Ik ken de hele tekst maar ben nu zo moe dat ik ff op geen enkele vergelijking kan komen 🥹
Wij moesten dit liedje zingen bij muziek op de middelbare school dus ben bang dat ik ze allemaal nog ken
alleen Jim en Jamai
Jim en ‘die dikke uit de jury’ is het
daar ga ik, 0 dus
En dan plas ik in mijn bed als ik niet snel ben. Droom over de wc als mijn blaas op springen staat. Echt een raar gevoel.
Wel écht goed opgeborgen in ieder geval
Hier ben ik dus bang voor haha, maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd.
Edit: @anon50301661 ik maak soms foto’s van waar ik iets opberg. Heb een apart mapje op m’n telefoon daarvoor maar het werkt wel, als ik iets wil zoeken waarvan ik niet weet waar ik het zoeken moet, dan ga ik eerst door die foto’s heen.
Ik maak van papieren dingen altijd foto’s en sla ik op in een mapje op mijn telefoon. Ik raak het anders kwijt.
Hi. Zou je het uitzendbureau kunnen bellen om wat extra krachten te regelen zou fijn zijn. Dankje fijne avond!
Ik weet niet hoe serieus deze reactie bedoeld is, maar misschien is het makkelijker om een oproep hier op het forum te plaatsen als jullie extra mods zoeken
Zie het marktplaats/Vinted topic. Nee, het is niet eens een ding om een dergelijke volledigheid na te streven. Dat is niet wat een veilige en gezellige plek voor vrouwen online maakt.
Uhm, iets er tussen?
Het “platte land” VS stad is echt een extreme tegenstelling.
True maar ik was gewoon benieuwd wat mensen zouden antwoorden als ik ‘m zo zou stellen!
Wtf dit is toch nie echt?
Jawelll. Henk Jan Smits
Ik ken het lied maar ik haalde deze zin er nooit uit
En wat raar ook lijkt zo super random
ik had niet de hoed maar het konijn er ook bij gerekend, dus je bent niet de enige
Edit er zit gelukkig wel een konijn in:
Ik niet de knuffel maar het konijn was
Hoe ligt je tong in rust in je mond?
- Op de ‘bodem’ van je mond, dus achter je ondertanden
- Tegen je gehemelte, achter je bovenste tanden
0 stemmers
Ehm allebei?