Stel je persoonlijke vraag #35

Mensen hebben meermaals aangegeven dat de bestaande topics over seks (het tegenovergestelde daarvan dus) niet aanvoelen als een veilige plek daarvoor.

49 likes

Het voelt ook niet chill om onder een “omg heb net zuuuuulke hete seks gehad pffff :hot_face:” post te gaan vertellen over het gebrek aan seks in je relatie

28 likes

HĂ© echt, waar dan? Ik lees er nu voor het eerst weer over sinds het echt speelde en er nee besloten werd. En dat vonden ruim 100 mensen ofzo heel kut en sommigen zijn erdoor echt weggegaan en alle anderen hebben het toch gewoon geaccepteerd??

15 likes

Hoe wil je een heel topic vullen over iets wat je niet doet

2 likes

Met deze opmerking vul jij dit topic nu ook met iets wat je niet doet, namelijk: je inleven in anderen

46 likes

Hoe verzorgd vind je je voeten?

• Matig verzorgd
  • Eerder niet dan wel verzorgd
  • Eerder wel dan niet verzorgd
  • Goed verzorgd

0 stemmers

1 like

Zou jij over een eetstoornis willen posten in een topic over eten? Even wat ruimte opeisen daar. Daarnaast ging het ook over geen seks hebben in het algemeen (als je daar moeite mee hebt) en niet per se in een relatie, dus best voor een breder publiek

17 likes

Dat is nou grappig, het weigeren om topic toe te laten waar veel vraag naar is, zonder goede argumentatie, komt op mij juist erg principieel over.

105 likes
Hoeveel échte vriendinnen heb jij?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+

0 stemmers

Hoelang ken jij je echte vriend(innen) al?
  • 0-2 jaar
  • 2-4 jaar
  • 4-6 jaar
  • 6-8 jaar
  • 8-10 jaar
  • 10+ jaar

0 stemmers

Hoeveel casual vrienden heb je?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+

0 stemmers

Heb je verschillende groepjes aan vriendinnen
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je ook mannelijke vrienden
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Stelling: mannen en vrouwen kunnen géén vrienden zijn
  • Eens
  • Oneens
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Heb je die discussie toen meegekregen? Goddamn wat was het irritant, het was (edit: aanname!) puur principieel machtsvertoon vanuit de mods om het niet toe te staan. En hoe hihaho er nu ook weer over gedaan wordt is ook lekker denigrerend naar die groep toe.

Maarja move on geef het op, t is wat het is!

39 likes

Onzin, je weet helemaal niet dat we uitgebreid over de voors en tegens hebben gesproken achter de schermen.
Dat het machtsvertoon zou zijn geweest is een aanname.

2 likes

Klopt. Maar de argumenten die jullie vervolgens gaven sloegen in elk geval op kaas.

20 likes

kunnen we dan ook pb-groepen instellen voor het onderwerp ‘hoeveel moeite het kost om een forum draaiende te houden’

17 likes

Daar is “de lounge” toch voor

15 likes

jammer dat die niet bestaat dan

1 like

Nou die bestaat al wel denk ik

Wat zou er verkeerd kunnen zijn aan de positie op basis van deze beschrijving? Ik heb geen idee of ze goed staan of niet, heb wel een beugel gehad maar nergens last van nu

1 like

Ik vind deze reactie echt raar passief-agressief. Dat het runnen van een forum (waarvoor dank, want ik spendeer graag tijd hier!) veel tijd en energie kost wil nog niet zeggen dat er dan geen kritiek mag komen op een besluit. En de manier waarop je post in deze discussie vind ik weinig respectvol of inlevend. En ik ben helemaal niet betrokken geweest bij het geen geen-seks topic dus daar ligt het niet aan

38 likes

Ja, maar je mist het punt totaal. Jammer dat je daar niet op ingaat. Overigens, er is al meerdere keren gezegd dat het heel begrijpelijk zou zijn als een forumlidmaatschap geld zou kosten

17 likes

Dit was mn JAM op de draaischijf in de hollywood (holly voor intimi)

2 likes