Stel je persoonlijke vraag #35

Nog over ouders die babyvoeding of luiers stelen. Bij mijn vorige baan kregen we daar veel meldingen over vanuit de politie. Dan werd daar, zo nodig, hulp op ingezet.

6 likes

Ugh ik had een keer een date en hij wilde dit en ik vond het zo betuttelend, ben geen kind

26 likes

Er is nog nooit ingebroken, maar een tijdje terug heeft wel een of andere dronken idioot mijn voordeur ingetrapt (weet nog steeds niet of het een andere bewoner van het pand was of iemand die naar binnen was gesneakt somehow). Was wel even van slag die nacht zelf, wakker worden van iemand die je deur intrapt en dan een flink gat in de deur vinden is niet heel prettig. Maar politie gebeld voor aangifte, karton erop geplakt, kopje thee gedronken om bij te komen en verder gaan slapen. Volgende ochtend de verhuurder gebeld en de ochtend erop was er iemand om het te fixen, dus was allemaal gelukkig snel geregeld. Maar het heeft me wel duidelijk gemaakt dat op slot draaien hier echt niks uit zou maken, als je zo makkelijk een gat in die deur trapt kom je sowieso wel binnen als je echt wilt

6 likes

Wat vind je ervan als een man de hele tijd aan de ā€œgevaarlijkeā€ kant wilt lopen?

  • Irritant
  • Neutraal
  • Charmant

0 stemmers

3 likes

Je weet maar nooit wanneer een vrouw een aanval van hysterie krijgt en de weg op rent

49 likes

Mijn ex deed dit en tbh paste het in een behoorlijk controlerend patroon

Zeg niet dat dat altijd zo is ofzo maar ik hoef niet permanent beschermd te worden

7 likes

Ik zou echt boos worden. Doe normaaaal ik heb geen bescherming nodig en al helemaal niet van een man ugh

5 likes

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Irritant ik word gespamd met deze reclame maar ik vind de eerste trap veel mooier šŸ„¹

7 likes

Doet me denken aan die kopen zonder kijken spon

5 likes

Vind het charmant maar het zou niet hoeven van mij

6 likes

Vind je het oke als je partner alle etentjes en uitjes wilt betalen?

  • Nee want ik heb mijn eigen geld/want ik ben geen trophy wife/want whatever
  • Niet altijd altijd maar 90/10 verdeeld vind ik prima
  • Sure ga je gang babe

0 stemmers

Hier ging het precies andersom. De hele eerste nacht heeft een van ons wakker met de baby gezeten. We waren aan het hallucineren van vermoeidheid. Vraagt de kraamverzorgster de volgende dag waarom we hem niet in zijn bedje hadden gelegd. Oh ja dat kan natuurlijk ook :sweat_smile:

19 likes

Als hij t wil omdat hij t gewoon leuk vind om me mee uit te nemen en daarvoor te betalen, prima doe je ding. Als hij t wil omdat het ā€˜zo hoortā€™, dan thanks but no thanks

7 likes

Ik ben in het diepste van mij ziel gierig. Dus ga je gang

2 likes

Ik vond bedhekjes echt de grootste onzin. Want dat had ik vroeger ook niet, en niet alles hoeft 100% veilig te zijn toch. Zo leer je.
Tot dochter uit bed viel en er bloed was en er gehecht moest worden :sweat_smile: toen hebben we heel snel toch maar zoā€™n stom, maar wel veilig, hekje gehaald.

4 likes

Krijg jij van bepaalde muziek/films/series/boeken zin om drugs te gebruiken?

  • Ja terwijl ik dat eigenlijk nooit doe
  • Ja maar dat doe ik sws al wel eens
  • Nee en ik gebruik ook nooit
  • Nee en ik gebruik wel eens

0 stemmers

2 likes

Nee, krijg wel veel zin in wijn als ik iemand in een serie wijn zie drinken. :sob:

5 likes

Bij roken heb ik het wel standaard :joy:

7 likes

We doen dit alleen op de fiets, uit veiligheid maar met name zodat hij steeds makkelijk naar voren kan als iemand in kan halen want hij is veel fitter dan ik om dat steeds te doen :joy:

3 likes

Euphoria? ,:joy:

5 likes