Stel je persoonlijke vraag #36

Ik voel me echt een stadsmens en woon nu sinds een maand in een dorp en ik ben echt met 5 minuten fietsen in de stad. Maar toch voelt het anders haha, vreselijk. Ik wil echt heel graag weer terug de stad in dus hopelijk win ik een loterij. En tot die tijd is het wel prima uit te houden omdat we geen rijtjeshuis hebben, maar een appartement. Want precies wat hier ook wordt gezegd die sociale controle vind ik echt vreselijk en het voelde zo beklemmend al tijdens bezichtigingen. Ik vind het leuk om een praatje te houden als ik er zin in heb, maar ik wil gewoon niet dat semi-verplichte contact of het gevoel dat je wordt bekeken wat je vaak hebt in een dorp. Ik hou echt van die anonimiteit van een stad. En nu heb ik heimwee haha.

3 likes

Hahaha dat stukje over NPO au-pairs bedoek je? Ik dacht ook al een PET? En in mn hoofd dacht ik dan dat ze heel hele rare pet op had ofzo. Wtf. Ik denk dat je het dan over Emma hebt ? Maar zij kwam uit iets/ denk dat het een dorp is, waar maar echt 3 huizen waren ofzo. Dan is dat misschien daar wat raar.

Ik hou trouwens van petten sowieso bij man als vrouw of whatever.

Hoeveel petten heb jij?

  • 0
  • 2
  • 4
  • 6
  • 8
  • 10
  • Meer dan 10 en ik heb geen zin in meer opties geven

0 stemmers

2 likes

1

28 likes

Lekker nachtje was dat :joy::joy:

  • 1

0 stemmers

7 likes

Dus geef jij je auto/fiets/plant of iets anders, wel eens een naam?

  • Ja, Mijn auto/fiets
  • Ja, mijn plant
  • Ja, iets anders (vertel)
  • Nee

0 stemmers

3 likes

De robostofzuiger heet Robbie. Niet heel origineel, maar ‘Tering Robbie’ bekt wat lekkerder dan ‘Tering robostofzuiger’

Ik vloek regelmatig tegen mijn huishoudelijke apparaten

9 likes

Ik heb al m’n elektronische apparaten namen gegeven maar dat is vooral omdat ik dat handig/grappig vind als je ze via bluetooth opzoekt

3 likes

Heeft jouw WiFi een grappige naam?

  • Nee, gewoon standaard gelaten
  • Nee, gewoon mijn/onze naam
  • Ja, ik drop hieronder welke naam:

0 stemmers

Wij hebben House LANinster, uit GOT.

8 likes

Werk jij liever regelmatig (kantoortijden) of onregelmatig?
Ik zou een optie kunnen toevoegen ‘ik werk liever niet’ maar dat doe ik niet. De huur betaalt zichzelf niet.

  • Regelmatig
  • Onregelmatig
  • Ik werk dus echt niet om welke reden dan ook

0 stemmers

1 like

Love weekenden werken. En late diensten, lkkr uitslapen. Heb alleen een intense hekel aan vroege diensten (wie wil er nou om 7 uur beginnen).
Ben ook bang dat ik met regelmatig werken in een sleur zou belanden, elke dag hetzelfde.

5 likes

Ik heb hem dezelfde naam gegeven als de wifi van het universiteitsgebouw in de buurt om te kutten (want mijn wifi is daar zichtbaar en vice versa). Maar niet per se grappig, had gewoon niet echt inspiratie

12 likes

Wifi Soerjadi, al vindt volgens mij behalve ik niemand dat echt grappig.

50 likes

Ik wel :joy:

3 likes

Lord Voldemodem

16 likes

Ik vind de meeste ‘grappige’ wifinamen een beetje flauw, maar ik heb nu mijn eigen naam, met kleine woordspeling. Beetje in de stijl van Michiel de Router. Mijn tweede netwerk heb ik the Maze genoemd, en mijn chromecast Dolores (ik keek westworld tijdens het instellen ervan). Ik heb ook echt een hele tijd Franciscus gehad als wifi, naar de paus.

6 likes

Niet per se een grappige naam, maar vrienden die hem hier willen instellen vinden hem wel altijd grappig.
Gerda, naar mn man Gert-Jan en ik Linda.

9 likes

Ik werk het liefst regelmatig maat ik werk in de horeca dus dat zit er niet in :joy::joy:

En ben nu met zwangerschapsverlof dus werk echt even niet

2 likes

Onze stofzuiger heet Stoffel, we hebben een krukje met soort van vacht bekleed en die heet ‘kuifje’

5 likes

Elektrische auto en ebike, sowieso handig voor de apps die erbij horen haha

4 likes