je ook wel heugen :sweat_smile:

3 likes

heb jij ooit iets van abercrombie & fitch en/of hollister gehad?

• ja, vooral om het merk
  • ja, vooral om de kleding zelf
  • wilde wel, vond het te duur
  • nee

0 stemmers

1 like

Jawel daarna nog een keer gevlogen en dat was stukken beter! Nog steeds geen hobby maar kauwgom kauwen en onthouden dat even kort vreselijk is en verder lijkt op het ov. Zitten, niks doen en komen waar je wil zijn.

@anon43983847 maar flexibele werkplekken (en kantoortuinen) zijn toch al weer op z’n retour?

1 like

Heb je die documentaire ervan gezien?

Ik heb nu een tuinbroek van Hollister in mijn kast hangen.

3 likes

ja ben net begonnen haha

4 likes

Ik wilde het ooit wel toen het nog heel populair was. Maar het was allemaal te klein of zat niet mooi. Terwijl ik toen een vrij gemiddelde kledingmaat had.

Nu wel blij overigens dat ze nooit geld aan mij hebben verdiend.

2 likes

Bij ons moeten we een werkplek reserveren als we op kantoor willen werken. Dus wel flexibel als in geen vaste plekken, maar niet ‘wie het eerst komt, die het eerst maalt’, zoals ik uit de comments begrijp. Weet dus niet of dit echt onder flexibele plekken valt dan. Dit vind ik wel prima, ik ben super georganiseerd dus ben altijd op tijd met reserveren voor de dagen dat ik op kantoor ben en zit daardoor eigenlijk gewoon altijd op mijn favoriete plek. Bij ‘wie het eerst komt, die het eerst maalt’ zou ik overigens ook geen probleem hebben bedenk ik me net, er zijn meestal pas 1 of 2 andere collega’s op kantoor als ik 's ochtends aankom :sweat_smile:

2 likes