Wat een gezeur.
Ik droom regelmatig dat ik naar een openbaar toilet ga en dat alle hokjes dan zo laag zijn dat iedereen naar binnen kan kijken.
Pas moest ik een aantal uur ergen heen rijden en toen stopte ik bij zoân vrachtwagen rustplek waar ook toilethokjes waren en de deuren daarvan waren echt een kop kleiner dan ik ben. Ik kon dus zo over de deurtjes heen kijken, was echt heel raar want het was dus precies zoals ik altijd droom maar dan in het echt!
Doe zelf ook niet alles perfect maar de hele damn tijd reis-/vakantievragen stellen in het durf te vragen topic. Terwijl het reis/vakantietopic notabene ook ergens bovenin staat omdat er de laatste dagen veel wordt gepost?!
Kijk even een nanoseconde verder denk ik dan
Ik stemde en dacht âduh, onderâ⊠maar toen ging ik eens echt ~~ voelen ~~ en blijkbaar boven
Als ik dingen moet onthouden voor de volgende dag, ga ik er zelfs over beppen in mijn slaap.
âVergeet niet de groene bak buiten te zetten.â
Praat jij in je slaap?:
- Als kind wel
- Nee nog nooit gedaan
- Af en toe
- Geen flauw idee
0 stemmers
Goed want dat maakt het overzichtelijk, maar ik vind het nog steeds jammer dat er veel mega niche topics zijn (tosti recepten topic) en dat topics waar veel vraag naar is niet mogen bestaan (geen seks in een relatie topic).
Thanks nu ben ik me steeds bewust van mijn tong
Het midden van mân tong ligt wel tegen het gehemelte, maar het puntje eindigt achter mân ondertanden
Eigenlijk vind ik het een beetje irritant dat het nog steeds voornamelijk erover gaat dat dit topic niet mocht, ipv in het topic dat er wel is wat ruimte op te eisen voor geen seks. Bedoel als het echt zo essentieel is, ga er dan over praten ipv praten over dat je je topic niet mocht
Mensen hebben meermaals aangegeven dat de bestaande topics over seks (het tegenovergestelde daarvan dus) niet aanvoelen als een veilige plek daarvoor.
Het voelt ook niet chill om onder een âomg heb net zuuuuulke hete seks gehad pffff â post te gaan vertellen over het gebrek aan seks in je relatie
HĂ© echt, waar dan? Ik lees er nu voor het eerst weer over sinds het echt speelde en er nee besloten werd. En dat vonden ruim 100 mensen ofzo heel kut en sommigen zijn erdoor echt weggegaan en alle anderen hebben het toch gewoon geaccepteerd??
Hoe wil je een heel topic vullen over iets wat je niet doet
Met deze opmerking vul jij dit topic nu ook met iets wat je niet doet, namelijk: je inleven in anderen
Hoe verzorgd vind je je voeten?
- Matig verzorgd
- Eerder niet dan wel verzorgd
- Eerder wel dan niet verzorgd
- Goed verzorgd
0 stemmers
Zou jij over een eetstoornis willen posten in een topic over eten? Even wat ruimte opeisen daar. Daarnaast ging het ook over geen seks hebben in het algemeen (als je daar moeite mee hebt) en niet per se in een relatie, dus best voor een breder publiek
Dat is nou grappig, het weigeren om topic toe te laten waar veel vraag naar is, zonder goede argumentatie, komt op mij juist erg principieel over.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
- 0-2 jaar
- 2-4 jaar
- 4-6 jaar
- 6-8 jaar
- 8-10 jaar
- 10+ jaar
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Eens
- Oneens
- Neutraal
0 stemmers
Heb je die discussie toen meegekregen? Goddamn wat was het irritant, het was (edit: aanname!) puur principieel machtsvertoon vanuit de mods om het niet toe te staan. En hoe hihaho er nu ook weer over gedaan wordt is ook lekker denigrerend naar die groep toe.
Maarja move on geef het op, t is wat het is!
Onzin, je weet helemaal niet dat we uitgebreid over de voors en tegens hebben gesproken achter de schermen.
Dat het machtsvertoon zou zijn geweest is een aanname.