Nee hoor, ben geboren en getogen in een dorp en vond het heerlijk. Maar woon nu in een vinex wijk (denk ik ) en vind het nog beter
Hetzelfde voor mij! Ik werk op donderdag een halve dag dus ik heb vorige week donderdag een hele dag gewerkt zodat ik morgen vrij ben, en vrijdag is mijn standaard vrije dag. Hallo vijf dagen weekend zonder dat het me uren kost ![]()
Ik heb als kind Beatrix ontmoet, ze kwam op het werk van mân vader een schip dopen dat naar haar was vernoemd. Door alle spanning moest ik kĂ©i hard huilen, maar meteen erna was ik aan de beurt voor een karikatuur. Daardoor ik nu een lollige tekening van mezelf met rode wangetjes, een rode neus en huilogen
Aanvankelijk wel. Ik kan het platteland echt romantiseren maar als ik er dan ben en de mensen spreek en allemaal ongemakken ervaar wil ik asap weer terug naar de stad ![]()
Ik heb ze bijna allemaal wel eens gezien (woon in Den Haag), maar Maxima heb ik wel eens geholpen in de winkel waar ik werkte en zij was wel heel leuk. En Constantijn bijna een keer aangereden. Verder boeit het koningshuis me 0.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand een vriendschapsverzoek gestuurd op Facebook?
- Vandaag
- Deze week
- Deze maand
- Dit jaar
- Vorig jaar
- Langer geleden
- Ăberhaupt nog nooit
0 stemmers
Maar waar in Nederland moet je nou anderhalfuur fietsen of een uur met het ov om in de âbewoonde wereldâ te komen?
Ja en de laatste bus om 22.00u ofzo
Best veel plaatsen hoor.
Mijn vader woonde tot 2 jaar geleden ergens waar de bus alleen tijdens de spits kwan, en dan moest je van tevoren ook nog bellen anders kwam hij niet. Met de auto was het 20 min naar dichtstbijzijnde dorp, maar met de fiets was het ruim een uur fietsen, en dat was dan een klein mini dorpje met een kruitvat, zeeman en 2 supermarkten
Ja als je randstad in je hoofd hebt of middelgrote steden dan snap ik het wel. Is inderdaad maar net wat je referentiekader is
@Quinn dan heb ik niks gezegd ![]()
Woon jij op een plek waar je voor onbepaalde tijd kunt wonen, dus eventueel voor altijd?
- Ja, ik huur en heb een contract voor onbepaalde tijd
- Ja, ik heb een koopwoning
- Nee, ik huur en ik heb een contract voor bepaalde tijd en weet dat ik er daarna uit moet
- Ik huur en heb een tijdelijk contract maar ik weet niet hoe het verder gaat
- Ik weet het niet
- Anders
0 stemmers
Ik word zo boos van al die tijdelijke contracten
Woon in de koopwoning van mân vriend maar die heeft iets gedaan wat volgens de kleine letters niet mag waardoor de hypotheekverstrekker van het contract af wil. Dus nu op zoek naar een huurwoningâŠ
Volgens mij heb ik alleen nog een tijdelijk huurcontract van de vorige eigenaar, dat inmiddels al jaren verlopen is
Misschien maar eens uitzoeken.
Misschien staat er in je contract wel dat hij vanzelf overgaat in onbepaalde tijd. Dat staat ook in mijn contract (2 jaar en dan onbepaald).
Sowieso dingen als studieschuld verzwijgen bij aanvraag hypotheek, huis verhuren zonder toestemming vd bank, wietplantage op zolder. Maar misschien is het in dit geval minder extreem. Als je meer wilt weten: google op de term hypotheek direct opeisbaar
Er zat wel een harde einddatum aan ivm voorgenomen verkoop, maar heb net een mail teruggevonden waarin de huidige eigenaar aangeeft die contracten stilzwijgend te verlengen en geen plannen heeft de huur op te zeggen. Heb er voor de zekerheid maar even een kopie van gemaakt, dus bedankt voor je vraag!
Kan hij niet herfinancieren elders of is het echt een soort shit hits the fan ding dat dit ook onmogelijk maakt? Want ik heb dit zelf toen ik in die branche werkte nooit meegemaakt (ok bij drugspraktijken, maar hoop voor jou dat het niet zoiets is!)
Ja we zijn nu bezig met oplossingen maar denk het lastig gaat worden. Qua herkenbaarheid laat ik liever in het midden waarom het precies gaat.
Kan hij geen nieuwe hypotheek krijgen ergens anders? Oh grapje, dat is net gevraagd ![]()
Ik hoop voor jullie op het best mogelijke scenario en snel duidelijkheid ![]()