Stel je persoonlijke vraag #35

Witlof vind ik alleen lekker met ham en kaas uit de oven (eigenlijk alleen als m’n moeder het maakt) maar ik eet nog maar weinig vlees dus ook weinig witlof.

4 likes

Je bestelt iets te eten, en je hebt de keuze uit een product met dierlijke ingrediënten, of een product met plantaardige ingrediënten dat vrijwel hetzelfde smaakt/voelt. De prijs is hetzelfde

• Ik zou kiezen voor het product met dierlijke ingrediënten
  • Ik eet wel dierlijke ingrediënten, maar ik zou in dit geval kiezen voor het plantaardige product
  • Ik eet wel dierlijke producten, het zou van het moment afhangen of ik het dierlijke of plantaardige product kies
  • Ik eet sowieso geen dierlijke ingrediënten dus ik kies het plantaardige product

0 stemmers

2 likes

Cardi B zegt: Leave his texts on read, leave his balls on blue

Wie ben jij meestal?

• Cardi B
  • Diegene die aan het lijntje wordt gehouden

0 stemmers

2 likes

Kun jij dit?

• Ja
  • Nee kom niet door m’n armen heen
  • Nee kom niet voorbij m’n billen

0 stemmers

1 like

Vind je jezelf een leuk persoon?

• Ja, altijd
  • Meestal wel
  • Soms
  • Vaker niet
  • Nee, nooit

0 stemmers

1 like

Ohjee, wel gewerkt maar niet op straat.

Niet altijd leuk, maar ik heb ook geen interesse in altijd leuk zijn.

Ik heb er een hekel aan als ouders van hun probleem het probleem van hun kinderen maken, ongeacht ze gezondheidsproblemen hebben of niet. Moeder moet haar eigenlijk verantwoordelijkheid nemen en meer hulp in schakelen.

Dochter kan het best wanneer het mogelijk is lekker op kamers gaan en haar eigenlijk leven verder gaan uitbouwen.

3 likes

Mensen uit tilburg en nabije omgeving, zijn jullie wel eens in het wandelbos geweest om de grondeekhoorns te zien?

• Ja, leuk
  • Wel geweest maar niet speciaal voor de grondeekhoorns
  • Gewoon nee
  • Nee, ik houd niet van schattige beestjes

0 stemmers

Je kan altijd naar de huisarts stappen of een wijkteam inschakelen om te kijken of er nog meer mogelijk is, en ja het kan wel even duren voordat er misschien meer te regelen hulp is of dat je überhaupt kan krijgen waar je behoefte aan hebt.

En ik heb ook voor mantelverzorger gespeeld en lichamelijke problemen, maar te vaak wordt er een te groot beroep gedaan op de kinderen die dan later er ook problemen aan over houden.

2 likes

Heb jij wel eens een product gekocht waarvoor later een veiligheidswaarschuwing werd afgegeven?

• Ja eten of drinken
  • Ja een ander product
  • Nee
  • Ik heb het teruggebracht
  • Ik heb het weggegooid
  • Ik had het al gegeten/gebruikt
  • Ik heb hier iets van gemerkt (bv ziek geworden, maar bv ook plastic gevonden in eten etc)
  • Ik heb hier niets van gemerkt
  • Ik heb geld teruggekregen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Was een powerbank van Hema i.v.m. brandgevaar geloof ik, dus daarom heb ik het wel teruggebracht.

1 like

Ah ik had eerst nee gestemd maar bedacht me later ineens dat ik een keer iets voor iemand anders heb gekocht :flushed: ik ging toen boodschappen doen en er stond iemand bij het winkelcentrum die om wat geld vroeg. Ik had niks bij me maar gaf aan dat ik wel wat eten voor m mee wou nemen dus vroeg wat ie wou hebben. Dat werd zo’n magnetron maaltijd en hij gaf de voorkeur aan iets Hollands. Dus ik koos voor aardappel puree met bloemkool ofzo en hij was er blij mee maar toen zag ik de volgende dag dus voor precies die magnetron maaltijden van die supermarkt een waarschuwing :flushed::flushed:

4 likes

Waar heb jij er meer dan 10 van?

• Nagellak
  • Schoenen
  • Bh’s
  • Parfums
  • Oorbellen
  • Tassen
  • Make-up producten
  • Ringen
  • Armbanden
  • Boeken
  • Camera’s
  • Vazen
  • Planten
  • Jurken
  • Bikini’s
  • Zonnebrillen
  • Lp’s
  • Theesmaken
  • Mokken
  • Kruidenpotjes

0 stemmers

4 likes

Ja, gerookte zalm zo’n 10 jaar geleden. Anderhalve week plat gelegen met salmonella. :mask:

1 like

Industrial in een silent disco? Dafuq. Why?! Had t wel willen zien tho, lekker raggende mensen met een koptelefoon op :joy:

1 like

Maak je voor jezelf een planning? (dagplanning,weekplanning etc.)

• Ja, een dagplanning
  • Ja,een weekplanning
  • Ja, een maandplanning
  • Nee,ik zie het allemaal wel.
  • Anders…

0 stemmers

En voor het avondeten?

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Doe je op een vaste dag boodschappen?

• Ja, op een vaste dag.
  • Nee, ik ga naar de winkel als het nodig is.

0 stemmers

Let je ook nog op de aanbiedingen?

• Ja, altijd
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Is een lijstje met recepten voor een week ook een planning? Bij een planning denk ik meer aan welke dag je wat gaat eten. Dat ligt niet vast en de dag van boodschappen doen ook niet.

5 likes

Dat bedoel ik niet idd, bedoelde dat laatste idd. maar jouw ding klikt opzich wel als een goed idee. :grinning_face_with_smiling_eyes: