Stel je persoonlijke vraag #35

Ja maar toen ik 9 of 10 jaar was had ik die impulsen nog niet helemaal onder controle en deed ik die dingen dan soms alsnog. Ik weet echt nog zo goed dat ik dan dacht ‘als nu zo ineens in me opkomt dat ik dit moet doen, dan kan het misschien wel en is het niet zo erg als ik denk’. Door deze gedachtenkronkel heb ik ooit tijdens het rijden de autodeur open gedaan. En toen ik bij een vriendin achterop de fiets zat tijdens het rijden het slot op de fiets gedaan waardoor we keihard vielen en de spaken eruit vielen. (Bij deze acties zijn geen doden gevallen, verder was ik best normaal en ik heb ervan geleerd dat dit soort gedachten soms opkomen maar je er dan beter niet naar kan handelen :weary:)

12 likes

Val je op bad boys?

  • Ja, tegen beter weten in
  • Ja, voor een avondje maar ik krijg dan toch gevoelens
  • Ja, elke keer weer spijt
  • Ja, 0/10 would not recommend
  • Nee

0 stemmers

1 like

Qua uiterlijk ja qua innerlijk nee

6 likes

Ik vind het vooral irritant als m’n date tijdens het wandelen steeds meer naar mijn kant begint te lopen totdat ik tegen de rand van de weg ben aangedrukt ookal is er veel vrije plek om te lopen

5 likes

Nee er zijn hooguit nummers waardoor ik zin krijg in seks.

2 likes

Ja en ik heb ook wel eens dat ik placebo hard ga als ik die muziek luister zonder iets gebruikt te hebben (op werk met een koffietje op en noise cancelling koptelefoon, would recommend)

3 likes

Ik heb standaard een fles van 750 ml op mijn bureau staan en die vul ik een keer of drie. En daarnaast drink ik thuis bij mijn ontbijt nog een glas water en ‘s avonds in totaal ook nog iets van 750 ml.

2 likes

Nou toen ik euphoria keek de eerste keer dacht ik wel echt aan m’n pillen-tijd. Good times :sweat_smile:

2 likes

In heb zo’n badboy met tijden :sunglasses:

13 likes

Ik houd vooral in de gaten dat ik na 20u niet meer teveel drink want anders moet ik ‘s nachts 3 keer naar de wc :sob:

5 likes

Ja die quotes zijn effe wat minder :weary: Maar verder helpt het wel en drink ik al sinds december bijna elke dag zo’n fles helemaal leeg.

3 likes

Gaat daar 2 liter in dan? Ziet er klein uit

2 likes

met het afdrogen van je gezicht:

  • deppen
  • gewoon afdrogen

0 stemmers

ik zag laatst in een vlog dat ze zeiden je MOET deppen als je met een ruwe handdoek je gezicht afdroogt is dat FOUT
maar ik heb daar nog nooit over nagedacht en ik ga het niet doen ook!!!

6 likes

Nee joh ff lekker scrubben toch.

12 likes

Ik heb die ooit op alieexpress besteld maar is nooit aangekomen lol, waar heb je hem van?

Mja klinkt best logisch toch? Maar ik ben dan ook team deppen haha

1 like

Ik heb een theepot van 1 liter en die vul ik drie keer en daarna mag ik niet meer van mezelf :disappointed: Dat is op werk.
Als ik thuis kom neem ik vaak nog een frisdrankje en savonds met sporten drink ik ook 1,6 liter water
En dan ook 2 kopjes koffie! En heb vanmorgen ook al 800 ml water op.

Ben echt drinkverslaafd dus daarom houd ik het bij. Anders drink ik veel te veel.

2 likes

Als het 17 of 18 graden is

  • Heb ik geen jas aan
  • Heb ik een dunne jas aan
  • Heb ik een winterjas aan

0 stemmers

Ik heb het dan meestal echt al warm genoeg dat ik denk doei ik ga zonder jas (als ik iets met lange mouwen aan heb)

1 like

17 graden met wind, bewolkt en regen = wel een jas, maar 17 graden en stralend zonnig is geen jas. Maakt wel verschil

7 likes

Soms heb ik het in het eerste geval ook al warm genoeg en dan voel ik me zo raar tussen iedereen met een jas haha. Vroeg me af hoeveel mensen hier dan ook al geen jas aan hebben

3 likes