Hangt voor mij er wel vanaf welke vrienden het zijn ( zo is er 1 ultieme zeiker die niks lust), en of het voor mij lukt in mijn eigen agenda.
Nee bedoel idd wel dat je er zelf niet bij bent
Ik zou dat prima vinden om inderdaad een keer of af en toe een keer te doen maar ik ben niet hun persoonlijke cateraar als ze een mannenavondje hebben
Dan stem aangepast
Ik kook sowieso niet, dus nee.
Een vriend van mijn vriend kwam laatst een weekend langs en vroeg of ik er ook was. Ja, ik ben er ook. Ik woon hier??? Was er al meteen klaar mee.
Oh ik zou dat ook niet chill vinden denk ik  thuis zijn is logisch natuurlijk maar zou t niet heel fijn vinden dat als ik met een vriendin afspreek die partner continue erbij is of een meter verderop zit. Wil gewoon dingen bespreken ook die hem niks aangaan.
 thuis zijn is logisch natuurlijk maar zou t niet heel fijn vinden dat als ik met een vriendin afspreek die partner continue erbij is of een meter verderop zit. Wil gewoon dingen bespreken ook die hem niks aangaan.
Nee of ga in een aparte kamer zitten als het echt nodig is. Vind het dan zo dom dat ik niet in de woonkamer mag komen.
Ik vind het dus wel echt vreselijk als iedereen in de woonkamer zit die ik niet of nauwelijks . Afschuwelijk en laat me gvd met rust. Oneindige discussies. Ik walg er van.
Bij mij niet, bij mijn ouders wel, toen ze een weekendje weg waren Wonder boven wonder niks meegenomen, ze waren specifiek opzoek naar geld ofzo dat was er niet. Wel alles overhoop gegooid.
Een week later ofzo had mijn zus de auto mee, (woont in de stad) hebben ze een ruitje ingetikt en een TomTom meegenomen.
Vond het toen ik op mezelf ging wonen best spannend, inmiddels gewend aan de omgeving en voel ik me veilig. Plus ik woon in een appartementencomplex naar mijn idee als ik 1x gil dat er wel iemand komt.
Ben gewoon benieuwd, ben namelijk opzoek naar een nieuwe lappie.
- Ik heb geen laptop
- Acer.
- Asus.
- Apple.
- Dell.
- HP.
- Huawei.
- Lenovo.
- MEDION.
- MSI.
- Microsoft
- Samsung.
- SONY.
- Anders, zie comment
0 stemmers
- 0-200
- 200-400
- 400-600
- 600-800
- 800-1000
- 1000+
0 stemmers
Klopt maar soms willen vriendinnen per se thuis afspreken. Prima maar dan niet dat je boyfriend er de hele tijd bij zit.
chromebook 
Niet erg realistisch.
Al zijn het uitzonderingen.
Mijn Asus kostte €1400 maar dat was omdat ie bepaalde eigenschappen moest hebben zodat ik er voor school bepaalde programma’s (CAD, 3D programma’s enzo) moest op kunnen gebruiken. Anders zou ik veel minder uitgeven
Nou ik laat het alsnog weten aan de leiding. Wat zijn je andere opties? Diegene naar buiten laten gaan (wat voor mij prima is) en dan misschien een horkerige collega de volgende keer de beveiliging laten komen?
Nee sorry, dan bespreek ik liever met de leiding wat we kunnen doen zonder die mevrouw en haar kind in de problemen te brengen.
Mja dat het in het nieuws komt is natuurlijk precies omdat het uitzonderlijk is.
Je hebt de loterij gewonnen en krijgt voor de rest van je leven €5000 per maand uitgekeerd.
Zou je van baan switchen?
- Nee, ik blijf doen wat ik doe
- Ik ga helemaal niet meer (betaald) werken
- Ja, ik zou switchen naar een andere baan
0 stemmers
Hoe veel dagen in de week zou je dan willen werken?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
En hoe veel uur?
- 0
- 4
- 8
- 12
- 16
- 20
- 24
- 28
- 32
- 36
- 40
- 44
- 48
0 stemmers
Stel je krijgt kind krijgt die vanaf de geboorte al heeeel slecht eetc (is echt mijn angts nu) .
Zou je daarsnel mee naar de dokter gaan?
- Nee hoor elk persoon is anders
- Ja ik zou het nou een aantal maanden toch wel doen
- Ja zo snel mogelijk
0 stemmers