Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb ‘beetje laat’ ingevuld niet omdat ik per se wil dat mijn goede vrienden zo snel mogelijk mijn hypothetische kind komen bekijken maar omdat ik het lang vind om hen 3 weken niet te zien

5 likes

Daar teken je ook voor toch? Lijkt me niet dat na het tekenen van je contract opeens gezegd wordt: “ohja, wij zijn christelijk.”

3 likes

Waar gaat je voorkeur naar uit:

• Hoge all stars
  • Lage all stars

0 stemmers

• Hoge Vans
  • Lage Vans

0 stemmers

Hoge Vans vind ik te 2008 emo kid

6 likes

Ja I know, heb dat ontluisterende artikel daarover weleens gelezen. Lelijke zaak.

2 likes

Hoe vaak heb jij je profielfoto hier veranderd?

• Nog nooit
  • 1-4 keer
  • 5-10 keer
  • Meer dan 10 keer
  • The limit does not exist

0 stemmers

1 like

Nouja je tekent voor een woonruimte, niet voor inmenging in je persoonlijke levenssfeer

3 likes

True, zou ik ook denken, maar geen idee hoe het is gelopen bij @Max

2 likes

Inderdaad. Die schoenen zitten voor geen ene meter. Ik krijg er altijd blaren van.

1 like

Ik haaaaaaat zo’n plateau, bah, wegwezen met die drol. Als het plonst flikker je er gewoon een wc papiertje in. Ook nooit in mn ouderlijk huis gehad alleen 2 keer een hele korte tijd ergens anders.

Ten tijde van woningnood heb je het niet per se voor het kiezen. En volgens mij is dit een coöperatie die gewoon via woningnet huizen aanbiedt.

3 likes

Ik heb een gelovige huisgenoot dus vandaar onze collectie bijbels in de woonkamer haha

1 like

Als je schepijs eet en je moet tussen deze 4 kiezen, wat kies je dan maar?

• Citroen
  • Vanille
  • Chocola
  • Aardbei

0 stemmers

1 like

Heb je wel eens zelfs schepijs gemaakt?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb dat dus met een oud buurvrouw van mij gemaakt (naja zij vooral) en ik durf niet te zeggen dat het echt iets te zuur is geworden haha. Ik vroeg als kind daar altijd al om een citroenijsje maar haha jeeeeeeeetje.

Ik heb nee gestemd maar misschien dat mijn vriendin hier een in huis heeft gelegd haha. Kan maar zo :grin:

1 like
  • Yoghurt
  • Yoghurtdrink
  • Yoghurtijs
  • Yoghurtsnoepjes

0 stemmers

3 likes

Ja ik wilde het liefst dat iedereen me vol zou hangen met gouden juwelen maar helaas :joy:

2 likes
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Behalve ouders, broers, zussen en opa’s/oma’s hebben wij helemaal geen kraambezoek gehad. Ik werd in de kraamweken ziek en ben toen samen met baby opgenomen geweest. Toen ik eeer naar huis mocht zaten we precies in de eerste lockdown…

2 likes

ja, dat die persoon doet alsof ie een wilde stoeipoes is maar eigenlijk is het gewoon een brave huiskat.

27 likes