Stel je persoonlijke vraag #35

Ik mis die met plateau, heb nu een zonder en die spettert en je kan je drol niet inspecteren :angry:

13 likes

Ik heb echt spijt dat ik voor die tweede heb gekozen in ons nieuwe huis. In de eerste kan je tenminste nog een papiertje leggen voor je drol.

2 likes

Ow ik voor mijn remspoor :innocent:

4 likes

Als ik nu zou moeten gaan zou ik te angstig zijn want ik ben overal angstig voor zijn momenteel maar als ik kinderen had zou ik meteen gaan byee

4 likes

Nee mijn vriend is wel fan en we willen niks slopen/verbouwen.

Ik heb helaas geen idee (ben relatief nieuw en ken hem slecht), dus ik houd het zelf op de eerste optie!

Pff sorry voor het stellen van een vraag die alleen op mij betrekking heeft maar ik weet het even niet. Over 4 uur moet ik eigenlijk op werk zijn, avonddienst. Heb vannacht wakker gelegen van de buikpijn werd er helemaal misselijk van en zweten etc. Nu heb ik nog steeds veel buikkrampen, maar iets beter te hendelen. Als het over gaat kan ik gewoon werken want voel me prima, maar ben bang dat het erger gaat worden gedurende de dag en dat trek ik niet. Ben wel uitzendkracht dus als ik niet werk krijg ik geen geld en het is ook wel vrij last minute. Is 1.5 uur reizen trouwens dus kan ook niet heel makkelijk naar huis.

• Meld je ziek
  • Probeer het

0 stemmers

3 likes

Als je met zijn tweeën naar het strand gaat (in het buitenland) en je hebt geen auto of kluisje in de buurt om je waardevolle spullen in te leggen (zoals huissleutels en telefoon), hoe ga je dan zwemmen?

• Om en om (los van elkaar zwemmen)
  • Samen zwemmen, iemand naast je vragen of ze op je spullen willen letten
  • Samen zwemmen, vanuit zee naar je spullen blijven kijken
  • Samen zwemmen, je spullen in iets verstoppen of begraven
  • Samen zwemmen, op een manier die niet genoemd is

0 stemmers

1 like

Op basis van anderhalf uur reizen zou ik zeggen, ziek melden.

5 likes

Heb jij ooit je loonstrookje aan een eventuele toekomstige werkgever later zien?

• Nee, is me nooit gevraagd en ben ik ook niet van plan ooit te doen
  • Nee, is me nooit gevraagd maar zou ik wel doen als het gevraagd wordt
  • Nee, het werd me gevraagd maar heb geweigerd
  • Ja, werd me toen gevraagd

0 stemmers

1 like

Ik ben dan de hele dag bezig met of ik het al erger voel worden en of ik dan op tijd ben, die stress breekt me op dus ik zou nee zeggen. En idd zeker met de 1,5 u reistijd

3 likes

Ik zwem niet in de zee, ik babysit de spullen wel.

3 likes

Het mindere eraan is als je een dikke hebt gedraaid, soms het stoom daarvan tegen je kont aanvoelt :cry:

1 like

Heb jij thuis een

• Enkel een bad
  • Enkel een douche
  • Beiden

0 stemmers

3 likes

Beide apart van elkaar

2 likes

Vaak heb je 1 of 2 wachtdagen bij ziekte

3 likes

Aangepast!:relaxed:

2 likes

Ja, omdat ik toen (voor een keer) toevallig net een heel fijn loonstrookje had. Is helaas alleen niks mee gedaan :crazy_face:

officieel alleen een douche, maar sinds een tijdje heb ik een tubble dus eigenlijk beide :sunglasses:

6 likes

Stoelverwarming, what’s not to like?

1 like