Sommige leven om te werken, jij werkt om te feesten
Bij ziekenhuis/brandweer/politie etc. wel afhankelijk of ze een kantoorbaan hebben, dat vind ik nooit boeiend
Ik vind horlogemaker ook een interessant beroep
Ik ken zoveel mensen die in het ziekenhuis werken dat ik dat niet heel interessant (meer) vindt haha. Al is het natuurlijk wel een spannendere werkplek dan een random kantoor
Op Koningsdag ga jij:
- Naar het koningshuis kijken in het echt
- Naar het koningshuis kijken op tv
- Een oranje tompouce eten
- Oranjebitter drinken
- Op de vrijmarkt dingen verkopen
- Op de vrijmarkt dingen kopen
- Op de vrijmarkt rondlopen maar niks (ver)kopen
- Met familie wat doen
- Met vrienden wat doen
- Met partner wat doen
- Naar een kroeg
- Naar een huisfeestje
- Naar een festival
- Alcohol drinken
- Drugs gebruiken
- Oud-Hollandse spelletjes spelen
- Niet in Nederland zijn (wonen of vakantie)
- Werken
- Mopperen op de monarchie
- Helemaal niets doen
0 stemmers
Doe jij oranje kleding aan?
- Jazeker
- Misschien een accessoire
- Nou nee
0 stemmers
Maar ik doe alleen oranje kleding aan omdat ik een heel leuk oranje t-shirt heb met twee gele zonnetjes op mijn tieten
Mijn tan is wel een beetje oranje, telt dat ook
Als iemand me vertelt dat hij/zij bij de politie werkt zakt diegene meteen flink in mijn achting
Ben wel heel nieuwsgierig waarom?
ACAB
Anders namelijk: Een compleet verknipte moeder - dochter relatie en hopelijk kiest de dochter voor zichzelf en vindt moeder een andere mantelzorger.
Haha zo mee eens met wiflof of asperges hebben mensen me wel kunnen overtuigen maar spruitjes, mn hele gezicht schijnt gewoon te vertrekken. Krijg het niet naar binnen.
Witlof:
- Lekker
- Mwah wel oke
- Nee gatverdamme
0 stemmers
Oh en bij witlof vind ik het dus wel lekker als je het in kleine stukjes snijdt en roerbakt en dan met wat mosterd. Maar ik zal het zelf nooit klaarmaken.
Wauw oké.
Houd niet van bittere smaken. Mij maak je niet blij met spruitjes, witlof of iets dergelijks.
Het is een wonder dat ik geen scheurbuik heb
Ik haat dus alles wat een bittere smaak heeft. Maar ik hoor ook nooit iemand zeggen dat ze van bitter houden?
luisteren naar het gemopper van mijn man over de monarchie
Houd je van bitter?
- Ja
- Nee
- Ik tolereer het
- Alleen oranjebitter
- Ik ben bitter
0 stemmers
Mijn telefoon past nog net in mijn broekzak (iPhone SE). En er zit een tough case omheen met een opstaande rand, dus hoe vaak ik ‘m ook laat vallen, het scherm blijft heel. De case zelf legt op een gegeven moment wel het loodje
Een vriend van mij gaat demonstreren in Maastricht. Misschien wil je man ook wel mee
Ik kan me andere dingen bedenken waarmee ik m’n vrije dag mee wil vullen maargoed hij vindt het een “interessante zaak” dus gaat erheen met een club republikeinen
Haha ik gok dat hij liever thuis blijft mopperen (hij heeft ook nog een hoop nakijkwerk geloof ik) maar ik geef het door!