Stel je persoonlijke vraag #35

Nja, je toch niet iemand anders z’n entertainer? Lekker doen wat je zelf wilt!

1 like

Ik heb er ook echt geen moeite mee om als enige niet te gaan! Absoluut niet, alleen andere lijken het niet te begrijpen.

2 likes

Voor niemand is het leuk dat ik met een zure overprikkelde kop op dat feestje rondloop

3 likes

PRECIES wat ik ook zeg :raised_hands:

1 like

Vind je Koningsdag en nacht leuk?

• Dag wel, nacht niet
  • Nacht wel, dag niet
  • Beide leuk
  • Beide niet leuk

0 stemmers

3 likes

Heb jij altijd haarelastiekjes op voorraad?

• Jaa ik ben perfect
  • Nee soms zit ik zonder
  • Ik gebruik dit niet

0 stemmers

3 likes

Ik heb altijd alles op voorraad :tipping_hand_woman:

6 likes

Ik haat mensen die dat zeggen.

4 likes

Ik ben ze permanent kwijt. Vervolgens grabbel ik in mijn jaszak en poef heb weer drie haarelastiekjes gevonden

2 likes

Vind je het ongeveer hetzelfde als je partner altijd je haar elastiekjes gebruikt en dat nooit aangeeft vs. Een trui die je van je partner aanhebt?

• Nee hier zit wel een verschil in
  • Komt op hetzelfde neer

0 stemmers

1 like

Het is ook een van de beste eufemismen ooit.

1 like

Triggerend?

2 likes

Jep, want mn moeder, en nee ik heb dat niet. Zie ik ook niet als een doel maar wel irritant soms.

Deze zin geen werkwoord.

14 likes

Ik heb ze welnop voorraad. Maar waar ze liggen weet ik niet

2 likes

Moet dat? Iig, zij heeft altijd alles op voorraad. Ben daar ook mee opgegroeid om van alles altijd een voorraad te hebben maar nu niet meer.

2 likes

Ik snap deze poll niet haha, maar mensen stemmen wel dus ligt vast compleet aan mij!

13 likes

Zo mee eens, ik verbaas me er ook over. Het vervelende vind ik alleen dat anderen gewoon last hebben van die desinteresse. Zo van, ik heb geen last van racisme (of seksisme etc.) dus lekker boeiend. Maarja, ergens weet ik ook wel dat verplicht onderwijs geven daar mss ook niet veel aan gaat veranderen.

4 likes

stel je deze vraag ook bewust na Koningsdag of dat niet? Hoorde vandaag van veel mensen dat ze snel uitgeput zijn van dit soort prikkels.

2 likes

Ik heb er altijd heel veel en ik eindig met 0. Alsof ik ze opeet ofzo.