Stel je persoonlijke vraag #35

Ik denk niet dat supermarktmanagers dan “iets met haar gaan regelen,” behalve de politie bellen.

42 likes

Ja ligt er natuurlijk aan, maar ik heb best aardige leidinggevenden gehad die daar best wel over meedachten

1 like

Er is ingebroken in mijn huis toen ik zelf niet thuis was, maar ik heb er echt lang last van gehad. Het idee dat er vreemde mensen in je huis zijn geweest en in alle kamers hebben rondgelopen, overal aan hebben gezeten etc heeft mij echt zo’n onveilig gevoel gegeven. En één van de twee politie agenten die naderhand bij mij thuis waren was echt zo onaardig, ik heb van zijn opmerkingen/gedrag misschien wel net zoveel last gehad als van de inbraak zelf. (Baal echt dat ik nooit een klacht heb ingediend tegen hem maar daar stond mijn hoofd toen echt niet naar.) En het feit dat al je dierbare spullen gestolen zijn zoals sieraden en alle foto’s en filmpjes van een groot gedeelte van mijn leven (laptop + camera was gestolen maar ook mijn externe harde schijf en het doosje met al mijn sd-kaarten en usb sticks dus ik had geen back-up meer) ben ik ook echt heel erg verdrietig om geweest. Zelfs mijn ingepakte kerstcadeaus voor mijn familie en vrienden waren meegenomen. (Het was een week voor kerst dus dat lag allemaal klaar in een kastje) Ze zijn trouwens in de nacht ook terug gekomen om mijn auto te stelen, toen was ik zelf thuis aan het slapen, maar die auto is teruggevonden en heb ik teruggekregen (moet je wel allemaal zelf betalen pfffff) dus dat was dan nog ‘een gelukje’. Maar goed lang verhaal kort, een inbraak is echt RUK.

11 likes

uit m’n hoofd zou ik zeggen rechterbeen eerst, daarna m’n hoofd en kont en daarna andere been?

2 likes

Je partner wil een avondje met diens vrienden zijn en vraagt of jij het eten voor die avond zoy willen bereiden.

• Tuurlijk geen probleem zou ik altijd doen
  • Zou ik zo heell af en toe wel willen doen maar moet niet gebruikelijk worden
  • Nee no freaking way doe het lekker zelf
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ja prima, als ik inderdaad wel gewoon mee eet haha. Vind het prima om dan te koken zodat hij alvast even kan bijpraten en niet de hele tijd in de keuken moet staan. Andersom verwacht ik ook dat hij af en toe het grootste deel van het koken zou doen als er vrienden van mij zijn.

4 likes

Hangt voor mij er wel vanaf welke vrienden het zijn ( zo is er 1 ultieme zeiker die niks lust), en of het voor mij lukt in mijn eigen agenda.

1 like

Nee bedoel idd wel dat je er zelf niet bij bent

Ik zou dat prima vinden om inderdaad een keer of af en toe een keer te doen maar ik ben niet hun persoonlijke cateraar als ze een mannenavondje hebben

5 likes

Dan stem aangepast

4 likes

Ik kook sowieso niet, dus nee.

Een vriend van mijn vriend kwam laatst een weekend langs en vroeg of ik er ook was. Ja, ik ben er ook. Ik woon hier??? Was er al meteen klaar mee.

20 likes

Oh ik zou dat ook niet chill vinden denk ik :sweat_smile: thuis zijn is logisch natuurlijk maar zou t niet heel fijn vinden dat als ik met een vriendin afspreek die partner continue erbij is of een meter verderop zit. Wil gewoon dingen bespreken ook die hem niks aangaan.

3 likes

Nee of ga in een aparte kamer zitten als het echt nodig is. Vind het dan zo dom dat ik niet in de woonkamer mag komen.

3 likes

Ik vind het dus wel echt vreselijk als iedereen in de woonkamer zit die ik niet of nauwelijks . Afschuwelijk en laat me gvd met rust. Oneindige discussies. Ik walg er van.

2 likes

Bij mij niet, bij mijn ouders wel, toen ze een weekendje weg waren Wonder boven wonder niks meegenomen, ze waren specifiek opzoek naar geld ofzo dat was er niet. Wel alles overhoop gegooid.

Een week later ofzo had mijn zus de auto mee, (woont in de stad) hebben ze een ruitje ingetikt en een TomTom meegenomen.

Vond het toen ik op mezelf ging wonen best spannend, inmiddels gewend aan de omgeving en voel ik me veilig. Plus ik woon in een appartementencomplex naar mijn idee als ik 1x gil dat er wel iemand komt.

1 like

Ben gewoon benieuwd, ben namelijk opzoek naar een nieuwe lappie.

Welke laptop merk heb jij?
  • Ik heb geen laptop
  • Acer.
  • Asus.
  • Apple.
  • Dell.
  • HP.
  • Huawei.
  • Lenovo.
  • MEDION.
  • MSI.
  • Microsoft
  • Samsung.
  • SONY.
  • Anders, zie comment

0 stemmers

Wat heb jij uitgegeven (of zou je uitgeven) aan een laptop?
  • 0-200
  • 200-400
  • 400-600
  • 600-800
  • 800-1000
  • 1000+

0 stemmers

1 like

Klopt maar soms willen vriendinnen per se thuis afspreken. Prima maar dan niet dat je boyfriend er de hele tijd bij zit.

3 likes

chromebook :heart_on_fire:

3 likes

Niet erg realistisch.

10 likes