Jaaa Rosa de balletdanseres
Ik zie nu dat het van Debbie(?) is
Zonder argumentatie toch?
Jaa hahah mijn vader werkt ook bij defensie, zorgde ook altijd voor leuke verwarringen omdat mensen dachten dat ik de Fancy bedoelde
Je vriend meenemen naar het vrijgezellenfeest van een van je vriendinnen waar verder ook alleen maar andere vriendinnen van haar zijn
0 stemmers
Ik vind dit echt zo raar
Hier doe je niemand een plezier mee lijkt me
Ze heeft ook nog eens pas een paar weken een relatie met hem, snap dit zo niet
Dit is toch voor niemand leuk? En wil hij vrijwillig mee? En waarom? Zoveel vragen🤯
Ja precies dit. Ik heb twee mannelijke heterovrienden met wie nooit wat is gebeurd. Bij de rest stuk voor stuk wel iets van gedoe gehad. Dus ik denk dat het kan maar voor mij is het wel bijzonder als het van beide kanten puur platonisch blijft.
En met die twee ben ik ook niet mega close, ik zou ze niet tot mijn beste vrienden rekenen.
Edit: ik vind het trouwens niet gek als de een gevoelens krijgt voor de ander, zolang je daar maar normaal over kunt praten en dan beslissen of je even afstand neemt oid, maar bij mij ging dat dus nooit op een normale manier.
Huh, zijn verrekijkers daar niet voor dan?
Een van m’n beste vrienden is gay, maar was heel lang nog niet uit de kast. Ging m’n moeder de hele tijd vragen of hij nu gay was of niet, want als hij op vrouwen zou vallen vond ze het blijkbaar raar dat we zulke goede vrienden waren. echt 1. gaat je helemaal niets aan en 2. ook al was hij hetero, gaat je nog steeds geen fuck aan
Maar dan ga je er eigenlijk vanuit dat in een man-vrouw vriendschap de man diegene is die gevoelens krijgt/over een grens gaat/zorgt dat het niet alleen een vriendschap kan zijn.
Maar wordt daar dan rekening mee gehouden? Bij vrijgezellenfeesten moeten veel dingen toch van tevoren gereserveerd worden? Of gaan jullie dingen doen waar dat niet hoeft?
ik wil het popfoto kanjer adressenboek!!!
Haha ja true, alsof ook altijd de vrouw de mannen van zich af moet slaan? Ik heb meermaals een oogje gehad op vrienden van me, dat bleek dan niet wederzijds, nou prima, gewoon verder als vrienden. Heb daar nooit problemen mee ervaren verder oid. Dat zij geen romantische gevoelens hebben zegt niet dat we geen vriendschap kunnen hebben.
Er is nu nog een discussie over bezig maar ik hou me er gewoon buiten haha
Ik heb eigenlijk alleen mannelijke vrienden binnen groepsverband. Ik spreek dus nooit 1 op 1 met ze af, maar altijd binnen die groep. Op de een of andere manier kan ik niet echt een close vriendschap met mannen krijgen
Ik snap niet eens dat dit een discussie moet zijn. Het is toch gewoon een simpele ‘gaat niet gebeuren’.
Ja precies, gewoon nee zeggen, want dit is echt te raar.
Had ik al gedaan, maar dat accepteerde ze niet meteen en nu zijn een paar anderen nog met haar bezig. Komt uiteindelijk vast wel goed mag ik hopen
Die vent moet toch ook door hebben dat dit niet oké is?? Anders gaat zij ook maar niet mee hoor, joe joe.