Stel je persoonlijke vraag #35

Hi. Zou je het uitzendbureau kunnen bellen om wat extra krachten te regelen zou fijn zijn. Dankje fijne avond! :blush:

1 like

Ik weet niet hoe serieus deze reactie bedoeld is, maar misschien is het makkelijker om een oproep hier op het forum te plaatsen als jullie extra mods zoeken

11 likes

Zie het marktplaats/Vinted topic. Nee, het is niet eens een ding om een dergelijke volledigheid na te streven. Dat is niet wat een veilige en gezellige plek voor vrouwen online maakt.

1 like

Uhm, iets er tussen?
Het ā€œplatte landā€ VS stad is echt een extreme tegenstelling.

1 like

True maar ik was gewoon benieuwd wat mensen zouden antwoorden als ik ā€˜m zo zou stellen!

2 likes

Wtf dit is toch nie echt?

Jawelll. Henk Jan Smits

1 like

Ik ken het lied maar ik haalde deze zin er nooit uit
En wat raar ook lijkt zo super random

2 likes

:rofl: ik had niet de hoed maar het konijn er ook bij gerekend, dus je bent niet de enige

Edit er zit gelukkig wel een konijn in:
Ik niet de knuffel maar het konijn was

3 likes

Hoe ligt je tong in rust in je mond?

• Op de ā€˜bodem’ van je mond, dus achter je ondertanden
  • Tegen je gehemelte, achter je bovenste tanden

0 stemmers

2 likes

Ehm allebei?

6 likes

Wat een gezeur.

8 likes

Ik droom regelmatig dat ik naar een openbaar toilet ga en dat alle hokjes dan zo laag zijn dat iedereen naar binnen kan kijken.

Pas moest ik een aantal uur ergen heen rijden en toen stopte ik bij zo’n vrachtwagen rustplek waar ook toilethokjes waren en de deuren daarvan waren echt een kop kleiner dan ik ben. Ik kon dus zo over de deurtjes heen kijken, was echt heel raar want het was dus precies zoals ik altijd droom maar dan in het echt!

5 likes

Doe zelf ook niet alles perfect maar de hele damn tijd reis-/vakantievragen stellen in het durf te vragen topic. Terwijl het reis/vakantietopic notabene ook ergens bovenin staat omdat er de laatste dagen veel wordt gepost?!

Kijk even een nanoseconde verder denk ik dan :upside_down_face:

7 likes

Ik stemde en dacht ā€˜duh, onder’… maar toen ging ik eens echt ~~ voelen ~~ en blijkbaar boven

Als ik dingen moet onthouden voor de volgende dag, ga ik er zelfs over beppen in mijn slaap.

ā€œVergeet niet de groene bak buiten te zetten.ā€ :sleeping:

Praat jij in je slaap?:

• Als kind wel
  • Nee nog nooit gedaan
  • Af en toe
  • Geen flauw idee

0 stemmers

1 like

Goed want dat maakt het overzichtelijk, maar ik vind het nog steeds jammer dat er veel mega niche topics zijn (tosti recepten topic) en dat topics waar veel vraag naar is niet mogen bestaan (geen seks in een relatie topic).

64 likes

Thanks nu ben ik me steeds bewust van mijn tong :sweat_smile:

5 likes

Het midden van m’n tong ligt wel tegen het gehemelte, maar het puntje eindigt achter m’n ondertanden

1 like

Eigenlijk vind ik het een beetje irritant dat het nog steeds voornamelijk erover gaat dat dit topic niet mocht, ipv in het topic dat er wel is wat ruimte op te eisen voor geen seks. Bedoel als het echt zo essentieel is, ga er dan over praten ipv praten over dat je je topic niet mocht

8 likes