ik wil het popfoto kanjer adressenboek!!!
Haha ja true, alsof ook altijd de vrouw de mannen van zich af moet slaan? Ik heb meermaals een oogje gehad op vrienden van me, dat bleek dan niet wederzijds, nou prima, gewoon verder als vrienden. Heb daar nooit problemen mee ervaren verder oid. Dat zij geen romantische gevoelens hebben zegt niet dat we geen vriendschap kunnen hebben.
Er is nu nog een discussie over bezig maar ik hou me er gewoon buiten haha
Ik heb eigenlijk alleen mannelijke vrienden binnen groepsverband. Ik spreek dus nooit 1 op 1 met ze af, maar altijd binnen die groep. Op de een of andere manier kan ik niet echt een close vriendschap met mannen krijgen ![]()
Ik snap niet eens dat dit een discussie moet zijn. Het is toch gewoon een simpele âgaat niet gebeurenâ.
Ja precies, gewoon nee zeggen, want dit is echt te raar.
Had ik al gedaan, maar dat accepteerde ze niet meteen en nu zijn een paar anderen nog met haar bezig. Komt uiteindelijk vast wel goed mag ik hopen
Die vent moet toch ook door hebben dat dit niet oké is?? Anders gaat zij ook maar niet mee hoor, joe joe.
Ja idd. Er zijn 2 opties in dit verhaal lijkt me.
1 alleen hij gaat niet mee
2 ze gaan allebei niet mee
Ik werk voor Defensie en deze grap komt nog steeds meerdere keren per jaar voorbij
Ik:

Hm ja ik heb het meest meegemaakt dat er (naar mijn idee) van beide kanten geen gevoelens waren, maar dat de vriend een relatie kreeg en die vriendin dan bijvoorbeeld stelde dat hij mij enkel nog mocht zien als zij erbij zou zijn (of ĂŒberhaupt niet meer maar ja dan ben je sowieso klaar als hij daarin meegaat, maar ook na die relatie hoefde het niet dan meer van mij). Vooral toen ik jong was vond ik dat een enorme dealbreaker, ik besprak best persoonlijke dingen met die kerels en dan opeens die vriendin erbij omdat het moet, en als die vrienden dan zoiets hadden van âik wil het eigenlijk ook niet zo maar het moet van mân vriendinâ vond ik ze zoân slappe lul dat ik er al klaar mee was. Van sommige vrienden best spijt van gehad later maar goed.
Verschilt denk ik wel per land, Namibië - zoals je voorbeeld - zou ik als vrouw alleen dan net wat spannender vinden. Toen ik maar New York mocht voor werk en alles werd vergoed heb ik echt gejankt van geluk haha!
Ik durf nu nog niet zover te vliegen, maar wie weet ooit haha.
Nee, omdat ik zoân verre vliegreis van 12,5u en dan maar 2 wkn blijven sowieso stom vindt
2 weken met de trein naar Kopenhagen via werk, ik schrijf me in ![]()
Als jouw ouders (of een van hen) je toekomstige partner voor je uit zouden moeten kiezen, zou hier dan een leuke partner uit voortkomen?
- Grote kans van niet
- Ja mogelijk wordt dit best een succes
- Weet ik niet
0 stemmers
objectief gezien wel, maar ik ervaar het niet als saai
Ja, maar ik hou van saai.
Kat op schoot, zak bolognese chips en een film. Helemaal prima.
Mân moeder zei altijd; ik ken wel iemand die leuk is. Ik zei altijd; bah nee, we zijn gewoon vrienden
We zijn bijna 10 jaar getrouwd en hebben drie kids ![]()
Dat contrast is na hele leuke avonden ook zo groot hĂš? Ik ga maar naar bed denk ik ![]()
Ik hou van mijn saaie avonden.