Stel je persoonlijke vraag #35

Meisje 1 gaat op stap met meisje 2. Meisje 2 wordt hierbij zo dronken dat ze niet in staat is zelf naar huis te gaan. Meisje 1 wilt meisje 2 in een taxi stoppen maar de taxichauffeur wilt haar alleen meenemen als er iemand meegaat, omdat ze dus zo dronken is dat ze niet meer weet hoe en wat. Meisje 1 stapt hierop ook in de taxi, rijdt met meisje 2 naar huis en rijdt vervolgens weer terug naar de stad. Zij heeft zelf dus verder geen belang gehad bij deze taxi. Hierdoor zijn de taxi kosten wel €30,- i.p.v. €15,-. Wie betaalt dit?

• Meisje 1 betaalt alles
  • Meisje 2 betaalt alles
  • De kosten worden 50/50 gedeeld
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zou het het fijnst vinden als meisje 2 alles zou betalen maar als ze dat zelf niet aanbiedt zou ik denk ik wel aanbieden dan een tikkie voor de helft te sturen (ervan uitgaande dat ik het toen heb betaald), ga daar niet helemaal een ding van maken dan. Als ik meisje 2 zou zijn zou ik alles betalen

16 likes

Als ik meisje 2 was zou ik aanbieden om alles te betalen.

13 likes

De koning(in) ontmoeten?

• Heb ik al een keer gedaan
  • Lijkt me leuk
  • Gewoon nee

0 stemmers

De prinsessen ontmoeten?

• Heb ik al gedaan
  • Lijkt me leuk
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Met cola door elkaar. Milkshake beschouw ik meer als dessert.

18 likes

Boeit me NUL

1 like

Ik heb zowel Beatrix als Máxima van dichtbij gezien. Beatrix zelfs van heel dichtbij, ze passeerde me op korte afstand. Wel leuk om eens mee te maken. Maar niet gesproken.
Dat lijkt me trouwens met beiden best leuk.

1 like

Wordt een taxi duurder als je er met meer personen in zit ja? Ik dacht dat de prijs puur de afstand was, en misschien een hoger tarief als het om een taxi busje gaat.

2 likes

Nee ze moest ook weer terug

3 likes

Oh ja tuurlijk haha lekker wakker ben ik :woman_facepalming:

Ik had dit en nu woon ik er :tipping_hand_woman:t3:

8 likes

Ik ben wel een tikkeltje jaloers op m’n directe collega die paar maanden terug met de koningin koffie/thee heeft mogen drinken in het ziekenhuis. De koningin had het CV van m’n collega in gelezen en volgens m’n collega kwam ze ook echt oprecht geïnteresseerd over. Stelde ook vragen over hoe ze het allemaal combineert (werk en gezin van 3 jonge kids). En bedankte alle arts-assistenten voor hun inzet tijdens de pandemie.

26 likes

Ja heel goed. We hebben een grote tuin en daar haal ik veel plezier uit, ik geniet heel erg van dat je de seizoenen bewuster ziet veranderen. We hebben kippen en veel fruitbomen/struiken. Ik zie dagelijks ooievaars en regelmatig herten. En ik kan nog steeds naar m’n werk fietsen, dat was belangrijk voor mij :smiley:

19 likes

tot je toevallig in de tijd van de gemeenteraadsverkiezingen er bent en ziet dat je op CU, VVD, SGP en de CAP kan stemmen.
Ik denk meestal haal me hier weg breng me terug naar mijn eigen omgeving.

ik woon wel in een dorp maar niet op het platteland.

9 likes

Ik denk dan “ooooh ik wil hier later wonen, als ik de stad uit wil”. Voor nu bevalt het me nog steeds te goed om midden in de stad met alles op loopafstand te wonen. Maar het plan is wel om “later” ergens op het platteland met een stukje grond en een moestuin en een halve kinderboerderij te wonen. Maar wanneer “later” dan precies gaat zijn :woman_shrugging:t3:

11 likes

Jazeker, een stuk rustiger! Moest wel echt wennen aan de stilte ‘s nachts in het begin. Voor mij maakt het de overgang makkelijker dat ik alsnog elke dag door de stad fiets. Vergt iets meer planning en nadenken nu niet meer met 5 minuten lopen bij een supermarkt ben.

2 likes

Dat zie ik ook nog wel gebeuren, we lopen al tegen de veertig inmiddels :sweat_smile:

Mijn vader en zijn partner hadden het overigens juist andersom, die woonden in een gehucht en zijn terugverhuisd naar een stad (niet midden in het centrum, maar wel op fietsafstand ervan) omdat ze weer faciliteiten en cultuur (musea, theater, etc) in de buurt wilden

2 likes

Moet je morgen weer werken?

• Nee ik ben zo slim geweest om vrij te nemen
  • Nee ik ben sowieso al vrij/heb vakantie/werk nooit op donderdag/etc
  • Ja ik moet morgen weer aan de bak

0 stemmers

1 like

Morgen vrij nemen betekende in mijn geval vijf dagen weekend, dus dat was het me wel waard.

16 likes

Ja, ‘vrijwillig’. Ik ga invallen op een andere groep. Heb zelf vakantie.

3 likes