Klopt. Maar de argumenten die jullie vervolgens gaven sloegen in elk geval op kaas.
kunnen we dan ook pb-groepen instellen voor het onderwerp ‘hoeveel moeite het kost om een forum draaiende te houden’
Daar is “de lounge” toch voor
jammer dat die niet bestaat dan
Nou die bestaat al wel denk ik
Wat zou er verkeerd kunnen zijn aan de positie op basis van deze beschrijving? Ik heb geen idee of ze goed staan of niet, heb wel een beugel gehad maar nergens last van nu
Wat zijn ‘echte’ vrienden?
Nou inderdaad, 100% mee eens. Als de mods hier het achter de schermen uitgebreid over gehad hebben en voors en tegens afgewogen hebben, hoe kwamen ze dan in hemelsnaam met die kul argumenten terug.
Sorry ik ben echt bereid om deze discussie wekelijks te voeren want vind het nog steeds zo’n onzin en ook echt sneu dat er mensen weg zijn gegaan (ik weet er in ieder geval van 1) mede door de sfeer en machtsvertoon van
dat moment
Ik vind deze reactie echt raar passief-agressief. Dat het runnen van een forum (waarvoor dank, want ik spendeer graag tijd hier!) veel tijd en energie kost wil nog niet zeggen dat er dan geen kritiek mag komen op een besluit. En de manier waarop je post in deze discussie vind ik weinig respectvol of inlevend. En ik ben helemaal niet betrokken geweest bij het geen geen-seks topic dus daar ligt het niet aan
Ja, maar je mist het punt totaal. Jammer dat je daar niet op ingaat. Overigens, er is al meerdere keren gezegd dat het heel begrijpelijk zou zijn als een forumlidmaatschap geld zou kosten
Dit was mn JAM op de draaischijf in de hollywood (holly voor intimi)
Snollywood voor intimi
Dat werd zover ik weet alleen op laatdunkende manier gebruikt toch, ipv op msn de MORGEN HOLLY?? zetten
Noo echt niet alleen op laatdunkende wijze, meer grappende zelfspot want ze/we stonden er zelf net zo hard te sletten.
Ben benieuwd naar die goede argumenten dan, ik zit klaar.
Dat is niet zo makkelijk te realiseren als je misschien denkt . Maar dat hoeft ook niet, ik blijf het graag doen. Ben alleen ook maar een mens met gevoelens enzo.
Dit ontkent niemand en als je geraakt wordt door iets wat iemand zegt of doet geef dat ajb aan. De mensen tegen/over wie (onder andere) jij laatdunkend zit te doen zijn net zo goed mensen met gevoelens.
Wat ik gewoon best wel lastig vind, is dat je de positie als moderator ziet als iets waarin je alles moet reguleren. Ik vind alle tijd en energie die jullie er in stoppen fantastisch, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind het wel heel ingewikkeld als er wel topics zijn geopend in diezelfde periode over lowkey onderwerpen, veel forummers aangeven behoefte hebben aan een bepaald topic, en er dan door moderators wordt besloten dat het niet gaat gebeuren. Ik vind het dan heel erg lastig te volgen waarom het niet mag/kan, behalve dat jullie de specifieke behoefte niet helemaal lijken te begrijpen. Dat maakt dat het lijkt alsof jullie alles nuttig moeten vinden voor het er mag zijn, ofzo.
Vraag me inderdaad ook af wat de specifieke tegenargumenten waren.
Same. Online is het forum wel genoeg, maar mis wel iemand om af en toe een wijntje mee te gaan doen. Maar tegelijk ook geen zin om nieuwe vrienden te maken