Beide. Ik heb sinds kort een bad in de tuin die ik vul met de tuinslang :’) Gevonden in een container langs de weg. Voelt als een luxe vakantie als ik badder in mn tuin.
Nee (ja voor anderen wel waarschijnlijk), want ik had mijn vriend zover gekregen om een POTC marathon te houden. Vanavond de derde nog even. We wilden eigenlijk stoppen na de derde, maar hoor net dat we dan 4 en 5 net zo goed nog kunnen doen. Ze hadden moeten stoppen na film 3.
De eerste drie blijven wel echt mijn films, heb ze zó vaak gezien en kan ze meepraten, maar hou er zoveel van hè
Waar ben jij als volwassene wel eens bij geweest?
- Genderrevealparty
- Babyshower
- Kraamfeest/babyborrel
- Vrijgezellenfeest
- Bruiloft
- Huwelijksjubileum feest
- Uitvaart
0 stemmers
OMG ik heb pas precies hetzelfde meegemaakt. Heb zooooveeeeeel ergernissen gehad.
Wie organiseert het vrijgezellenfeest? En is het een vriendin van jou ook?
Ik heb gezegd dat ik het not done vind en het uberhaupt voorstellen aan de organisator ook niet normaal is. Toen zei ze: ja, maar ik wilde alleen aan het einde van de dag aansluiten en dan ontmoeten de mannen en de vrouwen elkaar misschien, dus dan is het niet erg.
Eh. Nee. En ook al komen beide vrijgezellenfeesten wel samen: die vent kent jouw vent niet. Het is voor select groepje VRIENDEN.
Nergens
Hahahaha nou precies dat vond ik ook. Echt zo raar ook dat zij dat wel normaal vindt. Maar uiteindelijk heeft ze gelukkig gezegd dat ze dan toch maar zonder hem komt. Is ie bij jullie uiteindelijk wel meegegaan of niet?
Nee, hij is niet gekomen, gelukkig. Maar zij ook niet… echt absurd hoe vrouwen zich kunnen gedragen als er kerels in het spel zijn. Hoe moeilijk is het om iemand paar uur alleen te laten? Bye Felicia!
Ik was bezig met tweedehands de Engelse Harry Potter boeken te verzamelen en toen ik er al een paar had vond ik er één in een editie die ik zo mooi vond dat ik de rest er ook in die editie bijgesprokkeld heb. Daarom dus een paar dubbel
Wel in verschillende talen. Dan had ik het al in het Nederlands van vroeger, maar wilde het herlezen in het Engels als dat de originele taal was. Heb wel een hoop weggedaan, maar heb er nog een paar dubbel op die manier. En 1 boek heb ik 18 keer, in 14 verschillende talen, die verzamel ik
Nu ben ik wel benieuwd welk boek je verzamelt.
Wat tof! Welk boek?
Ik heb zelf het eerste Harry Potter boek in 4 talen omdat ik 'm bijna woord voor woord ken dus dat is ideaal om lezen in andere talen mee te oefenen haha
De bijbel? Jip en Janneke?
Ha, ik dacht dat ik geen dubbele boeken had maar ik heb inderdaad aardig wat exemplaren van de Bijbel. Vaak wel verschillende vertalingen.
@Bunnyslippers @Dazed De kleine prins! Heb hem in het Nederlands, Frans, Duits, Latijn, Thai, Pools, Hongaars, Spaans, Grieks, Yiddish & Hebreeuws, Tsjechisch, Italiaans & Engels. Probeer hem overal waar ik ben in de lokale taal te vinden.
Ik ben nog nooit in Kopenhagen geweest, dus nee, dat ben ik niet Dan had ik hem ook wel in het Deens gehad
Maar leuk om te weten dat ik niet de enige ben!
Ik kwam een keer ‘s avonds beneden en toen zat mijn moeder heel ernstig de rubriek “Vrijen en zo” in de Fancy te bestuderen om te kijken of het een beetje in de haak was (hopelijk was dit niet de editie met de curryworst of het afgebroken bierflesje).
Dat boek verzamelen is blijkbaar een veelvoorkomend iets want ik ken meerdere mensen die ze in alle talen verzamelen. En allemaal vertelden ze dat alsof het iets heel bijzonders is haha.
Goede vriendinnen die na 3 weken op kraambezoek komen.
- Lijkt mij prima
- Vind ik een beetje laat
- Vind ik heel erg laat
- Vind ik een beetje vroeg
- Geen mening
- Iets anders:
0 stemmers
Wat is het verhaal achter deze vraag?
haha! Discussie met vriendin a over het kraambezoek bij vriendin b.
Vriendin a gaat rustig na 5 weken een keer, dat vind ik wat laat dus kwamen we op 3 weken uit, maar de nieuwe moeder (vriendin b) vond zelfs dat nog wat laat.