Stel je persoonlijke vraag #35

Ik was niet echt online de afgelopen dagen, dus bij deze nog ff interesse in een gepasseerde feestdag: Had jij een leuke Koningsdag?

• Ja was top
  • Nee was kut
  • Mwah
  • Jezus mens het is al twee dagen na Koningsdag lekker boeiend

0 stemmers

2 likes

Ik wilde nog ff kwijt dat waar ik was Lange Frans kwam optreden maar wij dachten dat Brace kwam dus dat was echt een deceptie

Land van was wel leuk, maar die deed hij twee keer en verder werd het publiek alleen enthousiast toen hij een liedje van iemand anders coverde (Bacardi lemon) en niemand kende kamervragen

16 likes

Ga jij iets leuks doen dit weekend?

• Nee
  • Ja maar wel iets standaard leuks wat iedereen wel eens doet dus niet heel speciaal
  • Ja ik ga iets echt speciaals doen en ik zal ff vertellen wat dat is

0 stemmers

Ik ga naar Maradonnie in AFAS maar ik heb helemaal niet zo’n zin want ben niet echt fan ofzo. Nog meer mensen die gaan?

16 likes

Leuk!!! Enjoy!

Ik vind hem echt fantastisch en heb bon gepakt altijd in mn hoofd

3 likes

Hahaha ja ik vind hem als persoon wel heel leuk hoor, morgen heb ik er vast ook wel zin in. En mijn vriend is wel fan dus ik had het hem cadeau gedaan. Ben benieuwd! Het duurt wel maar heel kort, om 22:15 is het al afgelopen haha

2 likes

Ik ga naar een karaokebar!!!

7 likes

Ik ga een nachtje weg!

2 likes

Niet heel speciaal, maar morgen komen mijn zus en zwanger even langs om mee te helpen met de laatste dingen, ze beginnen hier volgende week met renovatie. Daarna zetten ze me af bij mijn ouders.

2 likes

Een workshop doedelzakspelen met mijn schoonfamilie. No joke.

63 likes

Lekker escape roomen morgen (en daarvoor eerst kapotlang in de auto zitten) en daarna ergens dineren maar nog geen idee waar

5 likes

:smirk:

1 like

Oh love kamperen!

5 likes

Omg jaloers. Volgens mij hebben wij hier rond oud en nieuw ook reacties over uitgewisseld toen jij zei dat je naar snollebollekes was geweest (ben ik ook jaloers op!) Ik zou ook bijna naar donnie gaan, maar ik moet helaas naar Ajax en ondanks dat het naast elkaar zit, zou ik het qua tijd niet redden naar allebei

3 likes

Ahum :stuck_out_tongue:

4 likes

Bruiloft van een hele goede vriendin :heart_eyes:

5 likes

Hahaha ja klopt! Nee dat zou je inderdaad nét niet redden, jammer! Ik weet wel wat ik zou kiezen haha :joy: lekker naar Donnie

1 like

Huh hoezo niet?

Ik heb neutraal gestemd, ik denk op zich dat het wel kan maar ik heb persoonlijk met al mijn mannelijke vrienden gezoend :sweat_smile:

6 likes

Alles kan, maar bij mij in ieder geval niet. Geloof dat de kans echt groot is dat 1 van beide partijen meer wil en daar zit ik niet op te wachten.

3 likes