Betaal jij voor snellere verzending bij webshops?
- Nooit
- Vaker niet dan wel
- Vaker wel dan niet
- Altijd
0 stemmers
Betaal jij voor snellere verzending bij webshops?
0 stemmers
Ik heb veel te veel weerstand om goed te geleiden
Omg ik heb dit letterlijk maandag gehad (alleen dan tweede jaar op rij). Echt ernstig.
Flexibele werkplekken?
0 stemmers
ik neem standaard mijn laptop mee, werk eigenlijk liever thuis dan op drukke dagen een werkplek vinden na 9 uur.
Dacht even dat dit over flexibele werkplekken ging, soort soap ofzo
Vraag mij af of er ooit slaande ruzie is geweest over een flexibele werkplek. Dat zou inderdaad gouden televisie zijn
Ik ga dit nu aanzetten
Nee dat gaat vast veel subtieler. Spugen in elkaars koffiebeker ofzo.
Zou me niets verbazen
âHENK JE ZIT OP MIJN PLEK!!!â
ââKees, het zijn flexibele werkplekkenâŠâ
âMAAR IK ZIT HIER AL 23 JAAR!â
En
âWie heeft mijn stoel hoger gezet ?!?â
â âJe bedoelt, ONZE stoel?â
Ik zou zoân sitcom wel kijken. Een Nederlandse office met flexibele werkplekken en slechte koffie
Wij gaan naar het Nieuwe Werken toe volgend jaar (activiteit gericht en flexibele werkplekken)
Ben heel erg benieuwd hoe de mensen het gaan vinden die hier al 30+ jaar werken. Kun je die verandering nog aan?
Ja wij ook, ik kan het op mijn 30e al niet eens aan
Ja, ik was 29 jaar bij mijn eerste vlucht dus dan mag je het je ook wel heugen
heb jij ooit iets van abercrombie & fitch en/of hollister gehad?
0 stemmers
Jawel daarna nog een keer gevlogen en dat was stukken beter! Nog steeds geen hobby maar kauwgom kauwen en onthouden dat even kort vreselijk is en verder lijkt op het ov. Zitten, niks doen en komen waar je wil zijn.
@anon43983847 maar flexibele werkplekken (en kantoortuinen) zijn toch al weer op zân retour?
Heb je die documentaire ervan gezien?
Ik heb nu een tuinbroek van Hollister in mijn kast hangen.
ja ben net begonnen haha
Ik wilde het ooit wel toen het nog heel populair was. Maar het was allemaal te klein of zat niet mooi. Terwijl ik toen een vrij gemiddelde kledingmaat had.
Nu wel blij overigens dat ze nooit geld aan mij hebben verdiend.
Bij ons moeten we een werkplek reserveren als we op kantoor willen werken. Dus wel flexibel als in geen vaste plekken, maar niet âwie het eerst komt, die het eerst maaltâ, zoals ik uit de comments begrijp. Weet dus niet of dit echt onder flexibele plekken valt dan. Dit vind ik wel prima, ik ben super georganiseerd dus ben altijd op tijd met reserveren voor de dagen dat ik op kantoor ben en zit daardoor eigenlijk gewoon altijd op mijn favoriete plek. Bij âwie het eerst komt, die het eerst maaltâ zou ik overigens ook geen probleem hebben bedenk ik me net, er zijn meestal pas 1 of 2 andere collegaâs op kantoor als ik 's ochtends aankom