Haha nou soms voelt het wel als verplichting. Hopelijk morgen eindelijk weer eens een fatsoenlijke overwinning, anders krijg ik nog spijt van mn keuze
Ik heb neutraal gestemd, omdat ik in principe wel geloof dat mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn, maar bij mij is het nooit goed gelopen want; vrienden met ex die toch meer wilde, vriend werd verliefd op mij of de vriendin van die vriend ging onze vriendschap verbieden/rare restricties opleggen. Dus ja zelf geen geweldige succes ervaringen, hoewel ik toch best veel vriendschappen met mannen heb gehad. Het werkt voor mij wel in groepen trouwens maar dat vind ik dan meer kennissen dan vrienden.
Ik geloof dat mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn, maar persoonlijk in mijn mannelijke vriendschappen wel veel gezeik gehad.
Ik geloofde er vroeger in, omdat ik toen een super goede vriend had. Echter bedacht hij dat er meer was en vanaf hier kun je het zelf invullen wat tegen mijn wil in gebeurd is.
Dus ik ben neutraal, wat ik nog knap vind want jaren geleden kapte ik alle mannen nog af.
Oesters plukken
Naar een festival in Brussel, ben benieuwd, ga lekker mensen observeren (en ook wel dansen en hopelijk sloeren, maar we zullen zien)
@anon50301661 ja dit
Ben niet anti man-vrouw vriendschappen maar sta er wel sceptisch tegenover. Met de ervaring dat op welk moment dan ook één van de twee toch anders in de vriendschap staat/is gaan staan (vaak onuitgesproken) dan wel dat er toch ineens iets groeit. Wat ik trouwens niet gek vind want ja als je iemand chill genoeg vindt om vrienden te zijn heb je al wel een bepaalde basis.
Idd, ik ben pan en dan zou ik met niemand echt vrienden kunnen zijn
Omdat vrouwen wel normaal zijn en andere vrouwen een stuk minder vaak ongewenst benaderen dan dat mannen dat doen.
Meidenmagazine las ik ook nog. En telt Katrien Duck ook?
Maar de Girlz las ik stiekem, mocht ik niet meer lezen van mijn moeder nadat ze ook één nummer had gelezen en dat uiteraard toevallig het nummer over seks was.
Was toen wel heel jong, geen 14 ofzo
Ik ook! Of hier in Vlaanderen heette dat For Girls Only, maar was basically hetzelfde
Naar een 80/90/00 feestje!
Huh met wat voorn mannen was jij bevriend dan haha.
Het enige wat ik irritant vind aan vriendschappen met mannen is dat mensen om je heen dan zich er mee bemoeien. Zo van ooh zijn jullie geen leuk stel dan… eh nee niet alles met een piel is relatie matteriaal.
Ik denk wel dat mannen en vrouwen bevriend kunnen zijn maar zelf is het me nooit (goed/langdurig) gelukt en ik heb altijd gedacht dat het komt doordat ik geen broer heb. En dat ik daardoor ook in het algemeen ongemakkelijker ben met mannen. Wie weet of het waar is.
Wat grappig dat jullie dat tijdschrift ook hadden! De pockets die ze uitgaven heb ik niet echt meer gelezen, dat was wel na mijn tijd. Tina Toppers heb ik vroeger echt verslonden.
Las je vroeger Tina Toppers?
- Ja
- Nee
0 stemmers
@Bill Ja Katrien was wel echt gericht op meiden, maar snap dat dit niet echt valt onder meidentijdschriften. Raar eigenlijk dat we meidentijdschriften zeggen. Ik ken genoeg jongens die dit (stiekem) lazen. Vooral voor de info over seks natuurlijk.
Ik heb best een aantal goeie mannenvrienden (waarmee ik nooit iets mee gehad heb), maarrr als ik in de put zit en moet uithuilen bel ik toch sneller een goeie vriendin. Ik ga dan echt goed op die vibe die vrouwen onder elkaar kunnen hebben
Ik ‘las’ alles waar de spice girls in stonden, dus vast ook wel andere tijdschriften dan die in deze poll
Dit maar dan met de Hitkrant en de verzonnen seksverhalen met BN’ers.