Dit is de eerste Waterglijbaan met looping in Nederland. (vandaag geopend)
Zou jij hier af glijden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is de eerste Waterglijbaan met looping in Nederland. (vandaag geopend)
Zou jij hier af glijden?
0 stemmers
Ik dacht huh, een echte over de kop looping in een glijbaan? Maar hij gaat niet over de kop haha, vroeg me al af hoe dat zou werken
Zie de bui al hangen dat je niet genoeg vaart maakt en dan onderin die buis blijft hangen
Ik zag het op tv eerder vanavond. Vroeger zou ik er wel af willen denk ik. Tegenwoordig durf ik niet meer dan voel ik me een pussy en oud tegelijk
dat denk ik ook niet flauw hoor
en dan daar of verdrinkt of sterft omdat je een anus op je hoofd krijgt van een grapjas die niet wacht en op zn blote reet naar beneden gaat
We doen het niet in shifts, je bent gewoon de hele dag bezig, net als een hele actieve forummer haha. Ik heb gewoon een kantoorbaan, maar zit ook voor mijn baan veel op mijn mobiel dus dan gaat dit tussendoor op rustigere momenten. Er staat niet altijd iemand standaard paraat, daarom geven we ook aan dat het een paar dagen kan duren voordat iemand reactie van ons kan krijgen, mochten we even te druk zijn haha
Een aantal jaar geleden een whiplash opgelopen nadat ik van een glijbaan ging in een waterpark. Hield echt van dit soort attracties, maar ben nu meer huiverig en zou niet zomaar meer van een glijbaan gaan.
Ga je naar de West Coast toevallig? Zo ja dan ben ik heeel benieuwd naar je notitie haha
Bij mij is het roze startscherm sinds vanavond weg. Er is hoop!
O mijn God ja daar was toch laatst zo’n filmpje van geplaatst hier ergens? Denk daar echt elke dag aan sinds ik hem heb gezien, grootste nachtmerrie
Chelsea boots vind ik een twijfelgeval maar veterlaarzen vind ik niet kunnen. In ieder geval niet als je business casual gekleed gaat wat meestal is bij bank/advocatenkantoor. Als iedereen echt casual gaat in spijkerbroeken dan uiteraard wel.
Ik vind al die voorbeelden van @Kauai echt verschrikkelijk bijvoorbeeld
En ben wel echt fan van dr martens in mijn vrije tijd.
Jaaa dacht ik ook gelijk aan. Maar las ook ergens dat er deuren inzaten zodat je er dan toch uit kan ofzo. Alsnog; mij niet gezien.
Als je terugkomt van een vakantie/reis/weekend weg etc, wat denk je dan over het algemeen eerder
0 stemmers
Na een week of 3-4 vind ik het altijd wel weer lekker om weer thuis te zijn, ook omdat ik eigenlijk altijd kampeer en na zo’n tijd kan ik een echt bed altijd wel weer waarderen. Maar korter dan dat wil ik meestal gewoon terug
Ik vind vakantie erg leuk maar ik ben altijd blij als ik weer thuis ben, ook als ik maar een weekendje weg ben geweest. Daarom ga ik ook nooit langer dan een week weg, daar word ik niet gelukkiger van.
Ik herken wel het “ik wil echt nog niet naar huis”, maar eenmaal thuis ben ik thuis hoor dan hoef ik niet gelijk terug.
Ik voel dit in mijn gestreste ziel. Mijn meest favoriete onderdeel van de reis die ik dit jaar zou maken is de beslissing om m te verplaatsen naar volgend jaar zodat ik nu nog niet hoef
Ik vind de terugreis juist altijd het vervelendste deel denk ik. je hebt je er dan op ingesteld om lekker weer thuis te zijn en dan voelt die reis extra vervelend en lang ofzo.