Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb ze welnop voorraad. Maar waar ze liggen weet ik niet

2 likes

Moet dat? Iig, zij heeft altijd alles op voorraad. Ben daar ook mee opgegroeid om van alles altijd een voorraad te hebben maar nu niet meer.

2 likes

Ik snap deze poll niet haha, maar mensen stemmen wel dus ligt vast compleet aan mij!

13 likes

Zo mee eens, ik verbaas me er ook over. Het vervelende vind ik alleen dat anderen gewoon last hebben van die desinteresse. Zo van, ik heb geen last van racisme (of seksisme etc.) dus lekker boeiend. Maarja, ergens weet ik ook wel dat verplicht onderwijs geven daar mss ook niet veel aan gaat veranderen.

4 likes

stel je deze vraag ook bewust na Koningsdag of dat niet? Hoorde vandaag van veel mensen dat ze snel uitgeput zijn van dit soort prikkels.

2 likes

Ik heb er altijd heel veel en ik eindig met 0. Alsof ik ze opeet ofzo.

Als jumpsuit een poll maakt moet je gewoon ergens op klikken yolo.

26 likes

Ga jij vandaag eten bestellen?

• Nee omdat het koningsdag is eet ik ergens buiten wel wat
  • Ik eet gewoon thuis
  • Ik bestel wat

0 stemmers

Ik denk dus dat heel veel mensen juist nu ergens oo staat wat eten en dat hele thuisbezorgd etc. wel mee valt deze dag.

1 like

Meisje 1 gaat op stap met meisje 2. Meisje 2 wordt hierbij zo dronken dat ze niet in staat is zelf naar huis te gaan. Meisje 1 wilt meisje 2 in een taxi stoppen maar de taxichauffeur wilt haar alleen meenemen als er iemand meegaat, omdat ze dus zo dronken is dat ze niet meer weet hoe en wat. Meisje 1 stapt hierop ook in de taxi, rijdt met meisje 2 naar huis en rijdt vervolgens weer terug naar de stad. Zij heeft zelf dus verder geen belang gehad bij deze taxi. Hierdoor zijn de taxi kosten wel €30,- i.p.v. €15,-. Wie betaalt dit?

• Meisje 1 betaalt alles
  • Meisje 2 betaalt alles
  • De kosten worden 50/50 gedeeld
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zou het het fijnst vinden als meisje 2 alles zou betalen maar als ze dat zelf niet aanbiedt zou ik denk ik wel aanbieden dan een tikkie voor de helft te sturen (ervan uitgaande dat ik het toen heb betaald), ga daar niet helemaal een ding van maken dan. Als ik meisje 2 zou zijn zou ik alles betalen

16 likes

Als ik meisje 2 was zou ik aanbieden om alles te betalen.

13 likes

De koning(in) ontmoeten?

• Heb ik al een keer gedaan
  • Lijkt me leuk
  • Gewoon nee

0 stemmers

De prinsessen ontmoeten?

• Heb ik al gedaan
  • Lijkt me leuk
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Met cola door elkaar. Milkshake beschouw ik meer als dessert.

18 likes

Boeit me NUL

1 like

Ik heb zowel Beatrix als Máxima van dichtbij gezien. Beatrix zelfs van heel dichtbij, ze passeerde me op korte afstand. Wel leuk om eens mee te maken. Maar niet gesproken.
Dat lijkt me trouwens met beiden best leuk.

1 like

Wordt een taxi duurder als je er met meer personen in zit ja? Ik dacht dat de prijs puur de afstand was, en misschien een hoger tarief als het om een taxi busje gaat.

2 likes

Nee ze moest ook weer terug

3 likes

Oh ja tuurlijk haha lekker wakker ben ik :woman_facepalming:

Ik had dit en nu woon ik er :tipping_hand_woman:t3:

8 likes

Ik ben wel een tikkeltje jaloers op m’n directe collega die paar maanden terug met de koningin koffie/thee heeft mogen drinken in het ziekenhuis. De koningin had het CV van m’n collega in gelezen en volgens m’n collega kwam ze ook echt oprecht geïnteresseerd over. Stelde ook vragen over hoe ze het allemaal combineert (werk en gezin van 3 jonge kids). En bedankte alle arts-assistenten voor hun inzet tijdens de pandemie.

26 likes