Stel je persoonlijke vraag #35

Ik vind mijn huis en de plek waar ik woon erg fijn en ben er over het algemeen heel tevreden mee, maar ik heb nooit zin om naar huis te gaan op vakantie en als ik weg ben geweest dan heb ik de eerstvolgende tijd alleen maar meer zin om weer te vertrekken en van huis te zijn. Echt zo’n reiskriebel. Ik vind het gewoon zo leuk om rond te kijken op nieuwe plekken, nieuwe indrukken op te doen, een andere cultuur te zien en misschien een andere taal. Dat hoeft trouwens niet ver weg te zijn, ook andere plekken binnen het land waar ik woon zien vind ik heel leuk. Andere cultuur klinkt dan misschien overdreven maar ik ervaar dat soms ook al als zo anders dan wat je gewend bent! En er zijn vaak zoveel musea te zien, lokaal eten om te proberen etc. Ik probeer dat als ik thuis ben ook zoveel mogelijk te doen maar toch merk ik dat het er dan sneller bij inschiet.

6 likes

Allebei! Ik ben blij om weer thuis te zijn en ik mis mijn katten altijd. Maar de volgende dag mis ik de vakantie dan weer als je weer in je routine zit en het lijkt of je nooit bent weggeweest.

4 likes

Een mix van beide

1 like

Hier hebben ze dus speciaal een luik voor! Alsnog zou ik er nooit ingaan maar misschien een geruststellende gedachte

3 likes

Wij gaan hier volgende week op vakantie maar het lijkt me echt zo’n gevaarlijk ding :scream:

1 like

M’n moeder zei ook dat je tussen 45 en 130 kg moet wegen en dat je dan eerst op een weegschaal moet :woozy_face:

1 like

Oke it’s a no for me

2 likes

Wat is jou relatiestatus?

• Relatie
  • Single
  • Het is ingewikkeld

0 stemmers

En nu volgens de keuzes van Facebook:

• Vrijgezel
  • Heeft een relatie
  • Verloofd
  • Getrouwd
  • Heeft een geregistreerd partnerschap
  • Heeft een open relatie
  • Het is ingewikkeld
  • Gescheiden
  • Weduwe/Weduwenaar

0 stemmers

1 like

Ik sprint ook gewoon langs de badkamerspiegel als ik snachts moet plassen en een enge film heb gezien. Het gaat altijd pas mis als je de reflectie van je moordenaar ziet.

28 likes

Heb jij ooit een lening afgesloten? Hypotheken, leasecontracten, normale studielening bij DUO en telefoonabonnementen tellen niet mee. Kopen op afbetaling wel.

• Voor de aanschaf van een auto
  • Voor een verbouwing
  • Voor meubels of andere inboedel
  • Voor een nieuwe telefoon / andere gadget
  • Voor een medische behandeling
  • Voor een cosmetische behandeling
  • Om een hypotheek sluitend te krijgen
  • Voor een reis
  • Voor een opleiding / studieboeken
  • Voor iets anders absoluut noodzakelijks
  • Voor iets anders dat niet per se noodzakelijk was
  • Nee nog nooit
  • Dit is prive

0 stemmers

2 likes

Nee nog niet. Gewoon nee. Ben het ook absoluut niet van plan. Ik geef geen geld uit wat ik niet heb.

1 like
  • ‘Ik wil het nog steeds met je uitmaken’
  • ‘Je bent zoveel beter dan je beste vriendin’
  • ‘We hebben gezondigd, laten we bidden voor vergiffenis’
  • ‘Je bent beter dan mijn stiefmoeder’

0 stemmers

Welke van deze zou je het ergst vinden om na se seks te horen?

3 likes

‘zullen we dit vaker doen?’ :joy:

1 like

Waarom stel je niet eerst de vraag voor je de antwoordmogelijheden geeft?

18 likes

Een zilveren of gouden kettinkje bij mannen?

• :hot_face:
  • :slightly_smiling_face:
  • :no_mouth:
  • :unamused:
  • :woozy_face:
  • :nauseated_face:

0 stemmers

3 likes

Voor een auto; werkplek ging verhuizen 90km verder en kreeg wel vergoeding maar had geen auto en ging altijd met de fiets. Had ook helaas toen nog niet zoveel gespaard.

2 likes

Omg vrij veel mannen zeggen dit is mijn persoonlijke ervaring :woozy_face:

In de turbopoliep natuurlijk

7 likes

Ik ren door naar de kaneelstokken, de oliebollen en appelbeignets en dan heeeul snel weer weg.

8 likes

Ja ik ben dan degene die de microfoon pakt he. Ga er niet in natuurlijk.

3 likes