Stel je persoonlijke vraag #35

Er gaan hier in de straat regelmatig autoalarmen af en ik kan je verzekefen dat niemand dan op of om kijkt :stuck_out_tongue:

4 likes

ik was van het weekend voor het eerst in mn leven alleen in een hotel, waar ik aanvankelijk heel lekker op ging maar 's nachts bad lag te gaan op the shining achtige taferelen die zich natuurlijk alleen in m’n hoofd afspeelden

ben jij bang in het donker?

• jaaaaa
  • neeeee

0 stemmers

1 like

Denk niet dat je daarvoor kiest omdat je nou zo fantastisch veel kansen in het leven hebt gekregen.

4 likes

Als we thuis zijn doen we de voordeur niet op slot. Ook niet in de nacht. Idd ivm brandveiligheid. Overigens moet je eerst een andere (beveiligde) deur door om bij onze deur te komen.

Toevallig heeft de politie pas de deur (zelfde als die van ons) van een buurvrouw open willen maken ivm nood, maar dat lukte niet op nette/bekende inbraak manieren. Voor zo’n noodsituatie wel vervelend, maar voor inbraak heel fijn. Wij hebben wel iets aan de deur waardoor dat flipperen als het goed is ook niet kan. Als we weg zijn, hebben we hem overigens altijd wel op slot.

Och ja die arme inbrekers, zo zielig.

31 likes

Wat naar! Heb je de inbreker(s) ook gezien of? Mn ex had altijd een honkbalknuppel onder zn bed voor het geval dat. Maar ik denk dat een situatie waarin je oog in oog met de inbrekers komt echt zelden gebeurd.

1 like

Gatver! Daarom doe ik altijd de badkamerdeur en wc op slot als ik alleen thuis ben
Maar diegene wilde dus neem ik aan niet wat stelen? Naja dat blijft natuurlijk gissen.

1 like

Je werkt bij een supermarkt. Je ziet dat een vrouw wat babyvoeding en luiers probeert te stelen. Wat doe jij?

• Ik laat dat niet gebeuren. Ik zeg er wat van of ik doe een melding bij de beveiliging.
  • Niet mijn zaak, pak wat je wil.
  • Omdat het babyvoeding en luiers is, laat ik het gaan. Als het minder belangrijke dingen waren geweest had ik er wel wat aan gedaan.

0 stemmers

1 like

Dit is toch een ontzettende dooddoener? In de meeste gevallen van crimineel gedrag zit er een (trieste) reden achter, maar dat neemt niet weg dat het nog steeds crimineel is een een enorme impact heeft op de slachtoffers? Ik heb zelf ook mentaal veel last gehad na een inbraak en ik vind mezelf dan ook absoluut zieliger dan de inbreker.

26 likes

Klopt, heb nog steeds de neiging om een hockeystick onder mijn bed te leggen. Gelukkig liep het bij mij goed af. Ik hoorde wat, deed het licht aan en (ik gok) twee mannen renden keihard weer naar buiten. Die waren echt pas net binnen. Zij hebben mij niet gezien en ik hen ook niet (stond verstopt achter een muurtje)

1 like

Ik zou wel bang zijn dat het een test is (ik heb gewoon een mystery guest trauma, heb daar een keer een 1 voor gekregen)
Maar ik zou het niet tegenhouden uit principe, gebeurt toch wel en al helemaal in een supermarkt.

5 likes

Toen ik bij een supermarkt werkte en ik mensen dingen zag jatten deed ik ook niks. Not my circus, not my monkeys

8 likes

Hoe stap jij in een auto?

• Hoofd eerst naar binnen
  • Benen eerst naar binnen
  • Billen eerst naar binnen
  • Handen eerst naar binnen
  • Anders…

0 stemmers

3 likes

Hoe kom je op zo’n vraag :joy: Ik heb geen flaaauw idee hoe ik naar binnen ga. Weet wel dat ik niet echt hoef te bukken.

15 likes

Kwam voorbij op tiktok. Mannen ass first en vrouwen hoofd first

2 likes

Godver heb het net getest, ik ook ass first MAAR komt omdat de auto hoog is en ik erg kort.

2 likes

Ik heb werkelijk geen idee. Nu ga ik hier de volgende keer over nadenken als ik een auto in stap met als gevolg dat ik het helemaal niet meer weet en de auto niet in kom door een blackout haha. Ik heb dat ook eens gehad toen ik wat had waardoor ik m’n bed niet uit kon. ‘Hoe doe ik dat normaal?’. Nou toen ik het weer kon ging ik er over nadenken en toen kon ik alsnog niet fatsoenlijk mijn bed uit :’).

11 likes

Dit is echt zo’n vraag waar je geen antwoord op weet :rofl:

4 likes

Haha ja maar de uitspraak ‘met het verkeerde been uit bed gestapt’ vond ik als kind ook zooo raar. Ik nam het veel te letterlijk.

Geen idee hoe ik een auto in stap, maar ass first klinkt heel onpraktisch.

3 likes

Ik zou wel een leiding eropaf sturen, maar dan vooral om te kijken wat er geregeld kan worden. Misschien heeft mevrouw wel hulp nodig qua geldzaken.

2 likes